بهترین لباس مجلسی حاملگی | عکاسی کودک مهناز

برای بارداری چه لباسی بپوشیم؟ داشتن لباس زیبا و فاخر جز دغدغه های همیشگی بانوان بوده و هست و این حساسیت در زمان عکاسی دوره های خاص مثل عروسی و بارداری بیشتر و بیشتر میشود و همه ما دوست داریم لباس هایی بپوشیم که تکراری نباشد و کسی شبیهش را نداشته باشد تا آلبوم های تک و خاصی داشته باشیم که هر بار با نگاه کردنش، ذوق همه وجودمان را فرا بگیرد و تبدیل به لبخندی از اعماق وجودمان شود و زمانی که آلبوم را ورق میزنیم تمامی خاطرات شیرین و تکرار نشدنی برایمان تداعی شود. ( وظیفه ما در عکاسی کودک مهناز، ثبت لحظات شیرین و عاشقانه شما به بهترین شکل ممکن است… 😍 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • موجودی لباس هایمان، به گونه ای است که احتیاجی به تهیه لباس نخواهید داشت…

 

 

 

  • به شکل نامحدود و رایگان، با خیال راحت از لباس های ما استفاده کنید. ( خیالت راحت ما هواتو داریم. )

 

 

 

  • مثل یک رفیق همه تلاشمونو میکنیم تا از نتیجه کار راضی باشی، عزیزم🥰

 

 

 

 

 

 

برای بارداری چه لباسی بپوشیم؟

 

 

 

یکی از سوال‌هایی که همیشه در مورد عکاسی بارداری از ما پرسیده می‌شوند راجع به لباس برای عکاسی بارداری است اینکه چه لباسی بپوشیم ؟ شما لباس دارین یا خودمان باید لباس بیاوریم؟ لباسها به سایز ما می‌خورد یا نه ؟ و سوال‌هایی از این قبیل . پیشنهاد ما لباس‌های بلند و ماکسی هستند که به عکس‌های بارداری زیبایی بیشتری می‌دهند، مخصوصاً لباس‌هایی که دنباله‌دار هستند به عکس‌ها حالت رویایی می‌دهند.

 

 

 

 

۱- ما در انتخاب مدل لباس حاملگی شیک کمکت میکنیم….

 

 

 

لباس‌ها همچنین می‌توانند تنگ و چسبان باشند و فرم شکم مادر را به خوبی نشان دهند و یا اینکه گشاد و آزاد باشند. ( اگر به فکر بعد از بارداری هستی ما مطلب عکاسی کودک در کرج را بهت پیشنهاد میکنیم تا بخونی و کلی نکته مهم یاد بگیری و به همه سوالاتت جواب دادیم.! )

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس حاملگی نخی کوتاه | عکاسی کودک مهناز

برای بارداری چه لباسی بپوشیم؟

 

 

 

 

 

۱- برای عکاسی بارداری چی ببرم ؟ ( این لوازمو یادت نره خوشگل خانم  )

 

 

 

یک سوال دیگه که همیشه پرسیده می‌شود این است که برای عکاسی بارداری چه وسایلی لازم است ؟ عکس سونوگرافی ، یک لباس سایز صفر یا یک نوزاد ، کفش یا پاپوش سایز کوچک و اگر عروسک یا اسباب بازی خاصی هست که دوست دارین که در عکس‌ها باشد را همراهتان بیاورید. لباس در آتلیه موجود است و نیازی به آوردن لباس نیست مگر اینکه خودتان دوست داشته باشید که لباس ست با پدر همراهتان بیاورید. تنها لباسی که ما به مامان‌ها و باباها توصیه می‌کنیم که همراهشان باشد ، شلوار جین است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی بارداری در منزل ( انتخاب فضای باز و باغ هم با ما….)

 

 

هم در آتلیه ، هم در فضایی باز و هم در منزل عکاسی بارداری را انجام می‌دهیم و این بستگی به سلیقه و شرایط شما دارد که در کدام فضا راحت‌تر هستید. علاوه بر لباس‌ها، اکسسوری‌ها هم نقش مهمی در زیبایی عکس شما دارند.

 

 

 

 

مهمترین اکسسوری ها…..

 

 

 

این اکسسوری‌ها شامل گردنبند گوشواره و وسایل شخصی شما می‌شود و یک سری هم شامل تل و کلاه و کمربند و سربند و … می‌شود که این اکسسوری‌ها در آتلیه موجود هستند و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید و آن‌ها را با لباس خود ست کنید. کمربندهای موجود در آتلیه یک انتخاب خوب برای برجسته نشان دادن شکم مادران باردار هستند . ( عکاسی کودک در تهراناگر تهران سکونت دارید هم خیالت راحت با هم هماهنگ میشیم! )

 

 

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی : عکاسی تعیین جنسیت در کرج و عظیمیه با هیجان انگیز ترین لحظه ها

 

 

 


۲- لباس مناسب برای مادران باردار هنگام رفتن به آتلیه

 

 

 

اگر جز مادرانی هستید که تمایل دارید از لباس‌های خودتان برای عکاسی بارداری استفاده کنید می‌توانید از لباس‌های ست یا رنگ‌های ست با همسرتان استفاده کنید .لباس ماکسی حتماً همراه داشته باشید و بر حسب اینکه لباستان رسمی است یا اسپرت برای همسرتان هم لباس مناسب انتخاب کنید.

 

 

 

 

ثبت زیباترین تجربه زندگیت یادت نره….

 

 

 

 

بارداری شیرین‌ترین تجربه در زندگی هر مادری است و ثبت این دوران به یادماندنی از طریق عکس و کلیپ این روزها بسیار مورد توجه مادران باردار قرار گرفته است و برای این منظور به آتلیه یا باغ‌های عکاسی می‌روند و یا عکاسی بارداری در منزل را انتخاب می‌کنند و یکی از مواردی که به عکاسی بارداری زیبایی بیشتری می‌دهد، انتخاب یک لباس زیبا و مناسب برای عکاسی است .

 

 

 

 

 

رگال ما کامله، با هر سلیقه ای هماهنگیم….

 

 

 

 

در آتلیه مهناز یک رگال کامل لباس بارداری موجود است که مادران باردار می‌توانند با توجه به سلیقه‌شان، مدل و رنگ مورد نظرشان را انتخاب کنند. معمولا لباس‌های بلند و ماکسی طرفداران بیشتری دارند، هر چند که لباس‌های کوتاه و چسبان هم گاهاً جز انتخاب‌های مادران باردار است. لباس‌های بارداری موجود در آتلیه از جهت جنس و رنگ و مدل تنوع زیادی دارند. ( اگر دوست داری که نکات مهمتری یاد بگیری، مطلب عکاسی بارداری در کرج و عظیمیه به کارت میاد بانوی زیبا….)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس حاملگی نخی بلند | عکاسی کودک مهناز

مدل لباس حاملگی شیک و اسپرت، راحتی و ساده

 

 

 

 

 

 

شما چه سبکی را دوست دارید؟

 

 

 

بعضی از لباس‌ها حریر و آزاد هستند ، یک سری از لباس‌ها ساتن و با رنگ‌های شاد هستند، یک سری از لباس‌ها هم از جنس پارچه‌های کشی و مدل‌های چسبان و ماکسی هستند، لباس‌های گیپور و مجلسی هم جز لباس‌های پرطرفدار در آتلیه هستند.

 

 

 

 

لباس های بلند و راحت….

 

 

اگر به لباس های بلند و راحتی علاقه دارید و دوست دارید با همین سیک برای عکاسی و تهیه کلیپ آماده شوید، ما به سلیقه شما احترام میگذاریم و بهترین موجودی های خودمان را بهتون پیشنهاد میدهیم و اگر دوست دارید هم میتوانید با خودتان لباس بیاورید، ولی نکات ست شدن با همسرتان و اکسسوری ها را در نظر داشته باشید….. ( عکاسی نوزادی در کرج، یکی از مقالاتیه که به کارت میاد دوست من)

 

 

 

 

۳- مشاورین ما، آماده پاسخدهی هستند….

 

 

هر زمان که دوست داشتی، میتونی با ما تماس بگیری و به طور خصوصی با مشاورین ما صحبت کنی و با ما از دغدغه هات صحیت کنی و ما با شنیدن حرفات بهترین لباس، لوکیشن، اکسسوری، تایم و…. را بهت پیشنهاد میدهیم و به نظرات و خواسته هات با دل و جان احترام میگذاریم و مثل یک دوست پیشت هستیم تا بهترین نتیجه را باهم رقم بزنیم. همین حالا هم میتونی با ما تماس داشته باشی، با اشتیاق منتظر تماست هستیم و هم صحبتی با شما برای ما افتخاری بزرگی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *