عکاسی کودک در باراجین

عکاسی کودک در کرج با آتلیه ای کاملا به روز با شما مخاطب عزیز صحبت میکند تا انتهای متن با ما همراه باشید خبرهای خوبی برای شما داریم. زمان به سرعت در حال گذر است ، جلوی گذر زمان را نمی توان گرفت ولی میتوان لحظه های زیبایش را ثبت و ماندگار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چطوری؟ با گرفتن عکس و فیلم :

 

 

عکس ها پلی هستند به خاطرات گذشته ما و ما این کار را در آتلیه مهناز به صورت حرفه‌ای انجام میدهیم . آتلیه مهناز آتلیه ، تخصصی کودک و نوزاد و بارداری است . لباس های متنوع ، لباس ست مادر و کودک ، دکورهای متنوع از جمله امکانات موجود در آتلیه است که می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی و بدون پرداخت ورودی از این امکانات استفاده کنید .

 

 

 

 

 

عکاسی کودک خوب در کرج باید دکوری شاد و دوست داشتنی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

صبر و حوصله لازمه کار یک عکاس حرفه ای است :

 

 

 

عکاسی کودک نیازمند صبر و حوصله و علاقه به بچه هاست ضمن اینکه آشنایی با روحیات بچه ها هم الزامی است . بچه ها تو سنین مختلف رفتارهای متفاوتی را جلوی دوربین از خودشان نشان می دهند و ما با شناخت کاملی که از روحیات بچه‌ها داریم ، بهترین خروجی را برای شما ثبت می کنیم . عکاسی کودک امروزه یکی از ژانرهای عکاسی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • بهترین زمان برای گرفتن عکس از کودکان چه زمانی است؟

 

 

 

 

  • خدماتی که مهناز با دل و جان ارائه میدهد. ( راستی دوست دارم که مطلب آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر را هم بهت پیشنهاد کنم که بخونی و بهتر مارو بشناسی!😇)

 

 

 

 

  • برای گرفتن تایم بدون معطلی با پشتیبان تماس بگیرید.

 

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدمات عکاسی کودک در کرچ چه مواردی است؟

 

 

 

خدمات ارائه شده در استودیو های کودک بر حسب سن کودکان متفاوت است ، این خدمات از عکاسی نوزادی شروع می شود و در مراحل بعدی ثبت اولین نشستن ، اولین دندان ، اولین قدم هایی که بر میدارد و در مراحل بعد تولد سال های بعد و بعد از آن هم عکاسی از کودکان در سن دبستان و عکاسی ورود به مدرسه و فارغ التحصیلی از مدرسه را شامل می شود و در این بین عکاسی های مناسبتی هم هست که اضافه میشود مثل عکاسی یلدا ک عکاسی زمستان و کریسمس و ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- سایز عکس ها در حرفه ای ترین آتلیه کودک در کرج چیست؟

 

 

 

خروجی عکسها می‌توانند به صورت عکس های چاپ شده آلبومی باشد که با توجه به سایز آلبوم شما معمولاً ۲۱ × ۱۶ یا ۳۰ × ۲۰ است و هم می تواند به صورت عکس روی شاسی برای نصب روی دیوار باشد ، همچنین می‌تواند به صورت آلبوم های دیجیتال باشد که معمولاً این آلبوم های دیجیتال پیشنهاد ما برای عکاسی نوزادان ، عکاسی بارداری و عکاسی سال اول تولد کوچولوهای دلبندتان است که به آن آلبوم رشد گفته می شود.

 

 

 

 

عکاسی کودک در آق تپه

بهترین آتلیه کودک در کرج با هزینه ای کاملا منصفانه

 

 

 

 

توضیحی درباره آلبوم رشد را باهم مرور میکنیم :

 

 

 

 

در آلبوم رشد ، عکاسی در چند پارت انجام میشود ، مرحله اول که عکاسی نوزادی است ، در چندین صفحه و پارت های بعدی در مراحل بعدی رشد فرزندتان عکاسی می شود ، فایل های عکاسی شده و انتخاب شده ، در هر مرحله ادیت شده و به صورت طراحی شده برای آلبوم دیجیتال آماده می شود و در هر مرحله این فایل ها به شما تحویل داده می شود و آلبوم نهایی بعد از پایان یک سالگی و تکمیل عکاسی چاپ و تحویل شما می گردد .

 

 

 

آلبوم رشد می تواند یک هدیه بسیار با ارزش برای فرزند شما باشد ، در سالهای بعد که جوانی رعنا شد ، دیدن اینکه چقدر کوچک و ظریف بوده میتواند برای او بسیار جالب باشد و نشانی از زحمات زیادی که شما برای او کشیده اید.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

آتلیه کودک در کرج با لباس مهناز را با هم دوره میکنیم :

 

 

 

  • در ابتدای ورود به آتلیه ، اولین قدم ما برقرار کردن رابطه دوستانه با کودک شماست ، هرچه این رابطه قوی تر باشد ، روند عکاسی بهتر پیش میرود و اون حس خوبی که کودک از ما و از محیط آتلیه می‌گیرد ، در صورت کودک و در عکس کاملاً مشخص است اگر کودک در ابتدای عکاسی همکاری نکرد ، لطفاً عجله نکنید و اجازه دهید ما طبق روند خودمان با کودک رفتار کنیم .

 

 

 

 

 

 

  • در حین عکاسی و با توجه به دکور های موجود ، همکاران ما به شما لباس‌ها و اکسسوری‌های متناسب با دکورها را پیشنهاد می‌دهد که می توانید در صورت دلخواه از آنها استفاده کنید.

 

 

 

 

  • بلافاصله بعد از پایان عکاسی ، انتخاب عکس داریم . در حین انتخاب عکس ، همکاران ما از کودک شما نگهداری می کنند تا بتوانید با خیال راحت عکس هایتان را انتخاب کنید.

 

 

 

 

  •  در مرحله بعدی عکس ها ادیت می شود و بعد از پایان ادیت ، فایل ریسایز شده عکس ها برای شما ارسال می شود و بعد از تایید شما ، مرحله پایانی ، چاپ عکس ها و تحویل عکس ها به شماست .

 

 

 

 

  • مدت زمان ادیت عکسها ، طبق زمانی است که در هنگام رزرو و جز شرایط آتلیه خدمت شما گفته شده است ، خوش قولی یکی از ویژگی‌های مورد توجه ما در آتلیه مهناز است و ما همیشه زودتر از تایمی که به شما اعلام شده ، عکس ها را آماده کرده و تحویل شما میدهیم و بسیار خوشحالیم از اینکه نقشی در ثبت خاطرات زیبای شما داریم .

 

 

 

  • (  شاید بخوای درباره آتلیه یا عکاسی نوزادی در کرج بدونی و کلی سوال توی ذهنت باشه، کافیه رو محتوا کلیک کنی تا جواب همه سوالاتتو بگیری! ) 👼

 

 

 

 

عکاسی کودک در رزکان

آتلیه کودک در کرج نی نی سایت با به روز ترین دانش روز

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

مقاله پیشنهادی : عکاسی تعیین جنسیت در کرج و عظیمیه با هیجان انگیز ترین لحظه ها

 

 

 


 

 

 

 

 

۲- اینستاگرام آتلیه کودک در کرج با قابلیت های فراوان :

 

 

 

چرا ما را انتخاب کنید؟ در ادامه به چند مورد از قابلیت های مهم ما اشاره میشود که دانستن آنها خالی از لطف نیست به خصوص کسانی که میخواهند تصمیم نهایی خود را بگیرند.

 

 

 

 

 

✔ تنوع در خدمات برای همه سنین :

 

 

 

خدمات استودیو مهناز از نوزادی شروع شده و ما همواره در تمام لحظات زیبای شما ، در کنار شما هستیم این خدمات فقط به فضای داخلی استودیو محدود نمی شود ، عکاسی در فضای باز و باغ های مخصوص عکاسی و عکاسی در منزل و عکاسی و ساخت کلیپ در مراسم های شما هم جزو خدمات ما محسوب می شود.

 

 

 

 

کار و اخلاق عالیه مهناز جون باعث شد تا بهترین عکس و کلیپ رو از تولد گل دخترم داشته باشیم.

مامان مهرسانا

مهناز عزیز. کارت حرف نداره.

مامان مانی

تونستیم نوه عزیزم رو تو روز تولدش سوپرایز کنیم. ممنون از کار عالیت مهناز عزیزم.

مامانبزرگ آریا

 

 

 

 

✔ تجهیزات و دانش روز :

 

 

 

 

ما همواره در استودیو مهناز در تلاش هستیم که در کنار به روز سازی تجهیزات ، دانش و آموزش خود را نیز به روز نگه داریم و افزایش دهیم چون بر این باوریم که هنر هیچ انتهایی ندارد . اگرچه تجهیزات و دوربین های مورد استفاده در آتلیه ، نقش بسزایی در کیفیت عکس دارند ولی صرفاً خرید یک دوربین حرفه‌ای و گران قیمت و داشتن لنزهای حرفه ای کافی نیست ،

 

 

 

اگرچه که لازم است اما کافی نیست، در کنار این تجهیزات علم استفاده از این تجهیزات هم بسیار مهم است . نقش نور پردازی را نباید در عکاسی نادیده گرفت ، هرچه نورپردازی بهتر باشد ، عکس ها زیباتر و شارپ تر می افتند.

 

 

 

 

 

عکاسی کودک در صفادشت

قیمت عکاسی کودک در کرج با باورنکردنی ترین پکیج ها

 

 

 

 

✔ تنوع لباس ها و اکسسوری های مختلف برای تمام سنین:

 

 

 

 

شما در آتلیه مهناز می توانید با مشاوره همکاران ما و بر حسب سلیقه خودتان ، از لباس ها و اکسسوری های موجود در آتلیه به رایگان استفاده کنید و دغدغه تهیه لباس برای عکاسی را نداشته باشید مخصوصاً در هنگام عکاسی های مناسبتی مثل یلدا ، کریسمس ،هالووین و …که لباس هایی که شما برای کودکان تهیه میکنید ،

 

 

 

 

 

ما به فکرتان هستیم…

 

 

 

 

نهایتا یکی دوبار استفاده می شود و با توجه به قیمت بالای لباس ها و استفاده محدود از آنها ، شما می توانید از لباسهای داخل آتلیه استفاده کنید و هزینه جداگانه ای برای خرید این لباس ها را ندهید. ( راستی اگه باردار هستی وداری درباره جشن تعیین جنسیت فکر میکنی، این مطلب به کارت میاد کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران )

 

 

 

 

 

✔ چیدمان تم تولد با توجه به سلیقه شما و رنگ لباس کودکتان:

 

 

 

در هنگام وقت دهی همکاران ما با مشورت شما و اطلاع از رنگ لباس کودکتان ، تم تولد مناسب را برای شما در آتلیه چیدمان می کنند.

 

 

 

 

آیا برای استفاده از لباس ها باید هزینه پرداخت شود؟

خیر استفاده از انواع لباس ها کاملا رایگان و بدون هزینه است

تعرفه ورودی آتلیه به چه صورت است؟

لازم به ذکر است که آتلیه ما از مشتریان خود هزینه ورودی دریافت نمیکند.

6 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *