دندونی با لباس | عکاسی کودک مهناز

اگر به دنبال ایده جشن دندونی در منزل یا در هر لوکیشن دیگری هستید با ما همراه باشید تا نکات مهم را باهم بررسی کنیم… عنوان مادر یا پدر می دانید که ثبت اولین‌های فرزندتان ، چقدر با ارزش است و چقدر با هیجان و خوشحالی پدر و مادر و اطرافیان همراه است. اولین روز تولد ، اولین باری که غلت زد، اولین باری که نشست ،

 

اولین قدمی که برمی‌دارد. اولین غذایی که می‌خورد، اولین تولد و البته اولین دندانی که در می‌آورد. برای خیلی از این اولین‌ها ما در آتلیه، تم و عکاسی داریم که شما بتوانید این اولین بارها به زیبایی ثبت کنید یکی از پرطرفدارترین اولین‌ها در آتلیه مهناز دکور دندونی موجود در آتلیه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • لیست وسایل مورد نیاز جشن دندونی چیست؟

 

 

  • آیا علاقه مند به برگزاری این جشن در خانه خود هستید.

 

 

  • قبل از هر کاری با مشاورین ما صحبت کنید…🥰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایده جشن دندونی در منزل + کیک دندونی را چه مدلی سفارش بدیم؟

 

 

 

دکوری کامل که در آن هر آنچه برای عکاسی دندونی مورد نیاز است، موجود است .ضمن اینکه لباس و بادی و کلاه و تاج دندونی در آتلیه موجود است که شما می‌توانید بدون هزینه از این لباس‌های دندونی و اکسسوری‌های موجود در آتلیه استفاده کنید و زیبایی عکس دلبندتان را دوچندان کنید. اگر به مناسبت ها اهمیت میدهید، عکاسی کودک کریسمس در تهران یک پیشنهاد طلایی برای شماست….

 

 

 

 

جشن دندونی پسرانه و دخترانه لاکچری در لوکیشن های متنوع….

 

 

اگر شما تمایل به برگزاری جشن دندونی در منزل را دارید و یا فکر می‌کنید که عکاسی در منزل برای شما و کودکتان راحت‌تر است و عکاسی دندونی در منزل را ترجیح می‌دهید، باید بگوییم که می‌توانید برای ثبت عکس‌های قشنگ دندونی در منزل روی تیم حرفه‌ای ما حساب کنید .برای اینکه عکس‌های دندونی کودک شما زیباتر شود، بهتر است که به فکر یک دکور زیبا و جذاب دندونی برای جشن دندونی و عکاسی دندونی در منزل باشید.

 

 

 

 

مهمترین کارهایی که در این جشن باید انجام شود….

 

 

 

۱- از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری جشن دندونی تزیینات آن است.

 

۲- یکی دیگر از بخش‌های برگزاری جشن دندونی، لباس جشن دندونی است.

 

۳- کیک جشن دندونی هم همیشه جزئی از این جشن است که معمولاً به شکل یک دندان است .

 

۵- آش دندونی هم جز خوراکی‌های پرطرفدار جشن دندونی محسوب می‌شود. ( اگر فرزند شماست، چند روز یا جند هفته است که پا به این دنیا گذاشته؛ مطلب عکاسی نوزادی در کرج میتونه کمکتون کنه)

 

۶- و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایده جشن دندونی در منزل با تزئینات خوشگل

 

 

 

 

 

تزیین جشن دندونی پسرانه و دخترانه + گیفت یادگاری از دلبندتان

 

 

 

اگر فرصت کافی دارید می‌توانید تزیینات جشن دندونی را خودتان بسازید تا بتوانید جشن دندونی را آنطور که دوست دارید تزیین کرده و آنچه را در ذهن دارید اجرا کنیدهدیه و گیفت جشن دندونی هم می‌تواند ایده خوبی برای برگزاری بهتر جشن دندونی باشد که این هدیه را به عنوان یادبود جشن دندونی فرزندتان به مهمانان تقدیم می‌کنید.

 

 

 

این گیفت‌ها را هم می‌توانید به سلیقه خودتان بسازید و به این صورت هدیه‌هایمان منحصر به فردی را به عنوان یادگاری به مهمانانتان می‌دهید. این گیفت‌ها می‌تواند به صورت یک قاب عکس با تزیین دندان‌های کوچک نمدی باشد و یا جا کلیدی‌هایی به شکل دندان باشد.

 

 

 

 

 

 

خرید وسایل یا سفارش به یک دیزاینر….:

 

 

دو حالت وجود دارید یا اینکه شما خودتان در دیزاین سررشته دارید و تایم کافی برای خرید وسایل هم دارید و میتوانید بین چند روز تا دو هفته وقت بگذارید و بستر لازم رو برای گرفتن یک جشن عالی و لاکچری آماده کنید و همه را به تشویق وا دارید، یا اینکه در ازای پرداخت هزینه، از یک دیزاینر کاربلد و خوش سلیقه کمک میگیرید و به بهترین شکل فضا را آماده میکنید و یک خاطره خوب از این روز هم برای خودتان و هم برای دیگران به یادگار میگذارید….

 

 

 

 


 

 

 

کلیک کنی پشیمون نمیشی🙃: عکاسی بارداری در کرج و عظیمیه ( آزادگان ) در بهترین آتلیه شهر

 

 

 


 

 

 

۲- فیلمبرداری جشن دندونی، فراموش نشود….

 

 

نکته آخر درباره تهیه عکس و فیلم از جشن دندونی است درست است که امروزه می‌توان با گوشی‌های همراه عکس‌ و فیلمهای با کیفیت گرفت اما برای مناسبت‌های خاص خوب است که از عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای بخواهید تا از لحظات مهم و خاص شما و فرزند دلبندتان عکسبرداری و فیلمبرداری کنند…

 

 

 

متخصصین ما در خدمت شما هستند…

 

 

برای جشن دندونی هم پیشنهاد ما کمک گرفتن از یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای است در این صورت شما می‌توانید تمرکز خود را بر کارهای دیگرتان و برگزاری بهتر جشنتان بگذارید و دیگر نگران عکاسی و تصویربرداری از مهمانی و مهمانان خود نباشید و از داشتن عکس و فیلم‌های خوب و حرفه‌ای مطمئن باشید.

( خوشگل خانم اگر در دوره بارداری هستی، برای بارداری چه لباسی بپوشیم؟ سوالی است که شاید ذهنت رو درگیر کرده باشه، میتونی با کلیک روی لینک پاسخ سوالت رو بگیری عریزم…⭐)

 

 

 

 

 

 

 

عکس اولین دندان در شهرک اوج | عکاسی کودک مهناز

ایده جشن دندونی دخترانه و پسرانه لاکچری با تم های دندونک های عروسکی

 

 

 

 

 

بعضی از روزها دیگر تکرارشدنی نیستند….

 

 

۱- جشن هایی مثل دندونی فقط برای یکبار در زندگی قابل انجام است و یکبار در زندگی قابل تجربه است

 

۲- هر پدر و مادری دوست دارد، بهترین مراسم ها و جشن ها را برای کودک خود بگیرد و از هیچ چیز دریغ نمیکند.

 

۳- همه به خوبی میدانیم که برگزاری مراسم این روزها چقدر هزینه دارد و حتی بعضی ها را به گرفتن وام وادار میکند.

 

۴- زمانی که اینهمه هزینه میکنید و مراسمی را به اتفاق عزیزانتان برگزار میکنید، از عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای غافل نمانید تا این روز خوب به عنوان یادگاری برای فرزندتان باقی بماند…

 

۵- ما چند پیشنهاد خوب برایتان داریم…

 

۶- به جای گرفتن جشن های پر هزینه، فضای استودیوی مهناز را با لباس ها و اکسسوری های متنوع امتحان کنید و یک جشن خانوادگی و دوستانه خوب برگزار کنید.

 

۷- لوازم و پوشاکی که ما داریم کاملا رایگان است… از هر کدام که دوست دارید، میتوانید آزادانه استفاده کنید.

 

۸- حتی فضای باز و باغ هایی که ما پیشنهاد میکنیم هم یک گزینه خوب برای برپایی یک جشن عالی است.

 

۹-و…

 

 

 

کلام آخر محتوا….

 

در این مقاله سعی کردیم تا در خصوص ایده های مختلف در خصوص جشن دندونی صحبت کنیم و به عنوان یک مشاور خوب عمل کنیم، اگر فکر میکنی که با تماس تلفنی خیلی بهتر میتونی با ما ارتباط بگیری و سوالتت رو بپرسی، معطل نکن ما همین حالا منتظر شنیدن صدای گرم و دلنشینت هستیم…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *