عکس از دوران مدرسه | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن شکوفه ها در تهران، پونک، شهران و سایر نقاط غرب تهران….. اگر هر کودک شما به سن هفت سالگی رسیده است و باید دوره تحصیلی خود را آغاز کند و دوست دارید از این دوره یک آلبوم کامل برایش تهیه کنید تا خاطرات جشن شکوفه ها برایش ثبت شود و همیشه به یاد اولین همکلاسی هایش باشد،

 

با تیم متخصص عکاسی کودک مهناز تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن و با کیفیت عالی این لحظات را برای فرزند دلبند شما ثبت کند و جذاب ترین کلیپ ها را برایش ثبت نماید، به طوری که زمانی که بزرگ شد، با دیدنشان ذوق کند و از اینکه برایتان مهم بوده، از شما تشکر کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • جشن شکوفه ها، از به یاد ماندنی ترین مراسم ها در طول زندگی است…

 

 

  • اگر دوست دارید، کودک خود را سوپرایز کنید، همین حالا تایم خود را با مجموعه با فیکس نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی جشن شکوفه ها در تهران + جشن بازگشایی مدرسه ها در ماه مهر….

 

 

 

 

جشن شکوفه‌ها جشنی برای آغاز یک سال تحصیلی جدید برای کلاس اولی‌هاست. جشنی که مختص بچه‌های کلاس اول هر ساله برگزار می‌شود و کودکانی که تابستان را به شوق حضور در کلاس درس و رفتن به مدرسه گذرانده‌اند و در حقیقت این جشن برای یک آشنایی شاد و دوستانه با محیط مدرسه و کلاس و معلم است تا بتواند مدرسه را با یک خاطره زیبا شروع کنند و به این شکل اولین روز مدرسه را با شادی و خوشحالی پشت سر بگذرانند.

 

 

 

 

 

 

 

عکس از کوله پشتی دخترانه | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن شکوفه ها در تهران و پونک با تیمی متخصص و کاربلد

 

 

 

 

 

 

 

۱- کلیپ جشن شکوفه ها در پونک و شهرک غرب + با تصویر برداری نامحدود

 

 

 

در این روز برای بچه‌ها برنامه‌های مفرحی در نظر گرفته می‌شود و عکاسی از جشن شکوفه‌ها هم بسیار پرطرفدار است و مدیران مدارس سعی در ماندگار کردن این روز زیبا و شاد از طریق عکاسی و تصویربرداری دارند. ما در آتلیه کودک مهناز ، برای ثبت لحظه‌های زیبای کودکانتان در مدرسه نیز در کنار کودکان و معلمان و مدیران مدرسه هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از نوزادی تا جشن غنچه ها با شما هستیم….

 

 

 

هر ساله در مدارس جشن‌های متفاوتی برگزار می‌شود مثل جشن غنچه‌ها برای کودکان پیش دبستانی ، جشن شکوفه‌ها برای بچه‌های کلاس اولی ،جشن اول مهر برای همه دانش آموزان و جشن‌های یلدا و عید نوروز و … و مدیران مدارس همیشه سعی در ثبت و ماندگار کردن این لحظات زیبای کودکان دارند.

 

 

 

 

از آنجایی که ما همیشه برای ثبت لحظات زیبای شما و فرزندانتان در کنار شما هستیم ، برای عکاسی از جشن شکوفه‌ها و سایر جشن‌هایی که در مدارس برگزار می‌شود هم ، می‌توانید روی عکاسان حرفه‌ای ما حساب کنید.

 

 

 

 

 

 

بازگشایی مدارس همیشه خاطره انگیز است….

 

 

 

برای عکاسی از کودکان ، علاوه بر تخصص و مهارت عکاسی ، صبر و حوصله و دوست داشتن کودکان هم لازمه کار است و کسی که قرار است از بچه‌ها در مدارس و سایر محیط‌ها عکاسی کند علاوه بر اینکه باید یک عکاس خوب باشد ، باید عاشق کار خود و کودکان نیز باشد تا بتواند با بچه‌ها رابطه خوبی برقرار کند و بهترین عکس‌ها را از آنها ثبت کند. ( راستی اگر کودک دوم شما در راه است مطلب آلبوم رشد کودک و نوزاد در تهران مخصوص شماست!)

 

 

 

 

 

 

 

یادگاری ارزشمند از اولین سال تحصیلی….

 

 

اولین سال‌های تحصیلی ، یکی از به یاد ماندنی‌ترین سال‌های زندگی هر فردی است که عکس‌هایی که از این سال‌ها می‌ماند ، در آینده تبدیل می‌شوند به یکی از ارزشمندترین خاطرات کودکی هر یک از ما و والدین خوش سلیقه‌ای که همیشه از این سال‌ها برای فرزندان نشان عکس می‌گیرند و در آلبوم آنها می‌گذارند، در حقیقت یک یادگاری و هدیه زیبا از کودکی آنها برایشان به یادگار می‌گذارند.

 

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی : عکاسی و آتلیه کودک در کرج با ثبت بهترین لحظات زندگی با شما همراه است

 

 

 


 

 

 

 

 

۲- خدمات عکاسی برای جشن‌های مهدها و مدارس شامل: ( جشن بازگشایی مدارس در تهران و صادقیه)

 

 

 

 

عکاسی و تصویربرداری با دوربین‌ها و تجهیزات به روز توسط عکاسان و تصویربرداران حرفه‌ای ما می‌باشد و بعد از آن هم ادیت تخصصی و چاپ با بهترین کیفیت است و این جزئی از کار ما با مدارس و مهد کودک‌ها محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از کتاب و دفتر | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن غنچه ها در تهران و پونک برای پیش دبستانی های عزیز

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی از جشن شکوفه‌ها با قیمت مناسب :

 

 

 

همیشه سعی ما در آتلیه مهناز بر مناسب بودن قیمت در کنار بهترین کیفیت بوده و هست و این مسئله در مورد عکاسی از مدارس و عکاسی جشن شکوفه‌ها نیز صدق می‌کند. ( عکاسی کودک در فضای باز کرج با زیباترین باغ و اماکن سرباز و بدون مزاحم)

 

 

 

 

 

دسته جمعی یا تکی؟

 

 

 

چون که برای اولین بار است که کودک شما در اجتماعی بزرگتر از خانواده قرار میگیرد و قرار است یک عمر تحصیلی را آغاز کند به شما توصیه میکنیم که عکاسی نامحدود داشته باشید و در میان آنها از ژست های تکی و دسته جمعی استفاده کنید و بین دوربین حرفه ای و دوربین گوشی فرق بگذارید، زیرا همیشه اولین ها برای انسانها مقدس است و اینکار شما باعث میشود که فرزند شما از اینکه برایتان مهم است، قدردان شما باشد….

 

 

 

 

 

تجربه یک سالگی تا هفت سالگی…..

 

 

 

ما دارای والدینی هستیم که از زمانی که متوجه شدند که جمعشان سه نفره شده و مادر در دوره بارداری قرار میگیرد و به فکر کلیپ بارداری و جشن تعیین جنسیت میفتند و تا زمانی که کودکشان یک ساله میشود و حتی به هفت سالگی میرسد و نوبت به جشن غنچه ها و جشن شکوفه ها میرسد به ما اعتماد میکنند و ثبت این لحظات فوق العاده و شیرین را به ما میسپارن.

 

 

دوست ما شما هم میتوانید بدین شکل روی تجارب چندین ساله ما استفاده نمایید، ما هم با دل و جان پاسخ اعتماد شما را میدهیم. اگر دوست دارید کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران را میتوانید در آتلیه مهناز تجربه نمایید.

 

 

 

 

سخن نهای ما در این محتوا….

 

 

ما سعی کردیم اطلاعات مفیدی در اختیار همه کسانی بگذاریم که دوست دارند از عکاسی جشن برگزاری مدارس عقب نمانند و با یک عکاس حرفه ای برای این روز مقدس قرار بگذارند و برند خودمان را با تیم حرفه ای و قیمت مناسب به شما عزیزان معرفی نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *