عاشقانه ترین عکس های بارداری | عکاسی کودک مهناز

جشن تعیین جنسیت ساده دونفره عبارتی است که توسط شما سرچ شده زیرا وقتی خبردار می‌شوی که یک کوچولوی ریزه توی شکمت است ، اولین چیزی که می خواهی بدانی این است که دختر است یا پسر ؟ با گرفتن سونوی تعیین جنسیت و مشخص شدن جنسیت جنین ، وقت اعلام کردن جنسیت جنین به عزیزانتان است.

 

 

برای این کار خیلی از زوجین دوست دارند که با گرفتن جشن تعیین جنسیت تودلی را به بقیه معرفی کنند. جشن های تعیین جنسیت این روزها بسیار باب شده اند و شما می توانید با گرفتن یک جشن تعیین جنسیت عاشقانه و دونفره به همراه همسرتان و گرفتن عکس ها و فیلم های زیبا تو دلی را به بقیه معرفی کنید و ما برای گرفتن این عکس ها و فیلم های عاشقانه با کادر مجرب مان در کنارتان هستیم. ( برای رزرو تایم عکاسی تعیین جنسیت در کرج با ما در تماس باشید.😉)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • عکاسی بارداری برای مادر باردار یکی از شیرین ترین عکاسی ها به حساب می آید.

 

 

 

 

  • عکس هایی که از دوران بارداری ثبت می‌شوند برای شما بسیار دلچسب هستند.

 

 

 

 

  • همچنین این عکس ها در آینده برای کودک شما بسیار جذاب و با ارزش خواهند بود.

 

 

 

 

 

جشن تعیین جنسیت ساده دونفره را متفاوت از همه تجربه کنید :

 

 

 

برای داشتن عکس های زیبا و رمانتیک بارداری، سعی کنید در ساده‌ترین حالت خود باشید. مادر باردار در ساده ترین حالت هم زیبا است . موهای باز ، چهره ای طبیعی همراه با لبخندی زیبا و لباسی که شکم مادر را به زیبایی نشان می‌دهد، می‌تواند عکسی زیبا و عاشقانه و به یادماندنی را برای شما رقم بزند. ( اگر کوچولوی شما پا به این دنیا گذاشته، مطلب عکاسی کودک در کرج بهت پیشنهاد میکنم. )

 

 

 

 

  • یکی از ژست های عاشقانه دونفره در بارداری، عکس های ضد نور هستند. این عکسها به خوبی شکم مادر را که در مقابل نور ایستاده است نشان می دهد .

 

 

 

  • ایده های عکاسی بارداری و تعیین جنسیت برای زیباتر شدن و عاشقانه تر شدن عکس ها

 

 

 

  • استفاده از سونوگرافی کودک در عکاسی بارداری ایده بسیار خوبی است که در این عکس ها ، فوکوس روی سونو گرافی است و پدر و مادر در پس زمینه محو هستند این عکس ها در حقیقت اولین عکس سه نفره عاشقانه و خانوادگی شما محسوب می شود.

 

 

 

 

  • استفاده از وسایل و لباس های کودک در عکسها ایده قشنگی است که حس کودکانه را به عکس های شما می دهد.

 

 

 

 

  • اگر فرزند دیگری هم دارید می توانید از حضور کودک اول هم در عکس ها بهره ببرید و عکس های زیباتری را با برجسته تر کردن نقش برادر و خواهر بزرگتر ایجاد کنید.

 

 

 

عکس بارداری با لباس دخترانه | عکاسی کودک مهناز

 

 

۱- وسائل مورد نیاز برای عکاسی تعیین جنسیت و بارداری چیست ؟

 

 

 

 

🌸 لباس و اسباب بازی های کوچولو که دوست دارید در عکس ها باشد.

 

 

🌸 لباس ست با بابا

 

 

 

🌸لباس اسپرت ست با بابا، اگر شلوار جین شما دکمه اش بسته نمی شود نگران نباشید ، عکاس شما کارش را بلد است.

 

 

 

 

عکاسی و ساخت کلیپ با کمترین هزینه :

 

 

 

 

همیشه سعی ما این است که با کمترین هزینه مادران باردار بتوانند از این دوران زیبا عکس و فیلم داشته باشد. شما میدانید که خانواده‌ها این روزها برای عکاسی و کلیپ مجبور به صرفه هزینه های زیادی هستند. ( آتلیه کودک در گوهردشت گلشهر با جذاب ترین دکوراسیون آماده خدمت به همه پدر و مادر های عزیز است. )

 

 

 

 

 

ژست عکاسی بارداری دونفره با همسر با فیگور عاشقانه و دوست داشتنی:

 

 

یکی از ژست های عاشقانه در عکس های بارداری، عکس هایی هستند که پدر به مادر باردار ابراز عشق و احساس می‌کند و این حس عشق و حمایت پدر در عکس ها ثبت می شود. برای داشتن یک عکس با کیفیت علاوه بر لزوم استفاده از تجهیزات حرفه ای مثل دوربین و نور های حرفه ای، وجود یک عکاس متخصص با مهارت کار الزامی است. زیباترین و عاشقانه ترین ژست های بارداری رو میتونید با ما و عکاسان حرفه‌ای ما تجربه کنید و نگران این که در هنگام عکاسی چه ژستی بگیرید ، نباشید .

 

 

 

 

 

خیلی از اوقات پیش می‌آید که مادران باردار در هنگام تعیین وقت و یا زمان مشاوره به ما می‌گویند که ما اصلاً خوش ژست نیستیم و ما همیشه به آنها می‌گوییم که هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس بارداری با لباس مزونی | عکاسی کودک مهناز

 

 

 

ژست دونفره با همسر:

 

 

عکاسی با همسر یکی از بخش‌های عکاسی بارداری است که با وجود ژست های عاشقانه و خلاقانه ای که همکاران ما به شما می دهد، زیبا تر و جذاب تر می شود.

 

 

 

 


 

 

عکاسی کودک در فضای باز کرج و گوهردشت + عظیمیه برای ثبت بهترین خاطرات برای همیشه

 

 

 


 

 

 

۲- ژست عکاسی بارداری اسپرت دونفره:

 

 

 

از سری ژست های محبوب بارداری، عکس گرفتن خانم همراه است که عکاسی اسپرت هم جزء این سری عکس است . در آتلیه یک رگال کامل لباس های بارداری و لباس های حریر موجود است ولی ما همیشه به مادران باردار توصیه می کنیم که لباس اسپرت ست همراه داشته باشند .

 

 

 

 

 

ژست بارداری عاشقانه با همسر:

 

 

 

عکاسی بارداری یکی از عکاسی هایی است که همسران بخوبی می تواند عشق و حمایت خود را در آنها نشان دهند و این ابراز عشق و حمایت در عکس ها به زیبایی آنها کمک می کند. ژست و فیگور بارداری دونفره رمانتیک برای عکسهای بارداری و تعیین جنسیت بسیار مناسب است . ( عکاسی کودک در تهران با حداقلی ترین هزینه بهترین فرصت برای تهرانی هاست.💕)

 

 

 

 

توصیه ما به مادران باردار  :

 

 

 

  • استفاده از لباس های تک رنگ و ساده است.

 

 

 

  • ترجیحا لباس ها رنگ های ملایم داشته باشند و لباس مادر و پدر ست باشد.

 

 

 

  • لباس های بلند برای بارداری زیبا تر و مناسب تر هستند و آرایش مو و صورت تا حد امکان طبیعی و ساده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکور در آتلیه حرف اول را میزند :

 

 

 

دکور تعیین جنسیت هم در آتلیه موجود است و هم در باغ که شما می توانید با توجه به سلیقه و شرایط خود آن را انتخاب کنید که نتیجه آن ، عکس های زیبا و رمانتیک دو نفره است.اگر علاقمند به عکاسی فضای باز هستید باید توجه کنید که با توجه به فصل پوشش و ژست های شما متفاوت است. در فرصتهای گرم لباس های حریر و باز برای عکاسی بارداری و تعیین جنسیت مناسب هستند .در فصل پاییز عکاسی با برگ های رنگی عکس های شما را عاشقانه تر و جذاب تر می کند و در فصل زمستان عکس های عاشقانه کنار آتش و شومینه جذابیت بیشتری به عکس های شما می دهد .

 

 

 

 

سخن آخر در این مقاله :

 

 

 

جشن تعیین جنسیت از گذشته در کشور های مختلف وجود داشته است اما در چند سال اخیر در کشور ما حسابی باب شده است و عده زیادی به دنبال آن هستند که برای اعلام تعیین جنسیت فرزند خود به بهترین نحو آن را اجرا کند و ما برای ثبت این لحظه های زیبای شما به بهترین شکل، در کنارتان هستیم. در آخر این محتوا دوست دارم که مقاله عکاسی نوزادی در کرج بهت پیشنهاد کنم تا بخونی و وقتی کوچولوت به دنیا اومد، کلی به کارت بیاد.!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *