آتلیه مناسبتی در رباط کریم | عکاسی کودک مهناز

آتلیه کودک همراه با لباس در تهران و کرج، نیاوران، پاسداران، قلهک، تجریش و یوسف آباد با جذابیت خاص را جست و جو کردید؟ اگر پاسخ شما آری است که تبریک عرض میکنیم و به شما خیر مقدم میگوییم :

 

 

 

زیرا تمامی روال با لباس های ست خوشگل و متنوع برای مامان های ناز و کوچولو های دوست داشتنی انجام میشود که همین حالا میتوانید اولین وقت آزاد را از تخصصی ترین استودیو با تجهیزات و اکسسوری های جذاب و متفاوت بگیرید و از اینکه ما را انتخاب میکنید، همه تلاش خود را میکنیم که تمامی توقعات شما به بهترین شکل ممکن برآورده شود.

 

 

 

خبر خوش ما این است که تمامی هزینه هایی که تا به حال به شما اعلام شده، گران بودند و ما عالی ترین کیفیت را به هزینه نیم بها برایتان انجام میدهیم. ( مامان خوشگلی که دوست دارید از دختر یا پسر نازت عکس های به یاد موندنی بگیری، بهت پیشنهاد میکنم مطلب عکاسی نوزاد در تهران و صادقیه را بخونی! )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • عکاسی کودک یکی از شاخه های پرطرفدار در دنیای عکاسی است.

 

 

 

 

  • عکاسی از کودک هم در آتلیه انجام می شود و هم در فضای باز و هم در منزل . عکاسی کودک در فضای باز در فصل های گرم بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

 

 

  • در آتلیه هم که عکاسی به صورت چهار فصل مورد استقبال والدین قرار میگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه کودک همراه با لباس در تهران و کرج با تنوعی بی سابقه در اکسسوری و البسه :

 

 

 

 

عکاسی کودک با عکاسی بزرگسال بسیار متفاوت است. بهترین عکس های کودکان زمانی است که کودک در حالت طبیعی خود باشد ،در حال بازی کردن ، خندیدن و … توصیه‌ای همیشگی ما به والدین ، این است که اصراری نداشته باشد که کودک همیشه مستقیم به دوربین نگاه کند و بخندد و اجازه دهند که عکسها حالت طبیعی داشته باشند. راستی اگر هنوز بارداری و درباره جشن تعیین جنسیت داری فکر میکنی میتونم مقاله کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران رو بهت پیشنهاد بدم!💑

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه کودک در اسلامشهر | عکاسی کودک مهناز

آتلیه کودک همراه با لباس در تهران و کرج با استثنایی ترین قیمت ها

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- آتلیه با لباس تولد کودک و مادر با ست های به یادماندنی :

 

 

 

 

در هنگام عکاسی هم اجازه دهند که ما با کودکان ارتباط دوستانه برقرار کنیم تا بتوانیم بهترین حالتها را از کودک عکاسی کنیم. ما بعنوان والدین باید حس مهم بودن را به کودکان منتقل کنیم . دادن شخصیت به آنها از دوران کودکی شکل میگیرد. یکی از مواردی که این حس را به کودک منتقل می‌کند توجه به کودک در ایام خاص مثل نوروز، یلدا ، شروع مدرسه، تولد و …. است که میتوان با عکاسی وکلیپ، این ایام خاص را برای کودکان خاص تر و ماندگار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از نوزادی تا کلاس اول با شما هستیم….

 

 

 

عکاسی کودک از سن نوزاد شروع میشود تا سن دبستان . عکاسی نوزاد توصیه میشود قبل از ۱۴ روزگی انجام شود عکاسی از کودکان شامل عکاسی تولد ، عکاسی های مناسبتی مثل یلدا ، نوروز ، هالووین ، کریسمس و … میشود. اگر دوست داری که اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنی و با دانش کافی بتونی آلبوم خوشگل تهیه کنی، میتونی از مشاوره رایگان ما استفاده کنی و بهترین زمان ممکن رو رزور کنی! همین حالا با ما تماس بگیر که بتونیم  مناسب با شرایطت بهترین پلن رو بهت پیشنهاد بدیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی فصلی کودک در تهران و کرج در فضاهایی لاکچری و طبیعی :

 

 

 

 

برای این سن عکاسی فصلی هم انجام میشود مثل عکاسی زمستان، عکاسی بهار برای سن دبستان همه همیشه تم های مناسب را در آتلیه داریم مثل تم شروع مدرسه، تم فارغ التحصیلی ؛ تم الفبا برای عکاسی کودک علاوه برتخصص و مهارت عکاسی ، صبر و حوصله و شناخت روحیات لطیف کودکان هم از الزامات عکاسی است. بانوی زیبای عزیزی که دوست داری تمامی لحظات زیبای رشد کوچولوت رو ثبت کنی با ما تماس بگیر تا بتونیم تمام تجربیات خودمون رو در اختیارت بگذاریم و لوکیشن های عالی بهت پیشنهاد بدهیم.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

عکاسی و آتلیه کودک در کرج با ثبت بهترین لحظات زندگی با شما همراه است

 

 

 


 

 

 

۲- عکس های طبیعی نیازمند رابطه دوستانه با کودکان است…🐾

 

 

 

این شناخت و صبر و حوصله ، باعث ایجاد یک رابطه دوستانه با کودک و در نتیجه عکسهای بهتر و طبیعی تر میشود. پس لطفا به عنوان پدر یا مادر در طول عکاسی کودک عجله نکنید. و سعی نکنید با بد اخلاقی و تهدید کودک، او را وادار به ماندن در دکورها و عکس گرفتن و لبخند زدن کنید . زمانی که کار را به دست کاردان میسپارید از هر لحاظی خیالت راحته و بهترین اتفاقا برات در پیشه!😘

 

 

 

 

 

ما عاشقانه با کودکان، وقت میگذرونیم :

 

 

 

 

عکاسی از کودکان در عین زیبایی و لذت بخش بودن ، سختی های خود را هم دارد شیطنت و حرکات زیاد بچه ها در حین عکاسی، باعث طولانی شدن تایم عکاسی میشود که فقط یک عکاسی که برای عکاسی از کودک آموزش دیده باشد و به این کار علاقه مند باشد، از عهده آن به خوبی بر می آید.

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه کودک در ساوه | عکاسی کودک مهناز

آتلیه کودک همراه با لباس در نیاوران و عظیمیه با تیم کاربلد در فضاهای مختلف

 

 

 

 

 

۳- عکاسی کودک در نیاوران و پاسداران با ژست های بروز :

 

 

 

 

عکاس کودک باید مهارت و سرعت عمل کافی را برای مدیریت یک تایم عکاسی کودک همراه با اتفاقات پیش بینی نشده آن را داشته باشد. از آنجایی که هنر انتها ندارد، ما همواره در تلاشیم که دانش و تجهیزات خود را به روز نگه دارید تا بتوانیم بهترین خروجی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

یکی از عوامل مهم برای انتخاب آتلیه که اکثر والدین به آن توجه می کنند قیمت مناسب خدمات عکاسی و کلیپ است که به عنوان یکی از عوامل مهم برای انتخاب آتلیه مورد توجه قرار می‌گیرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله :

 

 

 

 

ما همواره سعی کرده‌ایم که مناسب ترین قیمت را با بهترین و بالاترین کیفیت برای ارائه خدمات خود درنظر بگیریم ولی باید در نظر داشته باشید که تنها قیمت را معیار انتخاب آتلیه قرار ندهید و حتما قبل از نهایی کردن وقت ، نمونه کارهای آتلیه موردنظرتان را ببینید و از کیفیت و نوع کارها مطلع شوید و بعدا پشیمون نشوید که کاش کمی بیشتر هزینه می کردید و در برابرش ، کار عالی و بی نقص تحویل می‌گرفتید .

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *