تم دندونی با لباس عروسکی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن دندونی در کرج، عظیمیه و گوهردشت با کلیپ هایی شاد و خانوادگی با تیم حرفه ای انجام میشود که دکوراسیون و لباس های ویژه ای برای این کار داریم که مراسم شما را متفاوت و زیبا میکند. ( اگر دوست دارید که مراسم شما با برنامه ریزی کامل و لباس های مناسب مادر و کودک انجام شود، حتما از مشاوره کارشناسان ما در این خصوص استفاده کنید. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • همیشه رویش اولین دندان کودک با شادی و هیجان برای پدر و مادر همراه است.

 

 

 

 

  • معمولاً بعد از درآمدن اولین دندان ، برای کودک جشن دندونی میگیرند و آش دندونی می پزند. ( عکاسی کودک در فردیس هم جز خدمات سراسری ما در سطح استان البرز و تهران میباشد.

 

 

 

 

  • ما ایرانی ها معتقدیم که برگزاری این جشن و پختن آش دندونی باعث میشود که بقیه دندانهای کودک راحت تر و بدون اذیت در بیایند.

 

 

 

 

تم جشن دندونی در کرج : خاص و شیک تر از همیشه…

 

 

جشن دندونی مانند جشن تولد یا هر جشن دیگری تم خاص خود را دارد و چیدن یک تم زیبا باعث زیباتر شدن جشن تان و زیباتر شدن عکس های تان می شود .ما نیز در آتلیه ، همیشه تم دندونی داریم که شما می توانید برای ثبت اولین دندان فرزندتان از تم و لباس های موجود در آتلیه استفاده کنید و یا اگر دوست دارید که از جشن دندونی که در منزل برگزار میکنید، فیلم و عکس داشته باشید، باید بگوییم که ما برای ثبت تمام لحظات زیبای شما در کنارتان هستیم. ( دوست دارم که مطلب عکاسی کودک در کرج بخونی! برای همین، اینجا برات لینکشو گذاشتم. )

 

 

 

 

۱- ایده برای جشن دندونی:

 

 

 

برای اینکه یک هماهنگی در تزیینات جشن دندونی داشته باشید، بهتر است که یک رنگ غالب برای تم دندونی انتخاب کنید و از آن رنگ در لباس کودک و لباس خودتان و در تزیینات استفاده کنید و به این صورت یک هارمونی به کل جشنتان بدهید . برای تزیین میز هم از همان رنگ تم استفاده کنید البته حواستان باشد که در استفاده از رنگ تم زیاده روی نکنید و بهتر است از رنگ های دیگری هم استفاده کنید ، رنگهایی که با هم همخوانی داشته باشد تا به نتیجه بهتری برسید .

 

 

 

 

  • برای تزیین میز از کیک و کوکی هایی که به شکل دندان هستند می توانید استفاده کنید .

 

 

 

 

  • در آتلیه هم در تم مخصوص دندونی، ماکت هایی به شکل دندون در سایز های مختلف وجود دارد که برای زیباتر شدن دکور دندونی استفاده می‌شوند و چندین ماکت مسواک هم در آتلیه هست که برای تزیین استفاده می شود و در حین عکاسی ما، ماکت های مسواک را به دست بچه ها می دهیم و از آنها عکاسی می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲- عکاسی جشن دندونی در عظیمیه و گوهردشت با لباس و اکسسوری :

 

 

 

چندین لباس مخصوص تم دندونی هم در آتلیه موجود است که تاج و تل و سربند های ست با آنها نیز برای بچه ها در آتلیه موجود است. ضمن اینکه یک بادی به شکل دندون هم در آتلیه داریم که بچه ها با پوشیدن آن شبیه یک دندان کوچولو و خوشگل می شوند و ریسه های مخصوص دندونی ست با تمام لباسها در آتلیه هست و البته کیک دندونی هم در آتلیه داریم .

 

 

 

 

 

 

دکور جشن دندانی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن دندونی در کرج با ویژه ترین لوازم و دکوراسیون

 

 

 

 

 

در آتلیه مهناز : نیازی به آوردن وسائل توسط والدین نیست

 

 

 

بنابراین برای عکس های دندونی شما نیازی به تهیه هیچ وسیله ای ندارید و فقط لازم است که شما کودکتان را که تازه دندان دراورده بیاورید و از ما عکس های زیبا با تم جذاب دندونی تحویل بگیرید. اگر شما هم کودکی دارید که به تازگی صاحب اولین مروارید سفیدش شده و به دنبال ایده برای تم دندونی هستید، می توانید با مراجعه به عکس های دندونی آتلیه مهناز، از عکس ها ایده بگیرید و برای زیباتر شدن تم دندونی خود از آنها استفاده کنید.

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی : عکاسی کودک در فضای باز کرج و گوهردشت + عظیمیه برای ثبت بهترین خاطرات برای همیشه

 

 

 

 


۳- زیبا ترین ایده برگزاری جشن دندونی:

 

 

 

امروزه تم های آماده برای جشن دندونی تنوع زیادی دارند و شما می توانید با یک سرچ ساده این تم ها را تهیه کنید ولی اگر جزء مادر هایی هستید که دوست دارید تم زیباتر و جذاب‌تر و خاص‌تری را برای فرزندتان آماده کنید، میتوانید با کمی خلاقیت و صرف وقت، تم های خاص و منحصر به فردی را برای کودکتان آماده کنید و بعدها با نگاه کردن به عکسها و فیلمهای جشن دندونی فرزندتان به یاد بیاورید که چقدر با ذوق و سلیقه همه چیز را برای فرزندتان فراهم کردید.

 

 

 

 

 

پشتیبانی

پشتیبانی آتلیه کودک مهناز : در لحظه پاسخگوی شما عزیزان میباشد.

 

 

 

 

تم دندونی پسرونه و تم دندونی دخترونه:

 

 

معمولا تزیین جشن دندونی پسرانه با تم آبی و تزیین جشن دندونی دخترانه با تم صورتی است و برای این دو رنگ همیشه همه اقلام مورد نیاز جشن دندونی در بازار موجود است اما اگر رنگ دیگری مدنظرتان است باید کمی وقت و سلیقه به خرج دهید و خود دست به کار شوید چون برای رنگهای دیگر تنوع چندانی در بازار وجود ندارد. ( اگر در مرحله بارداری هستی، این مطلب برای شما آماده شده است : عکاسی بارداری در کرج با لباس های مزونی💯)

 

 

 

 

شیک ترین و خاص ترین ایده های برگزاری جشن دندونی :

 

 

اگر به دنبال ایده های خاص و شیک برای برگزاری جشن دندونی هستید می توانید با کمی سرچ در فضای مجازی ایده های خوبی به دست آورید نمونه عکس های آتلیه های خوب را ببینید و می‌توانید از نمونه عکس های خارجی هم استفاده کنید و ایده های خاص و زیبایی را انتخاب کنید ، ایده هایی که بتوانید آنها را اجرا کنید و به جشنتان زیبایی بیشتری بدهید .

 

 

 

 

ایده برای هدیه و گیفت جشن دندونی:

 

 

 

معمولا در جشن دندونی یک سری گیفت هایی در نظر گرفته می‌شود که به عنوان یادبود به مهمانان داده می شود این گیفت ها می تواند به صورت دندان های کوچک می باشد که اسم کودک بر روی آن حک شده است این دندان ها می توانند جنس های مختلفی داشته باشد ولی پیشنهاد ما برای گیفت دندونی برای کودکانی که در آتلیه مهناز عکاسی دندونی انجام میدهند،

 

 

 

تهیه قاب عکس های کوچک یا لیت عکسهای کوچکی است از عکس دندونی کودک در آتلیه گرفته شده است. ( عکاسی تعیین جنسیت در کرج برای زیباترین و عاشقانه ترین لحظات شما، سوپرایز ویژه دارد.)

 

 

 

 

 

این لیت عکسهای کوچک می تواند بهترین هدیه و یادگاری برای عزیزانتان از روز جشن دندونی فرزندتان باشد ، هرچند که این لیتها هزینه زیادی برای شما ندارد ولی بسیار با ارزش و ماندگار است.

 

 

 

 

 

۴- ایده دکوراسیون و چیدمان جشن دندونی:

 

 

علاوه بر چیدمان میز و تهیه کیک و کوکی و خوراکی، توجه به پس زمینه و تزیین دیوار ها ، به زیباتر شدن تم دندونی و در نتیجه زیباتر شدن عکس های تان کمک زیادی می کند. شما می توانید از آویز ها و ریسه های دندونی و بادکنک هایی که طرح دندون دارند، استفاده کنید همچنین می توانید از عکس‌های فرزندتان از نوزادی تا الان که دندان دراورده چاپ کنید و مثلاً آنها را به ریسه بزنید و برای تزیین میز و دیوار از آنها استفاده کنید یا به صورت ماه شمار عکس ها را چاپ کنید و به دیوار بزنید .

 

 

 

 

 

 

 

جشن دندانی دخترانه | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن دندونی در عظیمیه و گوهردشت با تم های مناسب و زیبا

 

 

 

 

 

آتلیه یا باغ : هر طور که سلیقه شما باشد…

 

 

 

درست کردن ریسه دندونی کار ساده‌ای است که شما می توانید به راحتی این کار رو با کمی سلیقه در خانه انجام دهید .در نهایت باید بگوییم که ما همیشه برای ثبت تمام لحظات زیبای شما چه در آتلیه و چه در منزل و چه در باغ در کنارتان هستیم .تم دندونی همیشه در آتلیه و باغ موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود عکاسی دندونی در خانه یا آتلیه و یا باغ داشته باشید. ( آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر پیشنهاد عالی ما به شماست.)

 

 

 

 

 

چه زمانی برای جشن دندونی پیشنهاد میشود؟

دقیقا با رویش اولین دندون کودک، این جشن توسط والدین و نزدیکان برگزار میشود.

آیا جشن دندونی، تم خاصی دارد؟

بله کیک و سایر اکسسوری ها باید به شکل دندان باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *