عکس اولین شب یلدا | عکاسی کودک مهناز

عکاسی کودک یلدا و کریسمس در کرج و گوهردشت، عظیمیه و جهانشهر همراه با جدیدترین کلیپ تکی و خانوادگی این محتوا را تقدیم میکند. شب یلدا بهانه ایست برای باهم بودنمان، فرصت مناسبی است که در کنار عزیزانمان باشیم و از کنار هم بودنمان، لذت ببریم و بهترین زمان است برای گرفتن عکس های خانوادگی و یادگاری. ما هم هر ساله در آتلیه مهناز با چیدن دکور یلدا میزبان شما عزیزان هستیم و خوشحالیم از اینکه سهمی در ثبت خاطرات زیبای شما داریم. عکاسی نوزادی در کرج جز تخصص های ویژه ماست.

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک یلدا و کریسمس در کرج و گوهردشت در هر فضایی که دوست داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

  • دکور یلدا در آتلیه عکاسی مهناز، دکور خانوادگی است که شما میتوانید با عزیزانتان در این دکور عکاسی داشته باشید.

 

 

 

  • ما هر ساله دکور های متفاوت و جذابی را برای مناسبت های مختلف در نظر میگیریم و یک دکور را در دو سال متوالی تکرار نمی کنیم.

 

 

 

 

  • بنابراین اگر شما جز عزیزانی بودین که در سال گذشته با ما عکاسی یلدایی داشتید ، امسال هم می توانید با یک دکور جدید و جذاب مجددا عکاسی داشته باشید. راستی یادت نره که ما بهترین امکانات را برای عکاسی بارداری در کرج را داریم که تو فضای آزاد هم انجام میشه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متفاوت ترین تم برای عکاسی کودک یلدا و کریسمس در کرج و گوهردشت :

 

 

از آنجایی که یلدا و نوروز از جشن های باستانی ما ایرانیان هستند، چیدن تم یلدا و نوروز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همیشه سعی ما بر این بوده که بهترین و زیباترین تم ها را در آتلیه مهناز داشته باشیم و خوشحالیم از اینکه تم شب یلدای ما، جز پرطرفدارترین تم های عکاسی موجود در آتلیه است . ما در آتلیه مهناز هم عکاسی یلدا برای کودکان داریم و هم عکاسی یلدای خانوادگی.

 

 

 

 

 

 

 

۱- تهیه کلیپ یلدایی ( کودک و نوزاد ) در جهانشهر و آزادگان

 

 

 

لباس های یلدایی موجود در آتلیه از سایز نوزادی شروع می شود تا سن های بالاتر و برای همه سنین لباس یلدایی در آتلیه موجود است و ما در آتلیه ست لباس یلدایی مادر و دختر و ست لباس یلدایی مادر و پسر هم داریم . در کنار این تنوع لباس ، انواع تاج و سربند و کراوات و کلاه و … با المان های یلدایی برای دختران و پسران هم داریم که شما می توانید برای عکاسی یلدایی از این لباس‌ها و اکسسوری‌های به رایگان استفاده کنید.

 

 

 

ژست عکس در شب یلدا :

 

 

 

😍 همیشه مستقیم به دوربین نگاه نکنید مثلا می توانید اناری در دست گرفته و به آن نگاه کنید و یا حافظ باز کرده و در حال فال گرفتن عکسی بگیرید.

 

 

😍 می‌توانید انار را دو دستی به سمت دوربین بیاورید و با لبخند به دوربین نگاه کنید.

 

 

 

😍 در ترکیب رنگ لباستان بهتر است که قرمز داشته باشید.

 

 

 

 

خیالت راحت باشه!


اگه دوست داری در ایام خاص سال، عکسای فوق العاده بگیری حتما از مهناز مشاوره رایگان هدیه بگیر!

 

 

 

 

ایده عکاسی شب یلدا :

 

 

 

عکاسی از :

 

 

  • سفره شب یلدا فراموش نشود.

 

 

 

  • با نمادهای یلدایی مثل حافظ و انار و هندوانه

 

 

 

  • در حالی که مشغول انجام کار های یلدایی هستید مثلاً در حال چیدن انار ها در یک ظرف زیبای قدیمی هستند.

 

 

 

  • از بزرگترهای خانواده در حالی که مشغول صحبت و خندیدن هستند یا در حال حافظ خوانی هستند ،ایده خوبی برای عکاسی شب یلدا است.

 

 

 

آتلیه نوزاد با تم یلدا :

 

 

همیشه ثبت اولین ها، بسیار با ارزش است مثلا اول یلدای فرزندتان . آتلیه مهناز هرساله تم یلدای مخصوص برای نوزادان دارد که در کنار دکور موجود در آتلیه، لباس‌ها و اکسسوری‌های مناسبتی نوزادی به زیباتر شدن عکسها کمک می‌کند. سربند های یلدایی نوزادی، انار کوچک سایز نوزادی، هندوانه کوچک سایز نوزادی، تاج و کراوات های یلدایی،ماکت کیک یلدایی در آتلیه موجود است که با توجه به ژست کودک و دکور از آنها استفاده می شود.

 

 

 


 

 

عکاسی و آتلیه کودک در کرج با ثبت بهترین لحظات زندگی با شما همراه است

 

 


 

 

 

۲- عکاسی مناسبتی در کرج و گوهردشت در منزل هم امکانپذیر است :

 

 

 

چنانچه شما برای شب یلدا ، مراسم خاصی دارید و دوست دارید عکاسی و تصویربرداری حرفه ای داشته باشید، ما در آتلیه مهناز مفتخریم که همیشه در تمام لحظه های زیبای شما ، در کنارتان باشیم. ( دوست داریم این نکته هم بدونی که ما متفاوت ترین فضا و اکسسوریو برای عکاسی بارداری در کرج داریم. )

 

 

 

 

 

یلدای با دکور جدید | عکاسی کودک در کرج

آتلیه کریسمس در جهانشهر و عظیمیه با تمی متفاوت و زیبا

 

 

 

 

 

ژست عکس دونفره  :

 

 

شب یلدا برای بودن در کنار افرادی است که دوستشان داریم .ژست های دونفره عاشقانه جز پرطرفدار ترین ها ژستها در شب یلدا است ، مخصوصا اگر این یلدا، اولین یلدایی است که در کنار عشقتون هستید و اگر برای این باهم بودن جشنی دارید ،پیشنهاد ما به شما ثبت این لحظات خاطره ساز به صورت زیبا و ماندگار است .

 

 

 

رنگهای مخصوص این شب :

 

 

 

همه یلدا را به رنگ قرمز می شناسند و رنگهای گرم برای عکسهای یلدایی مناسب تر است. برای داشتن رنگ های گرم در عکسهای یلدایی،هم می توانیم موقع چیدن دکور به این رنگها توجه داشته باشیم و هم اینکه عکاس می‌تواند با تنظیمات دوربین رنگ گرمی به عکسها بدهد و در نهایت ادیتور می تواند رنگ گرم را به عکسها بدهد.

 

 

 

یلدا بهانه ای است برای بودن با کسانی که دوستشان داریم و یکی از شبهای باستانی ایران زمین است .وقتی که اسم یلدا می‌آید، نمادهای این شب زیبا به یادمان می آید. انار و هندوانه دو نماد همیشگی شب یلدا هستند .حافظ خوانی هم جزیی از این شب زیباست.

 

 

 

 

ژست های سنتی هم زیبا هستند :

 

 

استفاده از المان های سنتی و قدیمی در دکور یلدا به زیبایی آن کمک زیادی می‌کند مثل استفاده از سماور یا رادیو های قدیمی. عکس مادر بزرگی را در تصور کنید که در دکور یلدا در حال ریختن چای است و یا در حالی که دارد به رادیو گوش می کند ،چایش را می نوشد.

 

 

زیباست. مگر نه ؟ یک ایده خوب دیگر برای عکس شب یلدا ،عکاسی در کنار کرسی است که یادآور روزهای خوب گذشته است .وقتی صحبت از عکاسی یلدا می شود هم عکاسی کودک مدنظر ماست و هم عکاسی خانوادگی .

 

 

 

 

 

یلدای با اکسسوری | عکاسی کودک در کرج

کلیپ یلدایی عروس در کرج و گوهردشت در منزل توسط تیم حرفه ای ما انجام میشود.

 

 

 

 

فضای باز هم حال و هوای خوبی دارد :

 

 

 

اگر شما جزو طرفداران عکاسی در فضای باز هستید می توانید از دکور های یلدایی موجود در باغهای عکاسی استفاده کنید. ما بر حسب سلیقه شما باغهای مناسب را به شما پیشنهاد میدهیم .عکسهای یلدایی در باغ ،بسیار زیبا هستند، زمین پر از برگ های زرد و رنگارنگ و در کنارش رنگ قرمز غالب در دکور باعث دوچندان شدن زیبایی عکس میشود.

 

 

 

 

۳- کلیپ یلدایی عروس در کرج، پیشنهاد ویژه ماست :

 

 

 

یکی از رسومی که مربوط به شب یلداست آوردن هدیه برای تازه عروس از خانواده داماد است که همراه با هدایایی که برای عروس آورده می شود، نماد هایی از شب یلدا را هم به صورت تزیین شده برای عروس می آورند. اگر شما هم تازه عروس هستید و اولین یلدای مشترکتان را می خواهید جشن بگیرید،

 

 

پیشنهاد ما به شما این است که عکس و تصویر برداری از مراسمتان را فراموش نکنید و اگر دنبال ثبت حرفه ای این لحظات هستید ، همکاران ما در آتلیه مهناز این کار را به بهترین شکل انجام میدهد. آموزش و تجربه ما در عکاسی، در کنار استفاده از تجهیزات به روز ،تضمین رضایت شما از نتیجه کار عکاسی و تصویر برداری است .

 

 

 

 

تیم ما در منزل شما


تهیه کلیپ و عکس در منزل شما + خانوادگی و دونفره

 

 

 

 

با ما دیگر دغدغه لباس نخواهید داشت :

 

 

عکاسی یلدا جز عکاسی های مناسبتی است که ما هر ساله در آتلیه مهناز، هم در داخل استودیو و هم در فضای باز عکاسی یلدایی داریم .از دیگر عکاسی های مناسب می توان به عکاسی نوروز، عکاسی کریسمس، عکاسی هالووین و عکاسی زمستان و پاییز و … اشاره کرد. از آنجایی که ما در آتلیه مهناز برای همه این تم های مناسبتی ،لباس داریم شما دیگر دغدغه تهیه لباس برای عکاسی های مناسبتی نخواهید داشت.

 

 

عکس اولین شب یلدا | عکاسی کودک مهناز

عکس نوزادی یلدا در کرج برای ما یک عشق است نه یک شغل

 

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این محتوا :

 

 

در پایان پیشنهاد ما به شما این است که در شب یلدا وقتی با عزیزان تان ها هستید و دارید خاطرات یک سال گذشته را مرور می کنید، ثبت این لحظات زیبا را فراموش نکنید ، چه با دوربین موبایل و چه با دوربین حرفه ای. یکی دیگه از پیشنهادات ما عکاسی تعیبن جنسیت در کرج است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *