نحوه لباس پوشیدن در بارداری | عکاسی کودک مهناز

عکس بارداری دو نفره عاشقانه : دوران بارداری از زیباترین دوران زندگی هر مادری است که در آن دوران علاوه بر تغییرات جسمانی، مادر دچار تغییرات هورمونی نیز می‌شود که نتیجه آن حساس شدن و زودرنج شدن مادران باردار است و در این دوران ، مادر باردار بیشتر از هر زمانی، نیاز به حمایت و همراهی همسر خود دارد و ژست‌های عاشقانه در عکاسی بارداری، یک ایده برای این است که پدر بتواند به مادر ابراز احساسات کند و این حمایت خود را در عکس‌ها به او نشان دهد و برای همیشه این حمایت را ماندگار کند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ژست عکس بارداری دو نفره با همسر با سوژه‌های عاشقانه:

 

 

 

 

  • یک عکس بارداری دو نفره نشان دهنده عشق و رابطه دوستانه بین زن و شوهر است…

 

 

 

 

  • همیشه ژست های عاشقانه جز ژست‌های پر طرفدار در عکس‌های بارداری هستند .

 

 

 

  • و….

 

 

 

 

 

 

 

 

( عکس بارداری دو نفره عاشقانه ) فیگورهای عاشقانه و دوست داشتنی ….

 

 

 

 

عکس‌های دوتایی در زمان بارداری این روزها بسیار ترند شده اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند و این عشقی که بین پدر و مادرها هست در این عکس‌ها ، با ژستی که به آنها داده می‌شود ، نشان داده می شود .و برای همیشه ثبت و ماندگار می‌شود و برای کلیپ‌های بارداری هم با کمک زبان بدن و نگاه‌های عاشقانه‌ای که پدر و مادر به همدیگر دارند، این صمیمیت و عشق بین آنها نشان داده می‌شود . ( اگر ساکن شمال شهر کرج هستید، مطلب عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر به شما کمک زیادی میکند تا برند مهناز را بهتر بشناسید و از خدمات فوق العاده اش در سطح استان و تهران باخبر شوید. )

 

 

 

 

 

 

۱- عکس عاشقانه دوران بارداری زن و شوهر :

 

 

برای عکس‌های دوران بارداری انتخاب لباس و اکسسوری تاثیر زیادی در ژست و فیگور شما دارد .معمولاً لباس‌هایی که فرم شکم را نشان می‌دهند، برای بارداری مناسب‌تر هستند و توجه و تمرکز بر شکم مادر است .به عنوان مثال یک فیگور عاشقانه برای عکس بارداری به این صورت است که مادر ایستاده است و پدر روی زانو نشسته و ژست بوسیدن شکم را می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی | عکاسی کودک مهناز

عکس بارداری دو نفره عاشقانه با فیگور های رمانتیک

 

 

 

 

 

 

 

ژست و فیگور رمانتیک دو نفره :

 

 

 

یکی از ژست‌هایی که به عکس‌های بارداری حالت رمانتیک می‌دهد، عکس‌هایی است که در آن انتظار پدر و مادر برای به دنیا آمدن فرزندشان را نشان می‌دهد. این انتظار می‌تواند با نشان دادن لباس‌ها و وسایل و کفش و پاپوش نوزاد باشد که نشان دهنده، شور و اشتیاق پدر پدر و مادر برای آمدن عضو جدید است….

 

 

اینکه نشان می‌دهد همه چیز برای آمدن او مهیا است و پدر و مادر برای دیدن او لحظه شماری می‌کند. در هر جای ایران که باشید، ذوقتان، ما را به هم وصل میکند و ما به پاس اعتمادتان، برنامه را طوری با هماهنگی با شما خواهیم چید که آسایش و آرامشتان در اولویت باشد…. برای شناخت بیشتر ما، پیشنهاد میکنم عکاسی کودک در مهرشهر و مهرویلا را بخوانید!🚗 )

 

 

 

 

 

 

 

آلبوم بارداری جذاب و فانتزی :

 

 

 

اینکه ژست عکس‌های بارداری، ژست‌های رسمی باشد یا ژست‌های فانتزی، به روحیه پدر و مادر بستگی دارد و ما با توجه به مشاوره‌ای که قبل از عکاسی با پدر و مادر داریم ، متوجه سلیقه آنها و ژست‌های مورد علاقه آنها می‌شویم. ژست‌های فانتزی در عکاسی بارداری به همراه اکسسوری‌هایی که برای این عکس‌ها استفاده می‌شود، می‌تواند نتایج جالب و جذابی را همراه داشته باشد. ( ما مطیع سلیقه شما، بانوی زیبا در انتخاب سبک و لباس هستیم. )

 

 

 

 

کلیپ عاشقانه حاملگی:

 

 

 

 

عکس و کلیپ بارداری با همسر جز عکس‌هایی هستند که این روزها بسیار مورد توجه زوج‌هایی که منتظر آمدن عضو جدید هستند، قرار می‌گیرد. عکس گرفتن از زنان باردار ، علاوه بر تسلط بر عکاسی و داشتن علم عکاسی، نیازمند آشنایی با احساسات و تغییرات هورمونی مادر در دوران بارداری است. ( لوکیشن باغ، یکی از بهترین لوکیشن هاست که ما بدین منظور مطلب عکاسی کودک در فضای باز کرج برای خواندن توصیه میکنیم.)

 

 

 

 

 

ژست با همسر…..

 

 

 

 

یکی از ژست‌هایی که در عکاسی بارداری معمولاً گرفته می‌شود، نگاه عاشقانه مرد به شکم همسرش هست، در حالی که زن با لبخند به همسر یا به شکمش نگاه می‌کند. استفاده از یک سری از اکسسوری‌ها مثل بال‌های فرشته برای رویایی کردن عکس‌های بارداری، می‌تواند به زیباتر شدن عکس‌ها کمک کند.

 

 

 

 

 

 

معمولا نگاه مادر به شکم است، در حالی که لبخند زیبایی بر لب دارد. عکس‌هایی که حس خوشحال بودن و انتظار مادر را برای آمدن فرزند نشان می‌دهد و لبخندی که نشانگر این است که من دارم مادر می‌شوم و بی‌صبرانه منتظر آمدن تو هستم.

 

 

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی ادمین 🎯 : عکاسی کودک یلدا و کریسمس در کرج و گوهردشت + خانوادگی با جدیدترین تم و دکور

 

 

 


 

 

 

 

۲- ایده عکس بارداری عاشقانه ( هفته ۲۸ تا ۳۲ ) :

 

 

بهترین زمان برای گرفتن عکس بارداری هفته ۲۸ تا ۳۲ بارداری است که شکم به اندازه کافی بزرگ شده و خوش فرم است و عکاسی در این دوران برای مادر راحت‌تر است. عکاسی را برای روزهای آخر نگذارید که هم ورمتان زیاد می‌شود و هم لباس عوض کردن و پز گرفتن برایتان سخت می‌شود و فرم شکم به زیبایی هفته‌های قبل نیست.

 

 

 

 

 

 

 

مدل لباس حاملگی چین دار | عکاسی کودک مهناز

کلیپ بارداری دونفره عاشقانه با ایده های متفاوت….

 

 

 

 

 

 

بهترین تایم….

 

 

 

در هفته‌های ۲۸ تا ۳۲ شکم به طور کامل بالا آمده ولی هنوز خیلی سنگین نیست البته هر بارداری با دیگری متفاوت است و این یک اصل کلی نیست و در بارداری یک قلویی و چند قلویی نیز این هفته‌ها متفاوت است. ما در همه مناطق فعال هستیم که در یکی از مناطق مهم کرج مثل فردیس هم فعالیت های مستمر داریم که حتی محتوای اختصاصی ( عکاسی کودک در فردیس ) هم در این خصوص داریم.

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله….

 

 

 

در این مقاله همه سعی خود را کردیم تا در خصوص انواع ژست ها در خصوص دوره باداری صحبت کنیم تا با ذهن بازتری اقدام به انتخاب نمایید و بهترین آتلیه را انتخاب نمایید، خوب ما در این خصوص دارای تجربه های مختلفی هستیم و چندین سال است که در این حوزه فعالیت داریم، میتوانید از مشاوره تا ارائه جذاب ترین آلبوم روی ما حساب کنید و این نکته را به خاطر بسپارید که ما از زمان حاملگی تا جشن الفبای کودکتان با شما همراه هستیم و با مناسب ترین هزینه ها و با کیفیت ترین خدمات در خدمت شما عزیزان هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *