عکس نوزاد در فضایی آزاد و طبیعت | عکاسی کودک مهناز

عکاسی کودک در فضای باز کرج و گوهردشت به اضافه عظیمیه و سایر نقاط این کلانشهر را در بهترین و زیباترین لوکیشن ها به شما پیشنهاد میکنیم که دوست داریم که فضایی به غیر از منزل و آتلیه هم تجربه کنید و با تماشا کردن عکس ها، حس خوبی که طبیعت و محیط بیرون به وجود آورده است را تجربه کنید. ما آتلیه ای نامحدود هستیم و با تنوع بالا در فضا، ماکت ها و دکور آماده به خدمت هستیم. بسیاری از مسائل هست که شما درباره فضای بیرون برای تهیه عکس و فیلم نمیدانید. بریم باهم تا کلی مطلب خوب یاد بگیریم. 😃

 

 

 

 

( راستی لوکیشن ما در بهترین دسترسی در آزادگان واقع شده که جهت عکاسی کودک در کرج و بارداری و تعیین جنسیت میتونید به ما مراجعه کنید. )

 

 

 

 

 

  • عکاسی از لحظات زیبای خود و کودکانتان ، مثل یک سرمایه‌گذاری برای آینده است که بعدها هر وقت به سراغ این عکس ها می رویم، از آنها لذت می بریم.

 

 

  • هرچه از زمان گرفتن این عکس ها بگذرد، ارزش این عکسها و این سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر میشود.

 

 

  • ما در آتلیه مهناز هم در فضای داخلی آتلیه و هم در فضای باز، از شما و کوچولوهای عزیزتان عکاسی می کنیم.  خوبه که بدونید عکاسی بارداری در کرج در فضای باز هم امکانپذیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک در فضای باز کرج و گوهردشت با فضایی زیبا و خاطره انگیز :

 

 

 

عکاسی در باغ های مخصوص عکاسی و در فضای خارج از آتلیه محدود به فصل خاصی نمی‌شود و هر ماه و هر فصل زیبایی‌های خاص خود را دارد و فقط مهم این است که پوشش شما و مخصوصاً کودکتان متناسب با فصل باشد .بارها پیش آمده که مادرها و پدرها بچه ها را برای عکاسی به باغ می آورند و اصرار دارند که کودک همان لباسی را که برای جشن تولد در منزل تهیه کرده را در باغ هم بپوشد. این کار در ماه هایی که هوا گرم اسن شدنی است ولی در ماه هایی که هوا خنک یا سردست لباس باید متناسب با هوا انتخاب شود و اینجوری هم عکس ها زیباتر می شوند و هم کودک در طول عکاسی اذیت نمی شود.

 

 

 

 

عکس دخترانه در فضای آزاد در لوکیشن زیبا | عکاسی کودک مهناز

عکاسی کودک در فضای باز کرج و گوهردشت در محیط های پیشنهادی فوق العاده

 

 

 

 

عکاسی کودک در فضای باز عظیمیه را در باغ های مخصوص عکاسی تجربه کنید :

 

 

عکاسی در فضای باز ،در باغ های مخصوص عکاسی انجام می شود که برای این منظور دیزاین شده اند و دارای لوکیشن های زیبا و متنوع هستند ما چندین باغ را به شما پیشنهاد می دهیم و شما می توانید بر حسب سلیقه خود ، باغ را انتخاب کنید. بعضی از باغ ها برای عکاسی کودکان مناسب تر هستند و بعضی از باغ ها برای عکاسی خانوادگی و بزرگسال و زوج مناسب تر هستند که همکاران ما با توجه به شرایط شما باغ های مناسب را به شما پیشنهاد می دهند.

 

تنوع رنگ و لوکیشن در عکاسی فضای باز بسیار زیاد است بخصوص در فصل پاییز که برگهای رنگی زیبایی عکس ها را دو چندان می‌کند. ( آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر، مطلبی عالی برای ساکنینش است که میتونید به دوستان عزیز خودتون ما رو معرفی کنید. )

 

 

 

 

مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت 🤔

 

 

 

سعی ما در آتلیه مهناز این بوده که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که شما عزیزان بتوانید با رضایت خاطر در آتلیه مهناز عکاسی داشته باشید و خاطره ای خوب از ما همیشه به همراه داشته باشید. این امر هم در رفتار پرسنل ما دیده می شود و هم در قیمت گذاری های ما ، همیشه سعی ما این بوده که در کنار عکاسی حرفه ای با بهترین تجهیزات، منصفانه ترین قیمت و بهترین کیفیت عکس را از جهت نوع کاغذ و نوع چاپ به شما ارائه دهیم.

 

 

 

 

دوستای عزیزم این مناسبت ها را میتوانید توسط دوربین مهناز ثبت و جاودانه کنید… 🧡

 

 

اگر هر یک از مناسبت های زیر را در پیش دارید و دائما در حال تدارک دیدن هستید، این نکته را به خاطر بسپارید که یک آلبوم خوب هم باید تهیه کنید تا هر بار با نگاه کردن به آن شگفت زده و خوشحال شوید. ما در زمینه عکاسی کودک در تهران هم فعال هستیم و مشتریان زیادی از پایتخت داریم.

 

 

 

 

عکس بارداری در فضای آزاد در بهترین لوکیشن | عکاسی کودک مهناز

عکاسی بارداری در کرج فضای باز با ژست های دو نفره

 

 

 

 

۱- عکاسی خانوادگی در فضای باز:

 

 

باغهایی که ما به شما عزیزان معرفی میکنیم به لحاظ داشتن عمارت های زیبا ، لوکیشن های متنوع ، فضاهای مخصوص تولد همراه با بادکنک آرایی رایگان، امکان عکاسی در کنار دریاچه همراه با قایق سواری و دکورهای متنوع مناسبتی در ایام مختلف مثل یلدا نوروز و … سلیقه بسیاری از خانواده های عزیز را پوشش می دهد.

 

از آنجایی که تخصص اصلی ما عکاسی از کودک است پس نگرانی از بابت همکاری نکردن کودکتان در حین عکاسی نداشته باشید چون ما با شناخت کاملی که از کودکان در سنین مختلف داریم، تایم عکاسی شما را به خوبی مدیریت کرده و لحظه های زیبای شما را به خوبی ثبت می کنیم، ضمن اینکه بچه ها معمولاً از عکاسی در باغ های عکاسی استقبال می‌کنند و عکاسی در فضای باز برای آنها مفرح است.

 

 

 

۲- عکاسی تولد در فضای باز:

 

 

یکی از عکاسی هایی که در بین والدین خیلی محبوب است ،عکاسی تولد و مخصوصا عکاسی تولد یک سالگی است که با توجه به شرایط و موقعیت شما، هم در آتلیه و هم در فضای باز شدنی است و وجود بادکنک آرایی های خاص تولد و ماکت های کیک موجود ، هم در آتلیه و هم در این باغ های عکاسی، این امکان برای شما فراهم است که زیباترین عکس ها را از این لحظات زیبای خود و فرزندتان ثبت کنید.

 

 

 


 

 

عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر + آتلیه با لباس آزادگان بدون پرداخت هزینه اضافی

 

 


 

۳- عکاسی بارداری در فضای باز :

 

عکاسی بارداری در فضای باز این روزها بسیار مورد توجه مادران قرار گرفته و تنوع لوکیشن های باغ های عکاسی، این امکان را به ما میدهد که عکس های متنوع و زیبایی را از مادران باردار ثبت کنیم و بخصوص اگر جز آن دسته از مادرانی هستید که تمایل به داشتن کلیپ دارید ، پیشنهاد ما به شما تصویربرداری داخل باغهای عکاسی و فضاهای باز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

۴- عکاسی تعیین جنسیت در فضای باز :

 

عکس تعیین جنسیت در فضای باز به خصوص در باغ هایی که دکور های متناسب با تعیین جنسیت را دارند ، بسیار مورد توجه عزیزانی قرار گرفته که به‌تازگی پدر و مادرشده اند و میخواهند از جنسیت فرزندشان عکس و کلیپ داشته باشد بخصوص در مورد عزیزانی که کلیپ میخواهند ، توصیه ما تصویر برداری در باغ و فضای باز است چون تصویربرداری در فضای باز به شما این امکان را میدهد که بتوانید از دود های رنگی برای اعلام جنسیت فرزندتان استفاده کنید.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *