عکس نوزادی با تم پاندا | عکاسی کودک مهناز

عکاسی از کودکان بهترین شغلی است یک انسان میتواند داشته باشد و به طور کلی کار کردن با کودکان جذاب و دوست داشتنی است و برای ما فقط جنبه کسب درآمد و شغل ندارد بلکه یک عشق تمام عیار برای ماست که دوست داریم روز به روز بیشتر و بیشتر ساعت طولانی تری با این کوچولوهای دوست داشتنی بگذرانیم و به بهترین شکل ممکن و با انرژی کامل یک مجموعه کامل از شیرین کاری ها و دلبری های این عزیزان تهیه کنیم و به بهترین شکل ممکن شوق و اشتیاق خود را در این زمینه نشان دهیم. ( خیلی دوست داریم که مطلب عکاسی نوزادی در کرج را بخونی و کلی مطلب جدید یاد بگیری 🤩)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • در این مقاله دوست داریم ایده های جذابی در تهیه عکس و فیلم از کودکان ارائه کنیم.

 

 

 

  • فضاهای متنوعی هست که میتوانید بشناسید و با دانش کافی دست به انتخاب بزنید.

 

 

 

  • قول میدهیم تجربه ای فوق العاده ای برای والدین با فرزندان رقم خواهد خورد.

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

۳ ایده برتر برای عکاسی از کودکان در آتلیه حرفه ای مهناز :

 

 

 

لحظات کودکی و نوزادی تکرار نشدنی است و همه ما بارها و بارها از پدر و مادر های خود شنیده ایم که ای کاش دوباره بچه میشدی و اون لحظات شیرین باز هم تکرار میشد، ولی میدانیم که گذر زمان غیر قابل کنترل است و نمیتوان جلوی گذران عمر و بزرگ شدن بچه ها را گرفت، ( عکاسی کودک در کرج با بهترین کیفیت و ایده های نو توسط پرسنل خبره با مناسب ترین قیمت را درست همینجا پیدا کرده اید.)

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- اولین بار ها همیشه در خاطرات باقی میمانند :

 

 

 

 

ولی میتوان از این دوره شیرین جذاب و دوست داشتنی یادگار هایی را تهیه کرد که هم برای والدین شیرین و جذاب است و هم برای کودکانمان که حتی عشق بی پایان ما به فرزندانمان را نیز نشان میدهد و متوجه خواهند شد که چقدر دوستشان داشتیم و داریم که از زمان نوزادی تا هفت سالگی را لحظه لحظه را ثبت کردیم و از اولین بارهایشان مثل اولین عید نوروز، اولین شب یلدا و اولین جشن تولدشان بهترین و با کیفیت ترین کلیپ و عکس ها را تهیه کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

عکس ساحلی دخترانه | عکاسی کودک مهناز

عکاسی از کودکان برای ما یک عشق غیر قابل توصیف  است.

 

 

 

 

 

 

 

از زمان بارداری تا جشن اولین روز مدرسه :

 

 

 

درست از زمانی که متوجه شدید باردار هستید در هفته هایی که فکر میکنید وقتش رسیده تا هم عکس های بارداری و هم عکس های تعیین جنسیت خود را تهیه کنید و یک جشن دو نفره یا خانوادگی و دوستانه بگیرید ما کنارتان خواهیم بود تا تک تک این لحظات را ثبت کنیم و با بهترین لباس ها و دکور ها در فضای آتلیه و فضای باز در خدمت شماییم تا زمانی که نوزاد دلبندتان پا به این دنیا میگذارد و به یک سالگی میرسد و بعد از گذشت هفت سال با هم اولین روز مدرسه را جشن بگیریم.  ( عکاسی بارداری در کرج از مهمترین پکیج های عکاسی ماست که به هر بانویی که در این دوره خاص است پیشنهاد میکنیم ).

 

 

 

 

 

مامانای خوشگل این مامان حس و حال همین لحظه شما رو شاید داشته باشه…

 

 

 

اولین بار که صدای قلبش را شنیدم شروع کردم به گریه کردن، انگار هنوز باورم نشده بود دارم مادر می‌شم. همان لحظه همسرم از من عکس گرفته بود. این عکس به یاد ماندنی را با حس قشنگی که در آن لحظه داشتم در آلبوم فرشته کوچولو ثبت کردم. در آن صفحه تاریخ همه زمان‌هایی که اولین بار وجودش را حس کردیم نوشتیم.

 

 

 

 


 

 

 

 

مقاله پیشنهادی :  آتلیه یا عکاسی کودک در تهران با مجرب ترین کادر و حرفه ای ترین تجهیزات

 

 

 

 


 

 

 

 

 

۲- کدامیک را میپسندید : فضای آتلیه یا فضای باز ؟

 

 

 

سلائق مختلفی برای عکاسی وجود دارد که وظیفه ما به عنوان عکاس این است که همه سلائق را پوشش دهیم و کاری کنیم که کرج عزیز ما در همه زمینه ها مستقل شود و پدر و مادر و زوج های عاشق مجبور نباشند تا تهران بروند و مسیر دور و پر از ترافیک را تحمل کنند و همیشه در سعی هستیم تا با خدمات با کیفیت و قیمت مناسب در هزینه ها صرفه جویی کنیم و این صد در صد به نفع مشتریان عزیز ما خواهد بود.

 

 

 

 

پیشنهاد ما به مشتریان چیست؟

 

 

 

اگر به دکور آتلیه علاقه مند هستید و دوست دارید با تنظیم نور عالی و دکوراسیون جدید و متنوع علاقه دارید، ما با همه وجود در خدمتیم تا بهترین تایم عکاسی را برای شما ثبت کنیم و با هم هماهنگی های لازم را برای لباس ها انجام دهیم و قبل از عکاسی هم میتوانید نزد ما بیایید و همه اکسسوری ها و لباس ها را باهم چک کنیم تا در زمان عکاسی وقتی از شما تلف نشود و با خیال راحت و بدون استرس مشغول عکس گرفتن باشید. آتلیه کودک همراه با لباس در تهران و کرج با لباس های جذاب و زیبا در خدمت شماست.😘

 

 

 

 

 

 

عکس یک ماهگی | عکاسی کودک مهناز

 

عکاسی از نوزادان باید تحت شرایط ویژه ای انجام شود که میتوانید در این خصوص از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

 

 

 

 

فضای آزاد هم حال و هوای خاصی دارید :

 

 

اگر دوست دارید که در یک باغ خوشگل و با طبیعت زنده و زیبا عکس های خانوادگی بگیرید و کودک دلبند خود را در این فصا بگذارید تا عکس های کودکی خود را ثبت کند، ما گزینه های پیشنهادی مفیدی داریم که مناسب با شرایط شما باشد و بتوانید بدون مزاحم از این فضا استفاده کنید و کلیپ تهیه کنید و همواره از به یاد آوردن این روز لذت ببرید و لبخند ناشی از خوشحالی بر لب های شما بنشیند. ما هم در آتلیه و هم فضای آزاد تخصص ویژه ای داریم که هر کدام که مطابق میل شما باشد، بهترین پیشنهاد ما به شما عزیزان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۳- تهرانی های عزیز این توضیحات برای شماست :

 

 

 

برای اینکه بتوانیم برند مهناز را به تهرانی ها و پایتخت نشینان معرفی کنیم در این خصوص مطلبی تحت عنوان عکاسی کودک در تهران آماده کردیم که با کلیک کردن روی مطلب موردنظر میتوانید از سوپرایز های ویژه ما مطلع شوید و بدانید که با هزینه های نصف و نیمه در بهترین شرایط از عالی ترین کیفیت عکاسی بهره مند شوید، قول میدهیم به گونه ای به شما خدمات ارائه دهیم که همواره از انتخاب ما راضی باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *