کلیپ تعیین جنسیت در اسلامشهر | عکاسی کودک مهناز

کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران، پاسداران، نیاوران، لواسان و… در لوکیشنی خاطره انگیز با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی با پدر و مادر های عزیز انجام میشود، ما مسئول فیلم برداری از تعداد بیشماری از این جشن ها بوده ایم و شاهد بودیم که همه از دیدن این لحظات عاشقانه تحت تاثیر قرار گرفته اند و  اشک در چشمانشان حلقه زده است و حتی این قول را میدهیم که هر بار با دیدنش دقیقا مثل همان موقع ذوق خواهید کرد. اگر شما هم دوست دارید این حس ناب را تجربه کنید، حتما با پشتیبانی آتلیه کودک مهناز تماس بگیرید.

 

 

 

 

  • ژست تعیین جنسیت از مهمترین مسائل است که والدین باید با عکاس هماهنگ باشد.

 

 

 

 

 

  • آیا میدانید که هزینه تهیه فیلم و کلیپ در کرج بسیار کمتر از تهران است؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران و پاسداران با مناسب ترین هزینه :

 

 

 

وقتی که متوجه مادر شدن یا پدر شدن خود میشوید ، اولین چیزی که به ذهن هر کدام از ما می‌رسد این است که بچه سالم باشد و سوال بعدی این است که دختر است یا پسر؟ به شخصه فکر می‌کنم که هیچ فرقی ندارد که پسر باشد یا دختر و هر کدام که باشد ، میشود عزیزترین شخص زندگی ما.

 

 

 

 

 

 

کلیپ تعیین جنسیت در شهرک خاتم | عکاسی کودک مهناز

کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران و پاسداران، با دکوری مدرن و آماده

 

 

 

 

 

۱- فرزندتان دختر است یا پسر؟

 

 

 

شما می توانید جواب این سوال را با عکس و فیلم تعیین جنسیت به همه عزیزانتان اعلام کنید . این روزها جشن تعیین جنسیت یکی از جشن هایی است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این جشن می‌تواند در منزل خودتان باشد و یا در باغ و فضای باز. بهتر است که برای عکاسی و تصویربرداری جشن تعیین جنسیتتان ، از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید که بتوانید این لحظات زیبا را به خوبی ثبت کنید. راستی ما از مطرح ترین عکاسی کودک در کرج هستیم که از سراسر تهران هم متقاضیان بسیاری داریم.

 

 

 

 

 

اگر جشنی ندارید و فقط قصد داشتن عکس و کلیپ بارداری را دارید ، می توانید در داخل آتلیه و باغ های عکاسی ، عکاسی و کلیپ داشته باشید .

 

 

 

 

 

عکاسی تعیین جنسیت در باغ یا در آتلیه؟

 

 

دکور تعیین جنسیت هم در آتلیه موجود است و هم در فضای باز و باغ های عکاسی ، در آتلیه استفاده از دکور رایگان است و آتلیه ورودی ندارد و شما می توانید عکس های زیبایی را در داخل آتلیه و با دکور زیبای تعیین جنسیت ما داشته باشید. اگر هم علاقه مند به عکاسی فضای باز هستید، دکور تعیین جنسیت در باغ هم موجود است و شما می توانید با پرداخت ورودی باغ ، با دکور مخصوص تعیین جنسیت عکاسی داشته باشید و این انتخاب محیط داخل آتلیه یا فضای بیرون ، بستگی به سلیقه شما و شرایط شما دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وسایلی که برای عکاسی تعیین جنسیت لازم است :

 

 

 

💑 عکس سونوگرافی

 

 

💑 پاپوش نوزادی ترجیحا سفید باشد

 

 

💑 لباس نوزادی ترجیحا سفید باشد

 

 

💑 عروسک یا هر وسیله ای که دوست دارید در عکسهایتان ماندگار شود را روز عکاسی همزاهتان بیاورید .

 

 

 

 

۲- چه لباسی برای عکاسی تعیین جنسیت مناسب است؟

 

 

 

دکور تعیین جنسیت ترکیبی از رنگ های صورتی و آبی است و بهتر است لباسی که شما و همسرتان می پوشید ترکیبی از این دو رنگ باشد و یا از رنگهای خنثی در ترکیب رنگ لباس استفاده کنید.

 

 

برای عکاسی تعیین جنسیت تعداد نفراتی که قرار است در عکس باشند را در نظر بگیرید، اگر دوست دارید که اعضای خانواده مثل مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و خاله ها و عمه ها هم درعکس باشد، بهتر است که عکاسی در باغ انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

کلیپ تعیین جنسیت در شهرک راه آهن | عکاسی کودک مهناز

 

کلیپ تعیین جنسیت در جماران و شریعتی با تیم حرفه ای، مهناز

 

 

 

 

 

۳- انواع روش های تعیین جنسیت ( کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در نیاوران و لواسان )

 

 

 

معمول ترین روشی که برای اعلام جنسیت جنین استفاده میشود، ترکاندن بادکنک تعیین جنسیت است، اگرچه که برای اعلام جنسیت جنین ، روش های زیاد و خلاقانه‌ای وجود دارد مثل استفاده از دود های رنگی و یا قرار دادن بادکنک های صورتی و آبی در جعبه های بزرگ که با هلیوم پر شده اند و وقتی در جعبه باز شود.

 

بادکنکها به هوا می روند و جنسیت جنین مشخص میشود. اگر فرزند دیگری دارید ،می توانید برای اعلام جنسیت جنین از او کمک بگیرید مثلا دست کودکتان را رنگی کنید و او دست رنگی اش را روی شکم مادر بزند و به این ترتیب ، جنسیت جنین مشخص میشود.

 

 

 

 

شما روش نهایی را انتخاب میکنید….

 

 

کارهای زیادی در مورد میتوان انجام داد که شما با یک سرچ ساده در اینستاگرام و در فضای مجازی می توانید ایده های بیشتری را پیدا کنید و اگر ایده خاصی مد نظرتان است، قبل از روز عکاسی، با همکاران ما در میان بگذارید.

 

 

 

 


 

 

عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر + آتلیه با لباس آزادگان بدون پرداخت هزینه اضافی

 

 


 

 

 

 

با تیم ما، هماهنگ باشید…🙈

 

 

 

در روز عکاسی تعیین جنسیت اگر خودتان هم از جنسیت جنین بی اطلاع باشید ،عکس ها و کلیپ تان، زیباتر و جذاب‌تر می‌شود .برای این کار کافی است که به پزشکان اعلام کنیم که جنسیت جنین را نوشته و داخل پاکت بگذارد و شما آن پاکت را به ما بدهید و بقیه کارها را به ما بسپارید. عکس العمل پدرها و مادرها هایی که از جنسیت جنین خود بی اطلاع هستند خیلی دیدنی و جذاب است.

 

 

 

دکور آماده ما، متعلق به شماست…

 

 

 

در آتلیه مهناز ،هر آنچه که شما برای عکاسی و کلیپ تعیین جنسیت نیاز دارید، موجود است .از آنجایی که برگزاری یک مهمانی تعیین جنسیت بسیار پر هزینه است ،شما می توانید با کمترین هزینه ،قشنگ ترین خاطراتتان را ثبت کنید و ما این امکان را در آتلیه مهناز برای شما مهیا کرده ایم.

 

 

 

 

 

اطلاعات بیشتر


برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید با مشاورین ما به شکل آنلاین، تلفنی و حضوری صحبت کنید.

 

 

 

 

تم و لباس و اکسسوری های موجود در آتلیه

 

 

 

از دکور تعیین جنسیت و بادکنک آرایی زیبا گرفته تا کیک و اکسسوری های مربوط به تم تعیین جنسیت .ضمن اینکه یک رگال کامل لباس بارداری در آتلیه موجود است که استفاده از همه این ها رایگان است و شما می توانید با کمترین هزینه ، زیباترین عکس ها را از دوران بارداریتان به یادگار داشته باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *