آلبوم رشد در خزانه | عکاسی کودک مهناز

( دوستان عزیزی که عبارت آلبوم رشد کودک و نوزاد در تهران، قیطریه و جنت آباد را سرچ کردید! این مطلب برای شما کاربران عزیز آماده شده است. ) بریم که کلی مطلب راجع این موضوع یاد بگیریم!😋  آلبوم رشد یا ژورنال رشد کودک، آلبومی است که از نوزادی تا یک سالگی کودک شما در چندین جلسه عکاسی می‌شود و این آلبوم رشد با عکس‌های نوزادی شروع می‌شود و در نهایت در آخرین پارت عکاسی که تولد یک سالگی کودکتان است به پایان می‌رسد .آلبوم روند رشد به صورت ترکیبی است از عکس‌های فرزندتان که در چندین مرحله عکاسی می‌شود. ( شاید مطلب عکاسی جشن دندونی در کرج و تهران به کارتان بیاید. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • این آلبوم برای ثبت حالات مختلف کودک شما…

 

 

 

  • تمام اولین مناسبت‌های او مثل اولین عکس دندونی، اولین یلدا ،کریسمس ،هالووین، نوروز و تمام اتفاقات خاص او از نوزادی تا یکسالگی است که تمام این عکسها در این آلبوم قرار می‌گیرد.

 

 

 

  • این عکس‌ها به صورت حرفه‌ای در کنار همدیگه طراحی شده و در آخرین پارت عکاسی که تولد یک سالگی کودک است به پایان می‌رسد و در نهایت به صورت یک ژورنال به شما تحویل داده می‌شود.

 

 

 

 

 

 

با آلبوم رشد کودک ( نوزادی ) در تهران از یک ماهگی تا هفت سالگی با شما هستیم :

 

 

 

اگر دوست دارید از لحظه لحظه دوره رشد کودک خود، عکس های جذاب و به یادماندنی داشته باشید این یک فرصت برای شماست که آتلیه مهناز برای شما مهیا کرده است، در این تایم میتوانید با حداقلی ترین هزینه ها و به روز ترین لباس ها، دکوراسیون و ماکت ها از کودک خود یک آلبوم اختصاصی تهیه کنید و بهترین هدیه ای باشد که در ۱۸ سالگی به آن هدیه میدهید و به او نشان میدهید که چقدر برایتان مهم بوده و هست….

( راستی ما از بهترین مراکز عکاسی کودک در کرج هستیم که از تهران کلی مشتری داریم و تونستیم لبخند رضایت را ازشون هدیه بگیریم.)

 

 

 

 

 

 

 

۱- بهترین زمان برای ثبت عکس‌های آلبوم روند رشد که در چهار جلسه عکاسی می‌شود:

 

 

 

برای پارت اول که جلسه عکاسی نوزادی است قبل از ۱۴ روزگی نوزاد است و جلسات بعدی هم ۵ ماهگی، ۹ ماهگی و یک سالگی کودکتان است . بهترین روش برای ماندگار کردن لحظات زیبای فرزندتان در یک سال اول زندگی او آلبوم رشد است که تغییرات کودک را در یک سال اول زندگی او که بسیار زیاد هم هست ، در آلبوم رشد به خوبی ثبت میشود و این آلبوم در آینده بعنوان یک یادگار زیبا از دوران کودکی فرزندتان می‌ماند و می‌تواند یک هدیه بسیار با ارزش برای او باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای داشتن یک ژورنال حرفه ای چه باید کرد؟

 

 

 

 

برای داشتن یک آلبوم رشد زیبا و حرفه‌ای بهتر است که این کار را با مراجعه به آتلیه‌های تخصصی کودک و با کمک عکاسان حرفه‌ای انجام دهید که نتیجه کار همانی شود که دلتان می‌خواسته و همیشه با نگاه کردن به این آلبوم رشد از آن لذت ببرید . عکاسی از کودک و به خصوص عکاسی از نوزاد نیازمند تخصص و تجربه است و قطعاً عکسی که در آتلیه توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته می‌شود قابل مقایسه با عکسی که در منزل با گوشی گرفته می‌شود نیست .

 

 

 

 

 

 

 

 

آلبوم رشد در شوش | عکاسی کودک مهناز

آلبوم رشد کودک ( نوزادی ) در تهران را با زیباترین خاطرات ثبت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

این کار، کار یک حرفه ای است…

 

 

 

 

 

علاوه بر تجهیزات و نورهای حرفه‌ای و دوربین‌ها و لنزهای حرفه‌ای ، آنچه در عکاسی از نوزاد بسیار مهم است، زاویه عکاسی نوزاد، زاویه نورردهی به او و پوز‌های نوزادی است که قطعا نیازمند آموزش و تجربه است . ضمن اینکه کلیه پراپس‌های نوزادی، لباس‌ها و اکسسوریهای مورد نیاز برای عکاسی نوزادی دد آتلیه های تخصصی نوزاد ، موجود است که قطعاً این تنوع و این پراپس‌ها در هیچ خانه‌ای موجود نیست. برای دریافت نوبت جهت عکاسی کودک در تهران با ما تماس بگیرید!

 

 

 

 

 

روند طراحی آلبوم رشد و تحویل عکس‌ها به این صورت هست که پس از هر پارت عکاسی و انتخاب عکس‌ها، ادیت عکس‌ها شروع می‌شود و پس از ادیت عکس‌ها، نوبت به طراحی و چیدمان صفحات آلبوم می‌رسد و در پایان هر مرحله ، صفحات آلبوم طراحی شده، برای شما ارسال می‌شود تا مطمئن شویم که طراحی آلبوم مطابق سلیقه شما انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

اولین بارها را ثبت کنید….

 

 

 

 

 

نکته مهم برای داشتن یک آلبوم رشد زیبا از فرزندتان این است که حتماً اولین بارها را ثبت کنید و از عکس‌های فصلی و مناسبتی هم در آلبوم رشد کودکتان استفاده کنید. به عنوان مثال در بهار عکاسی در یک دکور بهاری با گل‌های رنگارنگ می‌تواند عکس زیبایی برای قرارگیری در آلبوم رشد باشد و در تابستان هم تم‌های ساحلی و تم لیمو و توت فرنگی انتخاب خوبی برای عکاسی تابستانی است و پاییز هم با لباس‌های زرد و نارنجی و یک تم زیبای پاییزی می‌تواند عکس زیبایی را برای آلبوم رشد به ما بدهد و زمستان هم که می‌توان کودک را مثل یک دانه برف سفید در یک تم زیبای زمستانی قرار داد و از او عکاسی کرد.

 

 

 

 


 

 

مطلب پیشنهادی : عکس فارغ التحصیلی کودک در تهران ( گیشا و ستارخان ) + پیش دبستانی و مهدکودک

 

 

 


 

 

 

 

۲- آلبوم رشد کودک و نوزادی در قیطریه و جنت آباد با مشاوره تخصصی….

 

 

 

از آنجایی که ما در آتلیه مهناز به صورت تخصصی عکاسی کودک و نوزاد و بارداری را انجام می‌دهیم ، می‌توانیم به صورت حرفه‌ای برای داشتن یک آلبوم رشد زیبا در کنار شما عزیزان باشیم و لحظات زیبای فرزندتان را در یک ژورنال رشد به زیبایی ثبت و ماندگار کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

آلبوم رشد در میدان خراسان | عکاسی کودک مهناز

آلبوم رشد کودک ( نوزادی ) در قیطریه و جنت آباد با همه مناسبت ها

 

 

 

 

 

 

سایزهای آلبوم رشد چند در چند است….

 

 

 

 

آلبوم های رشد در سایزهای متفاوتی طراحی و چاپ می‌شوند .سایزهایی که معمولاً پرتکرار هستند عبارتند از :

 

 

۲۰ در ۴۰

 

۲۵ در ۵۰

 

۳۰ در ۴۵

 

و۳۰ در ۶۰

 

 

 

 

 

جلد این ژورنال چه جنسی است؟

 

 

در مورد جلد آلبوم‌های رشد هم باید بگوییم که انتخاب جنس و طرح روی جلد آلبوم‌های رشد کاملاً سلیقه‌ای هستند و بر حسب سلیقه شما می‌توان از جلدهای ساده مخملی برای جلد ژورنال رشد استفاده کرد، می‌توان اسم کودکتان را روی این جلد مخملی حک کرد یا میتوان عکسی از کودکتان را روی جلد چاپ کرد و این‌ها همه به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد .

 

 

 

 

آلبوم رشد در میدان طرشت | عکاسی کودک مهناز

 

 

 

 

کلام نهایی در این مقاله…

 

 

 

تعداد عکس‌های انتخابی برای طراحی هر برگ آلبوم روند رشد بین ۱ تا ۴ عکس است و در هر برگ حداقل یک عکس و حداکثر ۴ عکس در کنار هم قرار می‌گیرند و عکس‌هایی که در هر برگ کنار هم قرار می‌گیرند باید از یک تم و یک فضای رنگی باشند. اگر قصد دارید برای تولد یکسالگی کودک خود سنگ تمام بگذارید، مطلب عکاسی تولد یک سالگی در جردن مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *