کیک جشن الفبا | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن الفبا در تهران ( شهرک غرب، پونک، صادقیه، شهران، سعادت آباد، مرزداران، پاسداران، فرمانیه و… ) با تم دخترانه و پسرانه برای شروع کلاس اول با برنامه ریزی کامل و هماهنگی با بچه ها، والدین و مسئولین مدارس انجام میشود که بتوانیم با بهترین دکور و اکسسوری های زیبا را آماده کنیم و هفت ساله های عزیزمان از این روز مهم و تاثیرگذار در زندگی، یادگاری های شیرین داشته باشند و در خاطرات آنها سهیم باشیم. البته ناگفته نماند که ما در آتلیه هم تم مخصوص برای جشن الفبا برای عکس های تکی هم داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • جشن الفبا ، جشنی است که در پایان کلاس اول برای بچه های کلاس اولی گرفته میشود .

 

 

  • چه چیزی برای پدر و مادر، زیباتر و شیرین تر از این که کودک کلاس اولی شما بتواند اسمش را خودش به تنهایی بنویسد.

 

 

 

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

عکاسی جشن الفبا در تهران و سعادت آباد در آتلیه و مدارس :

 

 

روز اول مدرسه از مهیج ترین روزهای زندگی هر انسانی است زیرا یکدفعه وارد دنیای جدیدی میشود و این هیجان به پدر و مادر های عزیز هم منتقل میشود و باعث میشود که این روز برای والدین روز مقدسی باشد و آنها هر ترتیبی میدهند تا این روز را به بهترین و شیرین ترین روز تبدیل کنند تا برای کودک هفت ساله خود خاطرات شیرینی رقم بزنند و برای همیشه در ذهن باقی بماند و باعث شود بعد از گذشت سالها با دیدن عکس ها ذوق کنند و هر لحظه قدردان زحمات والدین خود باشند. ( عکاسی کودک در کرج را با متفاوت ترین تم امتحان کنید!😃)

 

 

 

 

 

۱- ایده برای برگزاری جشن الفبا با تم دخترانه و پسرانه :

 

 

ایده های زیادی وجود دارد که می توان با کمی خلاقیت و حوصله جشن زیباتری را برای بچه ها برگزار کرد. این جشن معمولاً دارای برنامه هایی پر از سرگرمی و شادی برای بچه هاست .

 

 

 

 

 

 

 

تم جشن الفبا دسته جمعی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن الفبا در تهران به شکل تکی و دسته جمعی در مدرسه و آتلیه

 

 

 

 

 

دکور جشن الفبا : دکوراسیون ما در آتلیه کامل است :

 

 

دکور جشن الفبا، در آتلیه مهناز موجود است که با المان های مرتبط با مدرسه تزیین شده است و لباس و کلاه فارغ التحصیلی هم در آتلیه موجود است که استفاده از آن به زیباتر شدن عکس هایتان کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تزئین جشن الفبا با اکسسوری های مدرسه :

 

 

بهتر است که برای تزیین جشن الفبا از المان های مربوط به مدرسه استفاده کنیم ، ماکت های مداد رنگی، ماکت های کتاب و پاک کن و تراش ، ایده خوبی برای تزیین جشن الفبا هستن . برای جشن الفبا معمولاً کیک تهیه می شود که میتوان آن کیک را با ایده های قشنگی تزیین کرد، مثلاً عکس کتاب فارسی کلاس اول را روی کیک قرار دهیم .

 

 

 

 


 

 

 

 

مقاله پیشنهادی : عکاسی کودک در فضای باز کرج و گوهردشت + عظیمیه برای ثبت بهترین خاطرات برای همیشه

 

 

 

 


 

 

 

 

۲- تم جشن الفبا دخترانه و پسرانه کلاس اول :

 

 

 

یکی دیگر از ایده هایی که میتوان از آن برای جشن الفبا استفاده کرد ، درست کردن تاج هایی است که عکس دانش آموزان بر روی آن زده شده باشد و دانش آموزان با سر گذاشتن این تاج ها ، با هم و با معلمشان عکس یادگاری میگیرند. همچنین تاجهایب که روی آن حروف الفبا نوشته شده باشد نیز می تواند ایده خوبی برای جشن الفبا باشد .معمولا در جشن الفبا برای تشکر از زحمات معلم ، هدیه ای برای معلم در نظر گرفته می شود که از طرف همه دانش آموزان به معلم داده می شود. این هدیه برای قدردانی از زحمات معلم بوده و ارزش مادی آن مهم نیست.

 

 

 

 

فرق جشن الفبا با جشن فارغ التحصیلی چیست؟

 

 

 

  • جشن الفبا مخصوص کلاس اولی هاست ولی جشن پایان سال و جشن فارغ التحصیلی برای همه سنین ، شیرین و خاطره انگیز است و سن و سال هم نمی شناسد .

 

 

 

  • شما در هر مقطعی که باشی ، کلی تلاش و کوشش می کنی تا آن مقطع را با موفقیت به پایان برسانی و یک جشن فارغ التحصیلی می تواند خستگی این دوران را از بین ببرد. عکاسی نوزاد در تهران و صادقیه با لباس های آماده برای نی نی ها و مامانای خوشگل

 

 

 

  • ولین تجربه جشن فارغ التحصیلی مربوط به کودکان مقطع پیش دبستانی است که این جشن پیش دبستانی ها در مهدها و مدارس برگزار می شود و بعد نوبت بچه های کلاس اولی می شود که در کنار جشن فارغ التحصیلی ، جشن الفبا هم دارند . این جشن هر ساله برای تمام مقاطع برگزار می شود.

 

 

 

 

  • از پیش دبستانی گرفنه تا دانشگاه و ما نیز در آتلیه مهناز برای تمام سنین و تمام مقاطع ، دکور فارغ التحصیلی و لباس فارغ التحصیلی داریم و عکاسی فارغ التحصیلی برای همه سنین در آتلیه انجام میشود.

 

 

 

 

  • عکاسی فارغ التحصیلی هم در فضای باز و هم داخل استودیو انجام می شود و لباس و دکور هم در آتلیه موجود است و هم در باغ و فضای باز.

 

 

 

 

 

یک ایده جذاب دیگر برای جشن الفبا:

 

 

یکی دیگر از ایده هایی که برای عکاسی جشن الفبا می‌تواند جالب باشد این است که در هنگام عکاسی اکسسوری های مربوط به مقطع تحصیلی تان را همراهتان بیاورید مثل کتاب فارسی یا کتاب ریاضی کلاس اول همراهتان باشد و یا کوله پشتی مدرسه کودکتان را همراهتان بیاورید که در عکسها از آنها استفاده کنیم. ( اگر دوست دارید که با آتلیه مهناز و خدماتی که ارائه میدهد بیشتر آشنا شوید، توصیه میکنیم که مقالات مختلف سایت را مطالعه بفرمایید، به طور مثال عکاسی کودک در فردیس از مطالب پیشنهادی ما به کاربران سایت است.)

 

 

 

 

 

 

 

کیک جشن الفبا با مداد شمعی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی جشن الفبا در شهرک غرب و سعادت آباد با لباس های آماده

 

 

 

 

 

۳- عکاسی با گوشی یا عکاسی با دوربین های حرفه ای :

 

 

امروزه اکثر افراد از گوشی‌های هوشمند، برای عکاسی و ثبت خاطرات شان استفاده می کنند .اگر شما به دنبال ثبت عکس با کیفیت بهتر با دوربین های حرفه ای، توسط عکاسان حرفه ای هستید ، ما در آتلیه مهناز، برای ثبت این لحظات زیبا در کنارتان هستیم و باید توجه کنید که کیفیت عکسی که با دوربین و نور و تجهیزات حرفه ای گرفته میشود به هیچ عنوان قابل مقایسه با کیفیت عکسهای دوربین گوشی های هوشمند نیست.

 

 

 

 

جشن الفبا با جشن فارغ التحصیلی فرق دارد؟

جشن الفبا فقط برای کودکانی است که قرار است برای اولین بار پا به مدرسه بگذارند ولی جشن فارغ التحصیلی برای همه کسانی است که یک مقطع را به پایان میرسانند.

آیا جشن فارغ التحصیلی و جشن الفبا لباس مشخصی دارند؟

بله، آتلیه مهناز کامل ترین مجموعه لباس های جشن الفبا و جشن فارغ التحصیلی را داراست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *