کلیپ روز عشق | عکاسی کودک مهناز

( عکاسی ولنتاین کودک در تهران، سعادت آباد، جنت آباد و…عبارتی است که شما را به اینجا نزد ما آورده و از آشنایی با شما خیلی خیلی خوشحالیم و قراره باهم کلی خاطره خوب رو ثبت کنیم😉  ) عکاسی ولنتاین یکی از بهترین راه‌ها برای ماندگار کردن عشق و محبت است .تم ولنتاین ، فرصت مناسبی برای ثبت عکس‌های زیبا از کودکان شما در آتلیه و فضای باز می‌باشد .

 

 

 

در دکور زیبا و جذاب ولنتاین ، می‌شود عکس‌های خاص و رنگی و زیبایی را از کودک شما ثبت کرد و ما در آتلیه مهناز با کادر حرفه‌ای و با تجربه و با تجهیزات به روز ، هر ساله دکورهای متنوعی را برای مناسبت‌های مختلف در نظر می‌گیریم که یکی از این دکورها ، دکور ولنتاین است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا آتلیه ما؟

 

 

  • نوگرایی: ما در چیدمان دکور و انتخاب و اجرای تم، متفاوت بودن را بیش از هر چیز دیگری دوست داریم…

 

 

  • بنابراین، اگر به دنبال جدیدترین و متفاوت ترین ایده ها هستید، امسال کودک دلبند خود را به ما بسپارید…

 

 

  • درست است که از تهران به کرج آمدن کمی سخت است، ولی زمانی که کیفیت و قیمت کار ما را بسنجید، دیگر رفت و آمد آن هم برای یک بار برایتان سخت نیست…💞

 

 

 

 

 

عکاسی ولنتاین کودک در تهران + با نماد های روز عشق🐻

 

 

رنگ قرمز نماد عشق و دوست داشتن است و نماد روز ولنتاین و رنگی که در عکس‌های ولنتاین بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد . به جز رنگ قرمز، رنگ‌های سفید و صورتی هم رنگ‌هایی هستند که برای عکس ولنتاین و در دکور ولنتاین معمولا استفاده می‌شود . ( ما به طور کلی در اجرای دکور برای مناسبت های مختلف، استاد هستیم و ذوف زیادی برای اجرای تم های مختلف داریم… به طور مثال عکاسی هالووین کودک در تهران یکی از مطالب پر بازدید ماست. )

 

 

 

 

۱- لباس ولنتاین، چه رنگی بپوشیم؟

 

 

 

برای رنگ لباس هم پیشنهاد ما رنگ‌های قرمز و مشکی و سفید است. رنگ مشکی با توجه به تضادی که با رنگ‌های موجود در دکور ایجاد می‌کند ، باعث جذابیت بیشتر عکس‌ها می‌شود.

 

 

 

 

 

عکس ولنتاین در شهرک پرواز | عکاسی کودک مهناز

عکاسی ولنتاین کودک در تهران با ژست های دلبرانه

 

 

 

 

 

۲- عکاسی ولنتاین زوج در سعادت آباد و جنت آباد + عاشقانه و به یادموندنی…

 

 

 

شما در آتلیه مهناز می‌توانید همراه با فرزندتان در دکور ولنتاین عکس‌های زیبایی رو داشته باشید ضمن اینکه دکور های آتلیه تنها مختص کودکان نیست و شما می‌توانید همراه با همسرتان به بهانه روز ولنتاین عکس‌های زیبایی را داشته باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه ژستی بگیریم؟ایده دو نفره یا با کوچولوها…

 

 

برای عکاسی ولنتاین نگران ژست عکاسی نباشید عکاسان حرفه‌ای ما بهترین ژست های عکاسی را به شما می‌دهند. برای ژست عکس ولنتاین دو نفره ایده‌های مختلفی هست که در حین عکاسی همکاران ما شما را راهنمایی می‌کنند.

 

 

 

کلیپ ولنتاین در فضای باز + باغ لاکچری یا منزل شما….

 

 

 

عکاسی ولنتاین هم در آتلیه انجام می‌شود و هم در باغ و در فضای باز و هم در منزل شما. ژست عکس ولنتاین در خانه بسیار متنوع و خلاقانه می‌تواند باشد که با توجه به دکور و امکانات منزل شما ، بهترین ژست‌ها به شما پیشنهاد می‌شود .سعی ما در آتلیه مهناز این است که همیشه بهترین ها و زیباترین دکورها و تم‌ها را برای شما عزیزان آماده کنیم .  ( عکاسی کودک در کرج یکی از تخصصی ترین محتواهاست که برای دیدن نمونه کارها میتوانید به این مقاله مراجعه کنید)

 

 

 

 

انتخاب از شما، اجرا از ما….

 

 

برای ما خدمتگذاری به شما از همه چیز مهم تر است و دوست داریم که با تلاش و خدمت صادقانه رضایت کامل شما را به دست بیاوریم و با هم خاطرات شیرینی را رقم بزنیم، ما در سه لوکیشن فضای داخلی آتلیه، منزل و فضای باز استادانه سناریوی ولنتاین را اجرا میکنیم و تمامی حرکات و ژست های شما را جوری مدیریت میکنیم که خودتان هم باورتان شود که بازیگرید:)

 

 

 


 

 

مطلب پربازدید : عکاسی پاییزی کودک در تهران و صادقیه + تم برگ ریزان خزان از شرق تا غرب پایتخت

 

 

 


 

 

 

۳- تم ولنتاین در کرج و تهران + با کلی اکسسوری خوشگل و دلبر….

 

 

ادعا نمی‌کنیم که بهترین آتلیه عکاسی کرج هستیم ولی همیشه سعی کردیم که بهترین‌ها و به روزترین دکورها را برای مشتریان خود آماده کنیم. در عکاسی ولنتاین استفاده از وسایلی مثل سبد گل با گل‌های رز قرمز، چتر، گل و شمع باعث زیبایی دکور ولنتاین می‌شود .

 

 

 

 

بادکنک آرایی‌های قلبی نیز به زیباتر شدن دکور ولنتاین ما کمک می‌کند .تزیین دکور ولنتاین با گل‌های رنگی به رنگ‌های سفید و صورت یا قرمز نیز باعث جذابیت بیشتر دکور می‌شود.

 

 

 

 

عکس ولنتاین در شهرک آسمان | عکاسی کودک مهناز

عکاسی ولنتاین کودک در سعادت آباد و پونک مناسب کودک و زوج های عاشق

 

 

 

 

 

ایده‌های عکاسی ولنتاین:

 

 

برای عکاسی ولنتاین و تزیین دکور ولنتاین ایده‌های زیادی وجود دارد .

 

 

۱- یکی از ایده‌های جالب برای عکس ولنتاین تزیین درخت ولنتاین است.

 

۲- یکی دیگر از ایده‌ها تزیین کردن در ورودی برای سورپرایز کردن افرادی است که دوستشان دارید.

 

۳- استفاده از بادکنک‌های رنگی، ریسه‌های چراغ‌دار، قلب‌های پارچه‌ای هم می‌تواند باعث زیباتر شدن دکور ولنتاین شود .

 

۴- هر چقدر تزیینات و دکور ولنتاین زیباتر و خاص‌تر باشد ،عکس‌های زیباتری را می‌توان ثبت کرد.

 

۵- در آتلیه تخصصی مهناز ،لباس‌های متنوعی برای عکاسی با تم‌های مختلف موجود است. برای تم ولنتاین هم لباس مناسب در آتلیه موجود است که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه ، از این لباس‌ها برای زیباتر شدن عکس‌هایتان استفاده کنید. اگر دوست دارید یک هدیه خوب به فرزند خود بدهید، آلبوم رشد کودک و نوزاد در تهران رو پیشنهاد میکنیم…

 

 

 

 

آوردن لباس ممنوع!

 

 

البته این بدین معنی نیست که اجازه آوردن لباس را ندارید، بلکه ما محدودیت برای شما عزیزان نداریم و هر طور که مایلید، میتوانید در فضایی که با هم قرار داریم حاضر شوید، ولی از طرفی کارتان را راحت کردیم و احتیاجی به خرید لباس و پرداخت هزینه های اضافی نیست…. ما فکر همه جا را کردیم و لباس های خوشگل و به روز برایتان آماده کردیم تا بپوشید و کیفش رو ببرید…

 

 

 

عکس ولنتاین در اشتراکی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی ولنتاین کودک در جنت آباد و گیشا + کیفیت ۲۰ و تخفیف چند %

 

 

 

 

 

 

هر چه بخواهید، ما داریم….

 

 

هر چه را که برای خوشگل شدن آلبوم نیاز دارید، ما موجود داریم و این اکسسوری و لباس ها هستند که اساس کار ما را شکل میدهند و نتیجه کار را رقم میزنند، پس نگران نباشید و با خیال راحت همه کارها را به ما بسپارید…. ( عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر با کلیپ های متفاوت از شیرین کاری های کودک شما)

 

 

 

 

جمع بندی نهایی مقاله….

 

 

بانوی خوش ذوقی که دوست داری، آلبوم کودکت پر بشه از عکس های مناسبتی تا وقتی بزرگ شد، از دیدنش کلی ذوق کنه و با لبخندش، قلبت پر از شادی بشه دستتو به ما بده تا خوشگل ترین و دلبرترین آلبوم رشد رو باهم رقم بزنیم، ما کنارتیم خیالت راحته راحت

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *