عکاسی تولد یک سالگی در جردن و میرداماد را با به صرفه ترین هزینه ها تجربه کنید و با مدیریت مالی فوق العاده یک آلبوم رشد حرفه ای برای فرزند خود به یادگار بگذارید، کیفیت کار آتلیه مهناز با بهترین مراکز تهران برابری میکند ولی با یک تفاوت مهم! این تفاوت در قیمت هاست! با یک تماس تلفنی ساده متوجه تفاوت در هزینه ها میشوید، برای همین است که بسیاری از شهروندان تهرانی بسیاری از خدمات و محصولات موردنیاز خود را از استان البرز تهیه میکنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • آیا برای تولد یک سالگی فرزند خود ایده ای دارید؟

 

 

 

 

  • برای برگزاری جشن، فضای باز را دوست دارید یا فضای داخلی آتلیه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی تولد یک سالگی در جردن و میرداماد + ثبت شیرین ترین لحظات :

 

 

 

 

عکس تولد یک سالگی کودک به همراه انواع تم در آتلیه تخصصی کودک مهناز موجود است . اکثر والدین برای تولد یک سالگی فرزند خود هیجان زیادی دارند و برای برگزاری بهتر تولد یک سالگی تدارک زیادی می‌بینند، یکی از مواردی که والدین برای تولد یک سالگی بسیار به آن اهمیت می‌دهند، عکاسی و داشتن کلیپ از فرزندشان است و از آنجایی که دوست دارند این عکسها و کلیپ ها حرفه ای و باکیفیت باشند ، از آتلیه های تخصصی کمک می‌گیرند. مطلب عکاسی کودک در کرج به شما خواهد گفت که ما چه فعالیت هایی داریم!

 

 

 

 

 

۱- عکس تولد یک سالگی در آتلیه با پدر و مادر های دوست داشتنی….

 

 

 

 

ما هم به عنوان یک آتلیه تخصصی کودک همیشه انواع تم‌ها و ماکت‌های کیک را برای تولد یک سالگی کودک در آتلیه موجود داریم تا بتوانیم با بالاترین کیفیت این لحظات زیبا را ثبت کنیم. برای عکاسی تولد یک سالگی در آتلیه باید توجه داشته باشید که کودک یک ساله شرایط متفاوتی نسبت به کودکان کم سن‌تر یا بزرگتر از خودش دارد و خیلی نباید انتظار ژست‌های خاص را از کودک داشت.

 

 

 

 

 

بهتر است که چگونگی عکاسی را به عکاسان حرفه‌ای ما بسپارید ما برای نتیجه بهتر عکاسی تولد کودک یک ساله شما ابتدا با او ارتباط دوستانه ای برقرار می‌کنیم تا بتوانیم بهترین و طبیعی‌ترین ژست‌ها و عکس‌ها را از او بگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فوت کردن شمع یک سالگی با تجهیزات حرفه ای :

 

 

 

عکاسی از کودک یک ساله یکی از پرطرفدارترین و بهترین پارت‌های عکاسی در هر آتلیه‌ای است. در سال‌های آینده هنگامی که بچه‌ها بزرگ می‌شوند تنها چیزی که نمایانگر رشد کودک شما است، نگاهی به عکسهای ثبت شده فرزندتان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس تولد یک سالگی با خواهر بزرگتر | عکاسی کودک مهناز

عکاسی تولد یک سالگی در جردن و میرداماد در منزل و فضای باز

 

 

 

 

 

 

پیشنهاد متخصصین را جدی بگیرید….

 

 

 

 

پیشنهاد ما به پدرها و مادرها این است که چه در آتلیه با تجهیزات حرفه‌ای و چه در منزل با دوربین‌های آماتور و دوربین‌های موبایل، حتما از تمام لحظات زیبا و رشد فرزندتان عکس و فیلم بگیرید که تنها چیزی که در آینده برای کودک از کودکیش می‌ماند ،همین لحظات زیبای ثبت شده هستند. اگر عاشق فضای باز هستید مقاله عکاسی کودک در فضای باز کرج مخصوص شماست.

 

 

 

 

دیدن نمونه کار ها حق طبیعی شماست….

 

 

 

 

برای عکاسی تولد یک سالگی و انتخاب یک آتلیه خوب و حرفه‌ای پیشنهاد ما این است که حتما نمونه کارهای آتلیه مورد نظرتان را ببینید و از کیفیت و تنوع دکورها و کلیه مواردی که برایتان مهم است مطمئن شوید.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

مطلب پیشنهادی  :  آتلیه یا عکاسی کودک در تهران با مجرب ترین کادر و حرفه ای ترین تجهیزات

 

 

 

 


 

 

 

 

۲- ژست عکس تولد یک سالگی دختر و پسر…

 

 

 

 

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم ، نباید انتظار ژست‌های خاص را از کودک یکساله داشته باشید و باید توجه کنید که عکس گرفتن در آتلیه مانند گرفتن عکس‌های سه در چهار نیست که کودک دائما مستقیم به دوربین نگاه کند و یا حتما اصرار داشته باشید که کودک در همه عکس‌ها بخندد.

 

 

 

 

در ادامه….

 

 

 

در آتلیه کودک باید از روند بازی کردن و راه رفتن ، استراحت کودک عکس گرفته شود و این عکس‌ها با ژستهای طبیفی خیلی زیبا هستند اینکه انتظار داشته باشید که در تمام طول عکاسی کودک دائما بخندد انتظار اشتباهی است . نه تنها در آتلیه بلکه در خانه هم شما به ندرت همیشه کودک را در حال خندیدن می‌بینید کودک گاهی می‌خندد، گاهی گریه می‌کند، گاهی گرسنه است و این‌ها کاملا طبیعی است.  مقاله عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر را با تجربه کاربران بخوانید!

 

 

 

 

 

کلیپ تولد یک سالگی در فضای باز با لوکیشن های تاپ منطقه….

 

 

 

 

عکاسی در باغ‌های عکاسی هم انتخاب خوبی برای عکاسی تولد کودک یک ساله است ضمن اینکه عکاسی در شهربازی و پارک هم می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. این کاملا حق شماست که سلائق خود را در انتخاب لوکیشن به ما اعلام کنید و ما بنابر تجربه و تخصصی که داریم بهترین فضا را به شما پیشنهاد دهیم که اگر فضای باز انتخاب شما باشد، خوب تمامی اکسسوری ها را برایتان با چیدمانی زیبا در فضا موجود میکنیم و لباس های مناسب نیز برای مادر و کودک داریم.

 

 

 

 

 

دختر کوچولوهای شیرین و با مزه….

 

 

 

 

در این سن کودکان ممکن ایت غریبگی کنند پس باید صبور بود و برای گرفتن عکس‌ها لطفا عجله نکنید و سعی نکنید با بد اخلاقی کودک را مجبور به ماندن و گرفتن عکس‌ها بکنید. آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر برای آشنایی کاربران با تیم حرفه ای ما یک مقاله مناسب است.

 

 

 

 

 

پسر کوچولوهای بانمک و عاشق هیجان….

 

 

 

 

برای عکاسی یک سالگی اکثر خانواده‌ها رفتن به آتلیه تخصصی کودک را ترجیح می‌دهند تا خیالشان بابت داشتن عکس‌های حرفه‌ای راحت باشد. این شغل ماست و دارای تجربه چندساله در این کار هستید، پس با خیال راحت صفر تا صد کار را به ما بسپارید.

 

 

 

 

۳- چرا پیشنهاد ما تهیه عکس و فیلم در فضای آتلیه است؟

 

 

 

 

  • وجود دوربین و تجهیزات به روز و حرفه‌ای

 

 

  • عکاسی توسط عکاسان حرفه‌ای و آشنا به رفتار با کودکان

 

 

 

  • دکورها و ماکت‌های کیک متنوع و لباس‌های زیبا و متنوعی که شما می‌توانید بدون هزینه اضافی از آنها استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

ایده جشن تولد یک سالگی برای پسر ها | عکاسی کودک مهناز

عکاسی تولد یک سالگی در حقانی با جدیدترین ایده ها

 

 

 

 

 

 

 

ماکت ها و لباس های ما کاملا متنوع است…

 

 

 

 

 

معمولاً در عکس‌های آتلیه‌ای برای کودک ماکت کیک تولد و عدد سن کودک موجود است که این دو نشانه‌، بیانگر سن و سالگرد تولد کودک است .اگر از طرفداران عکاسی کیک اسمش هستید می‌توانید همراه خود یک کیک خامه‌ای بیاورید. اگر نی نی شما هنوز خیلی کوچولوعه و در دوره نوزادی به سر میبرد مطلب عکاسی نوزاد در تهران و صادقیه برای شما بهترین گزینه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *