کلیپ ولنتاین 1402 | عکاسی کودک مهناز

عکاسی ولنتاین در کرج و تهران! تمامی زوج های عاشقی که دوست دارند در روز عشق برای خود تصاویری زیبا و لاکچری به یادگار بگذارند، میتوانند همین حالا برای رزرو کردن تایم با مدیریت مجموعه، خانم مهناز کنی ( ۰۹۰۲۲۲۵۹۳۲۲ ) تماس بگیرند و از ایشان نیز به طور مستقیم مشاوره دریافت کنند، ما زیباترین لوکیشن ها را برایتان درنظر داریم تا بعد از چاپ شدن عکس هایتان حسابی ذوق کنید و بعدها نیز از به یاد آوردن این روز خوشحال شوید… خوشحالی شما برای یک هدف و آرزوست…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- ما برای روز ولنتاین، در فضای باز از شما میزبانی میکنیم…

 

 

۲- بدین منظور، لاکچری ترین باغ و فضا را درنظر داریم که هم به تهرانی ها و هم کرجی ها نزدیک است…

 

 

۳- ما همه جوره هواتو داریم… با جدیدترین متد ها و تجهیزات از شما پشتیبانی شما کامل صورت میگیره…

 

 

۴- و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی ولنتاین در کرج و تهران ۱۴۰۲ + یک لبخند عاشقانه و یک نگاه پر از احساس لطفا….🙃

 

 

 

 

نام ولنتاین از یک قدیس مسیحی گرفته شده که در آخرین نامه عاشقانه‌اش به محبوب خود آن را با امضای ولنتاین تو به پایان رساند و بعد از آن این روز به نام روز عشق نامگذاری شده. ولنتاین یک بهانه خوب برای ثبت عکس‌های عاشقانه است، در کنار کادو و گل که به عشقتان می‌دهید از گرفتن عکس‌های عاشقانه دو نفره غافل نشوید.

 

 

 

۱- ولنتاین بهترین روزیه که میتونی به عشقت یادآوری کنی که چقد عاشقانه دوسش داری و از اینکه کنارته ازش ممنونی…

 

 

۲- همیشه هدیه دادن خرید جواهرات، لباس های گران قیمت یا شام خوردن در یک رستوران گران قیمت نیست، بلکه داشتن یک آلبوم عشق زیبا و یادآوری روزهایی که با هم هستید، میتونه از همه اینها ارزشمند تر باشه…

 

 

۳- داشتن یک گوشی با دوربین خفن و گرفتن سلفی های تکراری یکم تکراری و کلیشه ای شده…

 

 

۴- میدونی بین آتلیه و دوربین گوشی از زمین تا آسمون فرق هست..

 

 

۵- پس اگه دوست داری، امسال هدیه ات با بقیه سالها فرق کنه با ما در تماس باش…

 

 

۶-و…

 

 

 

 

۱- به جای صرف هزینه های اضافی + تایم خودتو رزرو کن!

 

 

گاهی خرید وسایل مورد نیاز برای دکور ولنتاین و تزیینات ولنتاین ،خیلی بیشتر از آن مبلغی می‌شود که تخمین زده‌اید. پیشنهاد ما به شما این است که سری هم به تم‌های ولنتاین آتلیه‌ها بزنید. در آتلیه‌ها هم لباس مخصوص ولنتاین دارند و هم ماکت کیک و هم دکور و هر آنچه که شما برای یک عکس عاشقانه دونفره نیاز دارید همه و همه موجود است… ( اگر در دوره بارداری هستید، مطلب کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران مختص شما تولید شده است…)

 

 

 

 

چیزهایی که اگر خودتان بخواهید خریداری کنید ، هزینه‌اش خیلی بیشتر از مبلغ عکاسی در آتلیه می‌شود پس اگر به فکر ثبت یک عکس دو نفره عاشقانه ولنتاینی هستید، از دکورهای موجود در آتلیه‌ها و داشتن یک عکس حرفه‌ای زیبا در آتلیه غافل نشوید.

 

 

 

 

 

برای عکاسی ولنتاین، چه لباس و چه رنگی بپوشیم؟

 

 

از اونجایی که دکور ولنتاین ترکیبی از رنگ‌های سفید ، قرمز و مشکی است ، بهتر است لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید از نظر رنگ ، هارمونی با رنگ‌های موجود در دکور و تم داشته باشد. لطفا این را در نظر داشته باشید که لباس هر دوی شما باید یک هارمونی خاصی با محیط داشته باشد… زیرا یک هماهنگی ریز میتواند در شکل گرفتن تصاویر زیبا، معجزه گر باشد….

 

 

 

 

 

 

 

ژست های مختلف برای روز عشق | عکاسی کودک مهناز

عکاسی ولنتاین در کرج و تهران + با جدیدترین متد ها

 

 

 

 

 

 

چه ساعتی تایم رزرو کنیم؟

 

 

خوشگل خانم خوش ذوق یا اقای جنتلمنی که میخوای در ولنتاین برای عشقت سنگ تموم بذاری، برای رزرو کردن تایم در ساعات ابتدایی روز را در نظر داشته باشی، چراکه ما باغ های لاکچری را برای عکاسی ولنتاین برای میزبانی از شما عزیزان در نظر گرفتیم و همین موضوع چند نکته کلیدی داره… اول اینکه نزدیک به غروب دیگه عکسا خوشگل نمیشه…

 

دوم اینکه ولنتاین با ۲۵ بهمن است و زمستان هم خیلی زود شب میشه… پس میتونی همین حالا تایمو فیکس کنی تا خیالت راحت بشه…برای اینکه درباره خدمات ما بیشتر بدونی، میتونی مطلب عکاسی کودک در کرج بخونی…

 

 

 

 

 

اما درباره روز عشق ایرانی یا سپندارمذگان …..

 

 

اگرچه منابع کهن از جمله ابوریحان این جشن را در روز پنجم اسفند ذکر کرده اند. ولی با توجه به تغییر ساختار تقویم ایرانی در زمان خیام که پس از ابوریحان میزیست، و سی و یک روزه شدن شش ماه نخست سال در گاه شماری ایرانی، تاریخ ذکر شده در منابع کهن را باید به روز رسانی کرد. امروز زرتشتیان آن را در روز اسفند (سپندارمذ – پنجمین روز) از ماه اسفند (سپندارمذ) برابر با بیست و نهم بهمن در گاهشماری خورشیدی امروزین برگزار می کنند.

 

 

 

 


 

 

شاید بپسندید😲 : عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر + آتلیه با لباس آزادگان بدون پرداخت هزینه اضافی

 

 


 

 

 

۲- عکاسی ولنتاین در عظیمیه و سعادت آباد + صادقیه و جهانشهر….

 

 

اگر به دنبال یک آتلیه خوب در کرج هستید که برای ثبت لحظه‌های عاشقانه خود به آن مراجعه کنید ، ما در آتلیه مهناز هر ساله میزبان شما عزیزان هستیم. باید بدانید که عکاسی ولنتاین در آتلیه ما محدود به زوج نمی‌شود و ما هر ساله دکور ولنتاین برای بچه‌ها هم در آتلیه داریم که می‌توانید با این دکورهای زیبا ، عکس‌های خاص و به یاد ماندنی از فرزندان خود بگیرید.

 

 

 

کلیپ ولنتاین دو نفره و کاپل:

 

 

 

در تهیه کلیپ و تصویر برداری های دو نفره ، هنر و ذوق عکاس، در کنار دانش حرفه‌ای او نقش مهمی دارد. برای عکاسی کاپل داشتن ژست‌های خاص و رمانتیک، باعث متمایز شدن عکس‌های شما از سایر عکس‌ها می‌شود .همیشه وقتی به دی و بهمن می‌رسیم بازار ایده ولنتاین و عکاسی ولنتاین حسابی داغ می‌شود.

 

شما می‌توانید با گرفتن وقت عکاسی از یک آتلیه با تم ولنتاین ،عشقتان را سورپرایز کنید و عکس‌های خیلی جذابی به یادگار بگیرید. عکاسی ولنتاین کودک در تهران یکی از اصلی ترین خدماتی است که به شکل تخصصی در این حوزه کار میکنیم و برای دیدن نمونه کارها میتوانید به پیج اینستاگرام ما ( photo.kids.mahnaz ) سر بزنید….

 

 

 

 

 

 

 

 

روز ولنتاین 1402 مبارک | عکاسی کودک مهناز

 کلیپ ولنتاین در باغ های لاکچری و خوش مسیر

 

 

 

 

 

ایده‌ای برای عکاسی ولنتاین زوج در روز عشق:

 

 

۱-  لبخند را فراموش نکنید

 

۲-  از هدیه‌های خود عکسهای جالب بگیرید…

 

۳-  از جزئیات عکس بگیرید…

 

۴-  از گرفتن ژست‌های زیبا غافل نشوید

 

۵- باکس‌های هدیه قرمز ،خرس‌های قرمز ،مارشمالو و پاستیل و شکلات قلبی همه این‌ها جزئی از دکور و عکس‌های ولنتاین هستند که اگر نباشد عکس‌های ما ناقص است

 

۶-  باکس گل پر از رز قرمز با حرف اول عشقتون هم میتواند ایده جالبی برای ولنتاین باشد .

 

 

 

 

کلام آخر محتوا….

 

 

در این مقاله سعی کردیم تا شما را از بسیاری از نکات برای تصویر برداری روز ولنتاین آگاه کنیم و با عاشقانه ترین برنامه ها پذیرای شما عزیزان باشیم… خوب اگه شما هم مثل هزاران زوج دیگر در دنیا ذوق این روز را دارید، میتوانید با ما تماس بگیرید و خودتان را برای روزی پر از هیجان و عشق آماده کنید… ما که کلی ذوق داریم….

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *