عکاسی عید 1403 | عکاسی کودک مهناز

عکاسی و کلیپ عید نوروز در کرج، عظیمیه، جهانشهر، گوهردشت با متنوع ترین تم های سال نو ( کودک، بزرگسال و خانواده ) در آتلیه مهناز در حال اجرا میباشد که میتوانید از لوازم موجود بدون اینکه هزینه اضافی بپردازید، استفاده نمایید، در ایام عید به دلیل زیاد بودن تقاضا تایم ها در حال پر شدن است که پیشنهاد میکنیم، فیکس کردن تایم را به لحظات آخر و چند روز مانده به سال نو موکول نکنید. ( ما خدمات ویژه ای جهت عکاسی کودک در تهران برای پایتخت نشینان محترم داریم. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • تم نوروز ما از متنوع ترین تم هاست، از ویژگی های آتلیه ما این است که از تم های تکراری به هیچ وجه استفاده نمیکنیم و دکور نوروزی هر سال آپدیت میشود.

 

 

 

 

 

 

 

  • کلیپ های نوروزی جذابی از فرزندانتان به یادگار بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی و کلیپ عید نوروز در کرج و عظیمیه با تم جذاب سال نو :

 

 

نوروز یکی از مهمترین مناسبت هایی است که ما هر سال در آتلیه مهناز، برای آن تم های زیبا و متنوعی در نظر میگیریم و یکی از تم هایی است که نمی‌شود آن را نادیده گرفت و ما هر سال دکوریهایی متفاوت با سالهای قبل داریم :

 

 

 

۱- علت به روز کردن تم نوروزی چیست؟

 

 

علت آن مشتری های عزیز قدیمی هستند که همیشه افتخار عکاسی از آنها را داریم و دوست نداریم که در تم های تکراری از آنها عکاسی کنیم و این متفاوت بودن تنها مختلف دکور عید نیست بلکه تمام تم های مناسبتی ما هر سال جدید و متنوع هستند و ما هیچ وقت تم تکراری در آتلیه نداریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی ویژه عید نوروز در عظیمیه و جهانشهر + کودک و خانواده :

 

 

نوروز به عنوان یکی از زیباترین ایام برای ما ایرانیان، یادآور خاطرات زیبایی است که مهمترین آن، بودن در کنار عزیزان و بزرگان خانواده است .این دورهمی ها را می توان به خوبی و زیبایی در عکس های نوروزی ثبت کرد .پیشنهاد ما به شما عزیزان ثبت عکس های زیبا در کنار بزرگان خانواده است.عکس هایی که هر چه از زمان ثبت آن بگذرد، با ارزش تر می شوند.

 

 

 

 

 

عکس نوروزی با خانواده | عکاسی کودک مهناز

عکاسی و کلیپ عید نوروز در کرج ( کودک و خانواده ) با ژست های متنوع

 

 

 

 

لباس های مناسب برای تم :

 

 

در آتلیه مهناز لباس های مناسب برای تم نوروزی موجود است که بچه ها با پوشیدن آن ها جزئی از نماد هفت سین می شوند. تن پوش سبز ه ای که در آتلیه موجود است، تاج ماهی ،سربند هفت سین و سایر اکسسوری هایی که در آتلیه مهناز موجود است ،همه در کنار هم باعث زیبایی و جذابیت بیشتر عکس های کوچولوهای دلبندتان می شود.

 

 

 


 

 

 

عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر + آتلیه با لباس آزادگان بدون پرداخت هزینه اضافی

 

 

 


 

 

 

۲- عکاسی نوزاد در دکور نوروزی در کرج و جهانشهر :

 

 

با توجه به اینکه آتلیه مهناز، آتلیه تخصصی کودک، نوزاد و بارداری است، تنوع لباس‌ها و اکسسوری‌های نوزادی موجود در آتلیه بسیار زیاد است و ما انواع اکسسوری های مناسبتی و فصلی را در آتلیه داریم، از جمله اکسسوری های مربوط به عید نوروز که برای سنین مختلف در آتلیه موجود است .

 

 

 

 

عکس نوزادان در دکور نوزادی، همیشه یکی از پر طرفدار ترین عکس ها در آتلیه ما بوده و هست و اگر نوزادی دارید که در این ایام به دنیا می‌آید، عکاسی از نوزادتان در دکور نوروزی را از دست ندهید.

 

 

 

دکور آتلیه عید نوروز مدرن است یا سنتی؟

 

 

برای ما هر دو سبک دکور جذاب است و برای داشتن تنوع در عکسهایمان، از هر دو سبک دکور استفاده میکنیم .استفاده از تمامی المان های سفره هفت سین، به زیبایی عکس ها کمک میکند .همچنین استفاده از گلهای بهاری و برگهای سبز ، به عکس هایمان، جلوه بهاری می دهد. چیزی که بیشتر از همه در دکور نوروز مشخص است ، رنگی بودن و شاد بودن تم نوروز است، مخصوصاً اگر آن تم برای بچه ها در نظر گرفته شده باشد.

 

 

 

ژست عکس سال نو به چه شکلی است؟

 

 

برای عکاسی نوروزی از بچه ها، معمولا سعی میکنیم که از لباسها و اکسسوریهای متناسب با هفت سین استفاده کنیم و با توجه به سن بچه ها ، به آنها ژستهای مناسبی را میدهیم . مثلا عکسشان را در حالی که مشغول چیدن سفره هفت سین هستند ، ثبت میکنیم .

 

 

 

 

 

 

تم نوروزی ویژه برای نوزادانی که اولین عید را تجربه میکنند.

 

 

 

 

دکور عکاسی عید نوروز فقط برای کودکان است یا خانوادگی هم میتوان عکاسی کرد ؟

 

 

این سوالی است که زیاد از ما پرسیده میشود و جواب ما این است که ما معمولا ۲تا دکور نوروزی داریم ، یکی برای عکاسی نوروزی کودکان و یکی هم برای عکاسی نوروزی خانوادگی .

 

 

 

عکس اولین عید برای کودکان زیر یکسال از مهمترین عکس ها برای هر کودکی است!

 

 

یکی از پرطرفدارترین عکاسی ها ، عکاسی اولین عید برای بچه های زیر یکسال است و ما برای این سن ، لباس و اکسسوریهای مناسب را در آتلیه داریم که شما میتوانید به رایگان از آنها استفاده کنید .

 

 

 

 

 

فیکس کردن تایم


شما عزیزان، میتوانید در همین لحظه جهت عکاسی با تم نوروزی با ما تماس بگیرید

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله :

 

 

در این محتوا سعی کردیم که درباره فرصت های ویژه برای عکاسی و تهیه کلیپ برای ایام خاصی مثل عید نوروز و سال نو، با شما کاربران گرامی صحبت کنیم که بتوانید از این لحظات، یادگار های خوبی ثبت نمایید که هر بار با یاد آوردنش کلی خاطرات شیرین برایتون تداعی بشه و ما استاد انجام این کار هستیم که توصیه میکنیم قبل از اینکه همه تایم ها پر شود، اولین وقت ممکن را بگیرید!

 

 

 

( خیلی از عزیزانی که از دیگران به فکر میفتند و قبل از همه تایم فیکس میکنند، قادر هستند در زمان موردنظر خودشان از ما وقت قبلی بگیرند که در این صورت ایده آل ترین تایم برای شما عزیزان ثبت میشود )

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *