کلیپ نوزادی با دکور آماده | عکاسی کودک مهناز

بهترین آتلیه یا عکاسی کودک در تهران عبارت کلیدی است که ما سعی داریم به وسیله آن با دنبال کنندگان به طور مستقیم صحبت کنیم. خوشحال میشویم که تا انتهای متن با ما همراه باشید تا بتوانیم در این مقاله به خیلی از سوالات شما پاسخ دهیم و برند خودمان را با بهترین خدمات به شما معرفی کنیم.

 

عکس ها پلی هستند به آینده ، هر لحظه ای که عکاسی و ثبت و ماندگار میشود ، از گذشته خارج شده و به آینده پیوند میخورد و ما همیشه این را گفتیم که عکس حرفه ای به یادگار می ماند. ما در آتلیه مهناز ، به صورت تخصصی عکاسی کودک ، نوزاد و بارداری را انجام میدهیم . میتوانید روی متن عکاسی کودک در کرج کلیک کرده تا بهتر با ما آشنا شوید.

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی در محیط آتلیه ، یکی از خدمات ما به شما عزیزان است ، عکاسی و تصویربرداری از شما و کودک دلبندتان در فضای باز و در باغ های مخصوص عکاسی ، ساخت کلیپ های تولد داخل آتلیه ، عکاسی و کلیپ تعیین جنسیت ، عکاسی داخل منزل ، عکاسی و تصویربرداری از مجالس شما هم از دیگر خدمات آتلیه مهناز است.

 

 

 

بهترین عکاسی کودک بدون اینکه هزینه ورودی داشته باشد | عکاسی کودک مهناز

بهترین آتلیه یا عکاسی کودک در تهران در فضای موردنظر شما حاضر میشود.

 

 

 

 

 

  • با توجه به بالا بودن قیمت ها در پایتخت چه باید کرد؟

 

 

  • آلبوم های دیجیتالی یادگاری خوبی برای فرزندان عزیزمان است.

 

 

 

  • تولد یک سالگی با ماکت های جذاب ما به یاد ماندنی میشود.

 

 

  • و…

 

 

 

 

برای ( آتلیه ) عکاسی کودک در تهران با دسترسی راحت و قیمت ارزانتر آماده اید؟

 

 

با توجه به نزدیکی کرج به تهران و با توجه به موقعیت مکانی آتلیه و دسترسی راحت ، بسیاری از مشتریان عزیز ما از تهران هستند چون می تواند با قیمتی مناسب تر ، عکس ها و کلیپ های با کیفیت از ما تحویل بگیرند و ما از اینکه در ثبت لحظه های زیبای زندگی شما نقشی داریم ، بسیار خوشحالیم .

 

 

 

۱- دکور تعیین جنسیت در تهران در فضای آزاد هم امکانپذیر است؟

 

 

ما برای ثبت لحظات زیبای زندگی شما در کنار شما هستیم ، دکور تعیین جنسیت در داخل استودیو موجود است و مادران باردار می توانند برای عکاسی و کلیپ تعیین جنسیت در داخل آتلیه عکاسی داشته باشند ، اگر ترجیح شما برای عکاسی ، عکاسی در فضای باز است ما به شما عکاسی در باغ های مخصوص عکاسی که دکورهای متنوعی را دارند پیشنهاد میکنیم ، دکور تعیین جنسیت نیز در این باغ ها موجود است که شما می توانید با پرداخت یک ورودی ، از تمام دکور ها و لوکیشن های موجود در این باغها استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

ما فکر همه جا را کرده ایم :

 

 

برای بارداری هم به همین شکل است ، هم در فضای داخل استودیو و هم در فضای باز ، عکاسی داریم ، مرحله بعدی عکاسی نوزادی است . عکاسی نوزادی داخل استادیو انجام می شود ، تنوع لباس ها ، دورپیج ها ، اکسسوری های نوزادی و همچنین دکورهایی که برای نوزادی استفاده میشود ، بسیار زیاد است . یک نگرانی که گاهاً پدرها و مادرها دارند ، در مورد دمای آتلیه است . باید بگوییم که ما همیشه موقع عکس برداری نوزادی یک فن هیتر روشن در کنار نوزاد داریم پس هیچ نگرانی بابت دمای محیط نداشته باشید.

 

 

 

ما مراقب امانتی شما هستیم :

 

 

عکاسی نوزادی هم با نور طبیعی و هم با نور فلاش انجام می شود ، نور فلاش هیچ مشکلی برای چشم نوزاد ندارد ، چون که نوزاد در هنگام عکاسی خواب است و چشم نوزاد بسته است و در نوری که به نوزاد تابیده میشود ، نور سخت و نور مستقیمی نیست . ما در آتلیه مهناز به صورت تخصصی عکاسی نوزاد را انجام میدهیم.

 

ما علاوه بر اینکه به صورت کامل روی عکاسی تسلط داریم ، در مورد نوزاد هم آموزش کامل دیده ایم ، از آنجایی که شما با ارزش ترین و حساس ترین موجود زندگیتون رو به ما سپردین تا ازش عکس های زیبا بگیریم ، ما هم وظیفه خودمان میدانیم که در درجه اول راحتی و ایمنی نوزاد شما را در نظر بگیریم و بعد کار عکاسی را انجام دهیم.

 

 

بهترین عکاسی نوزادی با لباس های از قبل طراحی شده | عکاسی کودک مهناز

 

 

آتلیه کودک در شهرک غرب و صادقیه را با قیمتی ارزانتر تجربه کنید.

 

 

 

خود را برای زمان طولانی آماده کنید :

 

 

عکاسی نوزادی زمانبر است ، شما برای عکاسی نوزادی حداقل باید دو تا سه ساعت را در نظر بگیرید ، نوزاد برای قرار گرفتن در پوزیشن های مختلف باید خواب باشد و گاهی خواباندن نوزادها طولانی میشود که این مساله بیشتر در نوزادان بالای ۱۴ روز که دل دردهای آنها شروع شده است ، دیده میشود ضمن اینکه نوزاد در حین عکاسی بیدار شده و نیاز به شیر خوردن و تعوض پوشک دارد ، همه این‌ها پروسه عکاسی نوزاد را طولانی می‌کند.

 

 

عجله کار شیطونه ها….😉

 

 

پس برای عکاسی نوزاد لطفاً عجله نکنید ضمن اینکه مطمئن باشید که ما در تمام مراحل عکاسی نوزادی کمک شما هستیم و شما نیازی به همراه اضافی ندارید تمام کارهای مربوط به نوزاد برای عکاسی از قبیل لباس پوشاندن ، آرام کردن و خواباندن نوزاد در آتلیه ، توسط همکاران ما انجام می شود ، شما فقط به ما یک نی نی سیر تحویل بدهید و عکسهای زیبا از ما تحویل بگیرید.

 

 

 

100


از نوزادی تا بزرگسالی همراه شما هستیم.

 

 

 

۲- بهترین آتلیه کودک در غرب تهران  و صادقیه کجاست؟

 

 

ما با توجه به اینکه روی کیفیت کارهایمان خیلی حساس هستیم، تمام توجه خود را معطوف به کارمان کرده ایم و همواره به فکر پیشرفت در کارمان هستیم تا حساس ترین دوره زندگی هر پدر مادری به همراه نی نی عزیزشان به بهترین شکل ثبت شود که دوست داریم تجربیات خود را به شکل پیشنهاد در اختیار شما بگذاریم. محتوای آتلیه کودک در گوهردشت گلشهر را هم مطالبی که به کارت میاد رو گذاشتیم.

 

 

 

🔆 قبل از ۱۴ روزگی ، زمان طلایی برای گرفتن عکس های نوزادی است، چون معمولا کولیک ( دردهای شکمی نوزاد ) شروع میشود و خواب نوزاد را دچار مشکل میکند.

 

 

🔆 قبل از آمدن به آتلیه یادتوت نره نی نی ها رو حمام کنید که برای داشتن خواب راحت کودک در آتلیه خیلی عالیه

 

 

🔆 نوزادتان را قبل از آوردن به آتلیه ، شیر بدهید زیرا بهتر میتونن بخوابن

 

 

🔆 شیشه شیر ، شیر خشک ، پوشک ، دستمال مرطوب ، پد تعویض ، برس مو ، پستونک ، دارو برای دل درد (در صورت تجویز پزشک) و یک پتو کوچک همراهتان باشد.

 

 

🔆 حواستون باشه چیزایی که دوست دارید رو جا نگذارید.

 

 

🔆 برای عکاسی خانوادگی با نوزاد ، بهتر است که مامان و باباهای گل ، لباس سفید و سیاه با خودشون بیارن. ضمن اینکه یک سری از لباس های بارداری موجود در آتلیه ، ست نوزادی هم دارند و خیلی خوشگلن

 

 

 

 

عکاسی کودک در آریا شهر با قیمت مناسب | عکاسی کودک مهناز

آتلیه تعیین جنسیت در غرب تهران و صادقیه با راحت ترین دسترسی

 

 

 

 

🔆 بعد از عکاسی نوزادی ، نوبت عکاسی کودک است و ثبت اولین ها ، اولین بار که فرزند دلبنتان دندان در می آورد و ما در آتلیه دکور مخصوص و لباس مخصوص برای عکاسی دندونی داریم ، اولین ن باری که می نشیند ، اولین باری که چهار دست و پا میرود ، اولین باری که راه میرود و اولین جشن تولدش و بعد از این ، تولد سالهای بعد و بعد هم که مدرسه رفتن و جشن فارغ التحصیلی از مدرسه

 

 

🔆 اما مفتخریم که در تمام لحظات زیبا در کنار شما هستیم . در این بین عکاسی های مناسبتی هم اضافه میشود مثل عکاسی یلدا ، عکاسی نوروز ، عکاسی کریسمس و …

 

 

 

🔆 راستی دوست داری بدونی آلبوم رشد چیه و شامل چیا میشه؟ برای دونستنش دوست داریم که با مهناز مستقیما صحبت کنی و ازشون مشاوره رایگان هدیه بگیری پس همین لحظه روی علامت تماس بزن و کلی اطلاعات بگیر

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *