عکس تخصصی نوزاد در بلوار موذن | عکاسی کودک مهناز

اگر شما هم مثل سایر والدین خوش ذوق البرزی، دوست دارید که عکاسی تخصصی کودک و نوزاد در کرج و گوهردشت را تجربه کنید و این تجربه دل انگیز را در آلبوم خاطرات خود بگذارید و برای همیشه برای کودک دلبند خود به یادگار بگذارید، فقط یک تماس با عکاسی کودک مهناز کافی است تا این رویا محقق شود و از پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید. ( آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر هم یک مطلب پیشنهادی به شما عزیزان است.🧡)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • امکانات ویژه ما در استودیو مهناز :

 

 

  • عکاسی تخصصی از کودکان و نوزادان به همراه متنوع ترین دکورها و تجهیزات اختصاصی:

 

 

  • تلاش ما این است که بهترین و به روز ترین کارها را جهت رضایت هر چه ببشتر شما عزیزان ارایه دهیم و همراهی شما در ثبت لحظه های زیبای شما و فرزندانتان باعث افتخار ماست .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی تخصصی کودک و نوزاد در کرج و گوهردشت برای همه نی نی های دوست داشتنی :

 

 

تولد ها و روزهای شیرین رشد کودکتان قابل تکرار نیست و ما مفتخریم که در این روزهای خاص در کنار شما عزیزان باشیم و لحظه های زیبای شما را ثبت کنیم. دوران کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی هر فردی است که هر کدام از ما با فکر کردن به خاطرات زیبای آن یاد ایام شیرین کودکی می افتیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- یادگاری ارزشمند برای کودکانی که شیرینی زندگی هستند :

 

 

 

آلبوم عکسهای کودکی، یکی از با ارزشترین یادگاری های هر یک از ماست و چه خوب است که ما هم یادگاری با ارزش را به فرزندانمان هدیه دهیم. عکاسی از کودکان برحسب سن آنها به چند دسته تقسیم می شود:

 

 

 

 

 

عکاسی از نوزاد ( از بدو تولد تا دو ماهگی) در آزادگان و بلوار کاج :

 

 

 

 

عکاسی از کودکان تا قبل از دبستان عکاسی از کودکان سن دبستان عکاسی از نوزادان در آتلیه انجام می شود چون دکور ها و اکسسوری های نوزادی بسیار متنوع است ، پیشنهادما عکاسی از نوزاد در آتلیه است جز در مواردی که والدین اصرار به عکاسی در منزل را دارند . ما سعی میکنیم که تجربه خود را در اختیار شما به شکل مشاوره بگذاریم ولی در نهایت تصمیم گیرنده شما هستید.

 

 

 

 

 

 

عکس تخصصی از نوزاد در المهدی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی تخصصی کودک و نوزاد در کرج و گوهردشت با تحویل زود هنگام!

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی تخصصی کودک و نوزاد در فضای باز، تجربه ای فوق العاده!💯

 

 

 

برای کودکان هم در آتلیه و هم در منزل و هم در باغ و فضای باز عکاسی داریم و برای عکاسی از یکسری از مراسم مثل جشن شروع مدارس، جشن نوروزی ، جشن یلدا و …. به مدارس و مهدکودکها و خانه بازی ها می رویم . برنامه عکاسی های ما محدود به یک جا و یک مکان خاص نمیشود و بسته به نوع عکاسی متفاوت است. ( عکاسی کودک در فضای باز کرج در فضای پیشنهادی بینظیر )

 

 

 

 

 

در آتلیه ما، دریافت ورودی ممنوع است :

 

 

 

آتلیه تخصصی نوزاد ،کودک و بارداری مهناز بدون ورودی بوده و دکورهای خاص تولد همراه با لباس های متنوع در آتلیه موجود است. از آنجایی که ما به طور تخصصی عکاسی کودک و نوزاد را انجام می دهیم و فکر همه جا را کردیم که از هر نظر امنیت و آرامش شما حفظ شود :

 

 

 

در همین راستا امکانات ویژه ای برایتان فراهم نمودیم که هیچ نگرانی، ذهن شما را مشغول نکند. مهمترینش هم فراهم کردن فضایی پاک و کاملا بهداشتی است. البته تعیین قیمت مناسب هم از مهمترین امتیاز ما به مشتریان محترم است.

 

 

 

 

 

کلیه دکورها مناسب سایز نوزادی و کودکان است و یکی از مواردی که در آتلیه با جدیت پیگیری می شود رعایت بهداشت و نظافت آتلیه است چون اکثر مشتریان ما بچه های کوچک هستند و بعضی از آنها چهار دست و پا راه میرود و یا وسایل بچه ها به زمین می افتد و مجدد آنها را برمی‌دارند و استفاده می‌کنند،

 

 

 

 

 


 

 

 

عکاسی و آتلیه کودک در کرج با ثبت بهترین لحظات زندگی با شما همراه است

 

 

 


 

 

 

 

۲- عکاسی تخصصی کودک و نوزادی در فضایی پاک ( خدمات ویژه در همه نقاط کرج مثل باغستان و حصارک )

 

 

 

ما همیشه فضای آتلیه را تمیز و ضدعفونی شده ، نگه میداریم. فضای بازی که ما برای عکاسی در نظر گرفتیم باغهای عکاسی با دکور های مخصوص بچه ها است .همه دکورها در سایز های کوچک و مناسب کودکان است و محل مناسبی برای عکاسی کودکان به تنهایی و یا همراه والدین آنها میباشد. ما در هر شرایطی مرافب سلامتی شما و فرزندان عزیزتان هستیم که بتوانیم یک رد خوب در خاطرات به جا بگذاریم.

 

 

 

 

 


  • ورودی ممنوع!


    آتلیه مهناز، هیچ ورودی از مخاطبان خود دریافت نمیکند!


  • قیمت مناسب!


    آتلیه مهناز، مناسب ترین قیمت ها را برای مخاطبین عزیز خود در نظر گرفته است!


 

 

 

 

 

خدمات تخصصی ما با قیمت مناسب :

 

 

 

سعی همیشگی ما این است که بهترین کیفیت عکس را به شما تحویل بدهیم که این نیازمند داشتن تجهیزات خوب و به روز است ضمن اینکه کیفیت کاغذی که برای چاپ استفاده می‌شوند و انتخاب لابراتوار خوب هم بسیار مهم است و ما همیشه سعی کردیم که کل این مجموعه را با بهترین و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کنیم. تیم تخصصی ما با عشق و علاقه ویژه، فضایی آرام و دنج را برای کودکان فراهم میکند که در حین انجام کار کلافه نشده و بتوانیم در بهترین حالت انجام وظیفه نماییم.

 

 

 

 

 

 

تحویل به موقع عکسها مهمترین وظیفه ماست :

 

 

 

یکی از مواردی که برای ما بسیار مهم است، تحویل به موقع عکس ها و خوش قول بودنمان است که همیشه تحویل عکسها زودتر از موعد مقرر انجام می شود. یک نکته مثبت دیگر وجود یک رگال کامل لباس مخصوص کودکان است که بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. ( راستی دوست داریم که مطلب عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر بخونی و با ما بهتر آشنا بشی )

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه خوب در رجائی شهر | عکاسی کودک مهناز

عکاسی تخصصی کودک و نوزاد در باغستان و حصارک در فضای مجهز

 

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله :

 

 

 

مخصوصا در مواردی که جشنی در کار نیست و والدین میخواهند تولد کودک شان را به صورت حرفه ای در اتلیه ثبت کند . در این موارد استفاده از لباس های موجود در آتلیه به آنها این امکان را می‌دهد که بتوانند عکس های زیبا و متنوعی را با استفاده از دکور ها و لباس های آتلیه داشته باشند. افتخاری بزرگ برای ماست که بتوانیم در ثبت کردن خاطرات شما سهیم باشیم و این لحظات ناب کودکی را برای شیرینی زندگی شما به یادگار بگذاریم.

 

 

 

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *