عکس هالووین در شهر زیبا | عکاسی کودک مهناز

عکاسی هالووین کودک در تهران، سعادت آباد، گیشا و…! همین حالا وقت خود را در استودیو حرفه ای مهناز فیکس نمایید تا از تازه ترین و خاص ترین تم و دکور بهره مند شوید، ما روی مناسبت های مختلف تمرکز داریم و با استودیو های جهانی لینک هستیم و جذاب ترین اکسسوری ها را آماده کردیم تا کوچولوهای دوست داشتنی شما در این تم و دکوراسیون عشق کنند و این لحظات توسط تیم حرفه ای ما ثبت و ضبط شود…

 

 

عکس هالووین در تهرانسر | عکاسی کودک مهناز

 

 

 

 

  • نوزادهای خوشگل و نی نی های خوشبو هم در مراسم هالووین ما میتوانند شرکت کنند.

 

 

  • حتی مامانای باردار هم میتونن تو این جشن شرکت کنن و با همسرشون لحظات عاشقانه داشته باشند.

 

 

  • وای که نی نی ها تو لباس کدو، چقد خوشگل میشن.

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

عکاسی هالووین کودک در تهران و سعادت آباد + کلیپ با لباس کدو 👌

 

 

ما در آتلیه مهناز به هر بهانه‌ای سعی در داشتن دکورهای زیبا و رنگارنگ و ثبت لحظه‌های زیبای بچه‌ها را داریم و یکی از این بهانه‌ها، جشن هالووین است . هالووین جشنی متعلق به مغرب زمین است که جدیدا در ایران هم جشن گرفته می‌شود و عکاسی هالووین نیز مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است.

 

( داریم کم کم به مناسبت های زمستونی نزدیک میشیم و کلی ذوق و هیجان تو راهه، پس قبل از همه برای عکاسی کودک یلدا و کریسمس در تهران تایمتو فیکس کن، اگه سوالی هم داری به محتواش سر بزن تا کلی اطلاعات بهت بدم😍)

 

 

 

 

۱- کوچولو های گیشا و جنت آباد در دکور هالووین…

 

 

 

ما هر ساله در آتلیه ، دکور هالووین داریم و لباس‌هایی که مناسب این دکور هست هم در آتلیه موجود است، لباس‌هایی مثل لباس کدو که بچه‌ها با پوشیدن آن لباس شبیه یک کدوی کوچولو و بامزه می‌شوند ، کلاه‌های سیاه مخصوص هالووین در سایزهای مختلف، شنل مشکی و… برای جذاب‌تر شدن عکس‌های هالووین می‌توانید از گریم‌های ترسناک هم استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

عکس هالووین در باغ فردوس | عکاسی کودک مهناز

عکاسی هالووین کودک در تهران و سعادت آباد + کوچولو ها تو لباس کدو  قلقلی…

 

 

 

 

 

 

هالووین، یکی از هیجان انگیز ترین مناسبت ها….

 

 

 

عکس‌های هالووین بهتر است که با نور کم گرفته شوند و کمی حس و حال ترسناک داشته باشند. استفاده از شمع در فضاهای تاریک ایده خوبی برای عکاسی هالووین است البته برای عکاسی بچه‌ها ما خیلی به دنبال ترسناک کردن فضا نیستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدو تنبل نماد اصلی…

 

 

در این بین کدو تنبل هم به عنوان یک نماد اصلی همیشه در دکورهای آتلیه موجود است. کدوهایی که گاهی نقاشی می‌شوند ، گاهی برش داده می‌شوند و شکل می‌گیرند و داخل آنها شمع می‌گذاریم . کدو ها و شکلات ها در این جشن نقش اصلی دارند و به کودکان تو این مراسم کلی خوش میگذره و هر سال برای اومدنش کلی ذوق دارند.🎃🧨

 

 

 

 

اجرای تخصصی دکوراسیون با لباس های مخصوص…

 

 

 

رنگ‌ها نیز نقش مهمی در دکور هالووین دارند. رنگ‌های اصلی هالووین سفید، سیاه و نارنجی هستند و رنگ‌های قرمز و بنفش هم رنگ‌های خوبی برای تکمیل دکور هالووین و لباس هالووین محسوب می‌شوند.

 

 

 

 

یکم درباره هالووین بدونیم….

 

 

به هالووین جشن ارواح هم می‌گویند زیرا روح یکی از پدیده‌های ترسناک نزد بشریت است؛ در هالووین شرکت‌کنندگان سعی می‌کنند چهره‌ها، تزیین کوچه و خیابان‌هایشان را شبیه به روح کنند و رعب و وحشت به وجود آورند. در روزهای هالووین همه با لباس‌های وحشتناکشان به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند، همه جا پر می‌شود از آدم‌های رنگارنگ و شیطانی، همه باهم در خانه‌ها و خیابان‌ها جمع شده، آتش می‌افروزند و شادی می‌کنند.

 

 

 

 


 

 

مطلب پیشنهادی….: آتلیه و عکاسی کودک در فردیس و شهرک وحدت + والدین و فرزند با لباس و اکسسوری رایگان

 

 


 

 

 

 

 

۲-ایده‌های جذاب برای آلبوم هالووین:

 

 

استفاده از شمع برای روشن کردن فضا به جای لامپ ایده مناسبی برای عکاسی هالووین و ترسناک کردن حس و حال موجود در عکس است. استفاده از تار عنکبوت تزیینی و استفاده از خفاش‌های دکوری که آویزون هستند یا به دیوار چسبیده باشند هم می‌تواند دکور خوبی برای دکور هالووین باشد. جاروی جادوگری که در عکس‌ها معمولا به دست بچه‌ها می‌دهیم نیز ایده خوبی برای عکاسی هالووین است.

 

 

 

 

 

برگ‌های نارنجی پاییزی و شاخ و برگ‌های خشک شده در گلدان هم می‌تواند به زیبایی دکور هالووین کمک کند.

 

 

 

 

 

 

گریم ترسناک برای کودکان، پیشنهاد ما نیست…

 

 

برای عکاسی هالووین کودک ما خیلی به دنبال ترسناک کردن تم و گریم نیستیم بلکه بیشتر به دنبال دکوری جذاب که حال و هوای هالووین را داشته باشد هستیم که بتوانیم در آن یک عکس زیبا و یک یادگاری از هالووین برای بچه‌ها ثبت کنیم. ( اگر بادار هستید و در غرب تهران سکونت دارید: آتلیه عکاسی بارداری در غرب تهران  یک مطلب مفید برای شماست….)

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس هالووین در آریا شهر | عکاسی کودک مهناز

عکاسی هالووین کودک در گیشا و مرزداران با تم های خوشگل و ترسناک

 

 

 

 

 

 

عکاسی هالووین نوزاد:

 

 

اگر نوزاد شما در زمانی نزدیک به هالووین به دنیا آمده است ، می‌توانید از او عکس‌های هالووینی بگیرید. ما در آتلیه مهناز لباس هالووین مخصوص نوزاد داریم . از دورپیچ‌های نارنجی رنگ گرفته تا کلاهی که به شکل کدو هست و کدو تنبل‌های کوچکی که کودک درون آن قرار می‌گیرد.

 

 

ما جنسمون جوره….

 

 

 

کدو تنبل‌های کوچک مناسب سایز نوزادی هم برای تزیین عکس هالووین نوزاد در آتلیه موجود است همچنین کلاه‌های مشکی مخصوص هالووین سایز نوزادی و جاروی کوچک سایز نوزادی و هر آنچه که برای عکاسی هالووین مورد نیاز است در آتلیه مهناز موجود است.

 

( عکاسی کودک در کرج یک محتوای کاربردی است که به شما در انتخاب بهتر کمک میکند و ما رو به شکل تخصصی معرفی میکنه… برای اینکه در خصوص سایر مناسبت ها اطلاعات کسب کنی! کافیه به بخش مقالات سر بزنی! )

 

 

 

جمع بندی نهایی….

 

 

در این جمع بندی ما سعی داریم خلاصه طور هدفمون رو از این محتوا ارائه بدیم…..

 

۱- هالووین یک جشن مهیج جهانیه که کل دنیا براش هیجان دارن و هر ساله در تلاشن تا برای این مناسبت متفاوت و ترسناک تر از هر سال ظاهر بشن

 

۲- دکوراسیون برای کودکان با کدو های قلفلی میتونه کلی خوشحال و هیجان زدشون کنه، ما خوشگلترینشو براتون آماده کردیم…

 

۳- قیمت کارامون به حدی منصفانه است که در هر فرصتی مشتریامون از تهران میان پیش ما کرج و کلی خوشحالمون میکنن.

 

۴- کیفیت کارامون در سطح جهانی و با معتبر ترین ها تو دنیا لینک هستیم و ازشون برای اجرای دکور، نورپردازی، لباس و… الگو میگیریم و در واقع کیفیت کارمون خفنه…

 

۵-و…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *