گیفت روز اول مدرسه | عکاسی کودک مهناز

عکاسی مهد کودک و مدارس در کرج، یکی از خدماتی است که توسط تیم حرفه ای ما ارائه میشود… ما عاشق کوچولوهای دلبری هستیم که با شیرین کاری که دارند باعث شادی و خوشحالی ما میشوند…

 

برای همین دوربین خودمونو آماده کردیم تا این لحظات شیرین رو براشون ثبت کنیم و یک خاطره شیرین برای هممون به یادگار بمونه! در طی سال ایام های مناسبتی مختلفی هست که میتونیم در مهدکودک برای بچه ها جشن بگیریم و خوشحالشون کنیم و لحظات شادی رو براشون ثبت کنیم…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- تیم ما، آماده ارائه انواع خدمات ویژه به تمامی مهدکودک های تهران و البرز میباشد…

 

 

۲- بهترین تایم برای کوچولو ها، همین دوران مهدکودک و فصل مدارسه که اولین جامعه خارج از خانواده رو تجربه میکنند و اولین دوستانشون رو پیدا میکنند…

 

 

۳- برگزاری جشن برای این بچه ها میتونه خیلی جذاب باشه و منجر به لبخند رو لبشون بشه…

 

 

۴- و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی مهد کودک و مدارس در کرج + روز کودک، یلدایی، نوروز…..

 

 

عکس های دوران مدرسه جز قشنگ ترین و پر خاطره ترین عکس ها برای هر کدام از ما هستند. با نگاه کردن به عکس های مدرسه برمی گردیم به دوران خوش درس و مدرسه و کودکی و دوستی های خالص و بی ریایی کودکی.این روزها عکاسی مدارس و مهدکودکها، بیشتر از دوران کودکی ما مورد توجه قرار می‌گیرد و این اتفاق خوبی برای بچه های ماست که میتوانند یادگاری های بیشتری از کودکی را با خودشان به آینده ببرند.

 

 

 

 

 

۱- قیمت عکاسی از مدارس + تعرفه های استودیو مهناز…

 

 

استودیو مهناز یکی از اصلی ترین مراکزی است که همواره در فکر آسایش و آرامش مشتریانی است که آن اعتماد میکنند… ما برای قدردانی و سپاس از اعتمادشان سعی داریم هزینه ها را به گونه ای تنظیم کنیم که برای همه قشر های جامعه قابل قبول باشد… برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه ها میتوانید با شماره تلفن ۰۹۰۲۲۲۵۹۳۲۲ تماس بگیرید..

 

 

 

 

 

 

عکس از کودکان پیش دبستانی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی مهد کودک و مدارس در کرج با تصاویر به یادماندنی

 

 

 

 

 

 

از چه جشن هایی در مدرسه و مهدکودک ها عکاسی می کنیم؟

 

 

 

این روزها مدارس و مهدکودک ها به بهانه جشن های مختلف، اقدام به عکاسی های متنوع و متناسب با آن ایام را می کند .این عکاسی ها شامل عکاسی جشن یلدا ، عکاسی جشن پایان سال، عکاسی جشن نوروز و عکاسی جشن الفبا و … می شود. ( عکاسی جشن الفبا در تهران از مطالب پر بازدید ماست که به مدیران مختلف در تصمیم گیری صحیح کمک میکند…. )

 

 

 

آلبوم کودکی با تخصصی ترین خدمات در سطح استان البرز و تهران……

 

 

در این روزها بچه ها بسته به مناسبت و جشنی که برگزار می شود و بسته به خلاقیت مدیر و معلم، لباس های زیبا و متناسب با جشن را به تن می کنند و در کنار دکور متناسب با جشن، عکاسی می کنند و این عکس ها می شود یکی از قشنگ ترین عکس های دوران کودکی بچه ها در مهد کودک ها و در مدارس که هر بچه ای باید این عکس ها را در آلبوم کودکی خود داشته باشد.

 

 

 

 

در این روزها بچه ها با دکور های متناسب و زیبا ، عکس میگیرند و عکاسی این جشن ها شامل عکس های تکی از بچه ها و عکس های گروهی آنها با معلمین و مدیر و کادر آموزشی است.

 

 

 

 

 

تقویم دیواری و تقویم رومیزی با عکس های بچه ها:

 

 

به عنوان یک معلم یا مدیر مهدکودک یا مدرسه شما می‌توانید تقویم دیواری یا تقویم رومیزی با عکس های بچه ها که در شش ماهه اول سال تحصیلی در مناسبت های مختلف در مدرسه یا مهدکودک عکاسی شده است را به عنوان هدیه سال نو به آنها کادو دهید ، تقویمی که قطعا همه والدین برای بچه ها به یادگار نگه می دارند و یک هدیه ویژه و خاص و به یادماندنی برای کودکان و والدین آنها محسوب می شود.

 

 

 

 


 

 

مطلب پیشنهادی : عکاسی جشن شکوفه ها در تهران و پونک + ایده های جذاب برای کلاس اولی ها

 

 


 

 

 

 

۲- عکاسی روز کودک برای مدارس و مهدکودک + همراه با فیلمبرداری….

 

 

ما همیشه تخفیف مناسبی را برای عکاسی مدارس و مهدکودک ها در نظر می گیریم و همیشه سعی ما بر این بوده که بهترین کیفیت رو از جهت جنس کاغذ و نوع چاپ با مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان در مدارس و مهدکودک ها فراهم کنیم

 

 

 

فاکتورهایی که در تعیین نرخ عکاسی مدارس و مهدکودک ها تاثیر دارند عبارتند از :

 

 

۱- تعداد

 

۲- سایز

 

۳- نوع کاغذ و قاب و شاسی شدن

 

۴- و در نهایت انصاف

 

 

۵- و…

 

 

 

 

استودیو برای دانش آموز و پیش دبستانی ها….

 

 

آتلیه مناسب برای عکاسی مدارس باید تجربه کار با بچه ها را داشته باشد، عکاسی که برای عکاسی مهدکودکها و مدارس میرود، باید علاوه بر تخصص و مهارت های کافی در عکاسی، صبر و حوصله زیادی را برای این کار داشته باشد و این صبر و حوصله زیاد تنها از عشق به بچه ها و علاقه به عکاسی می آید.

 

از آنجایی که عکاسی مدارس و مهدها زمان‌بر است و با توجه به تعداد بچه ها این تایم ممکن است چندین ساعت طول بکشد، عکاس باید با عشق و علاقه و صبر و حوصله زیاد، برای روز آماده باشد. ایام مختلف مثل عید نوروز یکی از مهمترین روز های سال است که برای کودکان جذابیت های خاصی دارند… برای همین پیشنهاد میکنیم که عکاسی و کلیپ عید نوروز در کرج رو بخونید و با ما همراه باشید….

 

 

 

 

 

 

 

عکس از کودکان مهدکودکی | عکاسی کودک مهناز

عکاسی مهد کودک و مدارس در عظیمیه و جهانشهر با قیمت استثنایی

 

 

 

 

 

جشن برای دانش آموزان و کودکستانی…..

 

 

 

این روزها اکثر مدیران مدرسه ها ترجیح می دهد که در روزهایی که در مدرسه جشنی برگزار می‌شود، عکاسی از جشن و بچه ها توسط عکاس حرفه‌ای انجام شود به خصوص بعضی از جشن ها که بیشتر مورد توجه کودکان و والدین آنها قرار می گیرد از جمله جشن شکوفه ها که برای شروع سال تحصیلی برای بچه های کلاس اول ابتدایی برگزار می‌شود . عکاسی کودک در کرج با جالب ترین اکسسوری ها….

 

 

 

 

جمع بندی نهایی….

 

 

 

همچنین جشن نوروز و جشن قرآن، جشن الفبا، جشن فارغ التحصیلی، جشن عبادت ، جشن روز دانش آموز و … از جمله جشن هایی هستند که ما برای عکاسی از کودکان شما به مدرسه ها و مهدها می آییم و خوشحالیم از اینکه سهمی در ثبت لحظات زیبای شما و فرزندان دلبندتان داریم.

 

 

 

۱- برای فیکس کردن تایم میتوانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت اقدام نمایید….

 

۲- تیم آماده همکاری با تمامی مدارس و کودکستان ها در سراسر استان است….

 

۳- ما سعی کردیم، تمام توضیحات لازم را در محتوا بگنجانیم…. ولی اگر هنوز دارای سوالی هستید، میتوانید برای پیام بگذارید یا با ما تماس بگیرید…

 

۴- و….

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *