کلیپ بارداری در شهرک دانش | عکاسی کودک مهناز

عکاسی بارداری در گوهردشت و مهرشهر از پر طرفدار ترین عبارت های سرچ شده در گوگل است که حتی همین عبارت باعث شده، شما کاربر عزیز همین لحظه در سایت ما باشید و بدین طریق با آتلیه حرفه ای مهناز آشنا شوید، خوب اگر دوست دارید عکاسی از این دوره خاص را در آتلیه یا فضای باز تجربه کنید و کلیپ های خاطره انگیز تهیه کنید و از لباس ها و اکسسوری های ما به شکل رایگان استفاده کنید، حتما به شکل تلفنی، آنلاین یا حضوری از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و نمونه کارهایمان را از نزدیک مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

( اگر در تهران سکونت داری و به دلیل صرفه جویی در هزینه ها دوست داری با مراکز حرفه ای کرج آشنا بشی، توصیه میکنم که مطلب آتلیه کودک همراه با لباس در تهران را حتما بخونی! )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • عکاسی بارداری در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار شده است. 😉

 

 

 

 

  • به دلیل شرایط خاص مادران باردار سرعت انجام کار در عکاسی بارداری بسیار مهم است که بتوان در کمترین زمان بهترین نتیجه را گرفت.

 

 

 

 

 

  • دوران بارداری یکی از قشنگ ترین قسمتهای زندگی هر خانمی است پس نباید از ثبت این لحظات زیبا غافل شد دوران بارداری در عین قشنگی و شیرینی، همراه با استرس و نگرانی است و این امر کاملا طبیعی است .

 

 

 

 

  • به علت تغییراتی که در هورمون‌های مادران باردار ایجاد می‌شود، مادران باردار بسیار حساس و زودرنج می شوند و عکاسی که قرار است عکسهای بارداری را ثبت کند، باید کاملاً با این تغییرات و خلق و خوی مادران باردار آشنا باشد .

 

 

 

 

 

 

عکاسی بارداری در گوهردشت و مهرشهر :  ( خدمات و لباس های بارداری در آتلیه بارداری مهناز )

 

 

 

 

به دلیل شرایط خاص مادران باردار و تغییر سایز آنها، لباس های قبلی مادر مناسب عکس برداری در دوران بارداری نیست. یک رگال کامل لباس بارداری در آتلیه بارداری مهناز برای همین منظور و برای رفاه حال  مادران باردار در نظر گرفته شده است که استفاده از آن ها بسیار مورد استقبال مادران باردار قرار می گیرد و آن ها دیگر نیازی ندارند که وقت و هزینه زیادی را صرف خرید لباس بارداری بکنند. عکاسی کودک در کرج هم جز اصلی ترین خدمات برای همه کرجی ها و تهرانی هاست.

 

 

 

 

 

 

علاوه بر این لباسها،  تل و تاج و سربند های موجود در آتلیه نیز  به عکسها،  زیبایی دوچندان می دهند.

 

 

 

 

 

 

۱- عکاسی بارداری در منزل ، آتلیه و فضای باز برای بانوان مهرشهری و گوهردشتی :

 

 

 

انتخاب فضای عکاسی با توجه به سلیقه و وضعیت جسمانی مادر انتخاب می‌شود و البته آب و هوا هم در این انتخاب دخیل است و عکاسی بارداری هم در منزل انجام می شود و هم در فضای داخلی آتلیه و هم در باغ های مخصوص عکاسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ژست عکاسی بارداری به چه شکل است؟

 

 

 

عکاسی بارداری هم به صورت تکی عکاسی می شود و هم به همراه همسر و بچه های دیگر.  ژست های عکاسی بارداری بسیار متنوع است. یکی از ژستهایی که پر طرفدار است، کلوز آپ از شکم مادر است که تمرکز اصلی بر روی شکم مادر است . عکس های دونفره با همسر هم همیشه گرفته می‌شود که میتواند نشان دهنده شادی و انتظار پدر و مادر باشد و برای خانواده هایی که فرزند دیگری هم دارند ، یک عکس با تمام اعضای خانواده بسیار زیبا و ماندگار است. عکس های ضد نور هم برای عکاسی بارداری بسیار زیبا هستند.

 

 

 

 

 

 

 

کلیپ بارداری در پرند | عکاسی کودک مهناز

عکاسی بارداری در گوهردشت و مهرشهر با تیم عاشق و حرفه ای

 

 

 

 

 

 

استفاده از تجهیزات و دانش به روز:

 

 

 

به روز بودن تجهیزات موجود در آتلیه از قبیل دوربین های عکاسی و نورها ولنز های موجود در آتلیه در کنار دانش عکاسی عکاسان ما ، باعث افزایش کیفیت عکسها میشود.

 

 

 

کیفیت چاپ و روتوش در آتلیه:

 

 

 

یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش کیفیت عکس ها میشود ، کیفیت چاپ و روتوش است. در مورد کیفیت چاپ از انجایی که آتلیه مهناز با بهترین مرکز چاپ عکس کرج همکاری دارد،  کیفیت کاغذ و مواد به کار رفته برای چاپ عکس ها ، بسیار خوب و ماندگار است. در مورد روتوش هم تمرکز ما روتوش طبیعی و به دور از اغراق است، رتوشی که باعث زیباتر شدن مادران باردار میشود .

 

 

 

 


 

 

 

 

کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران و پاسداران + نیاوران و لواسان

 

 

 

 

 


 

 

 

 

۲- هزینه عکاسی در آتلیه بارداری در مهرشهر و گوهردشت با لباس چقدر است؟

 

 

 

 

همیشه تلاش ما بر منصفانه بودن قیمت ها و خدمات ارائه شده در آتلیه بوده و است و به همین منظور،  استفاده از لباس های بارداری رایگان و بدون هزینه است ضمن اینکه آتلیه ورودی ندارد و تنها هزینه‌ای که پرداخت می شود، هزینه عکس ها انتخابی بر طبق لیست قیمت مصوب است و هیچ هزینه اضافی و جانبی در آتلیه نداریم و فایل عکسهای انتخابی به صورت ریسایز به مشتریان عزیز تقدیم می شود .

 

 

 

 

 

 

پاسخ دهی در لحظه


اگر دوست دارید به شکل رایگان از مشاوره ما استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید، همین حالا بدون فوت وقت با ما تماس بگیرید، زیرا در لحظه پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

چندهفتگی : زمان مناسب برای تهیه عکس و کلیپ بارداری است:

 

 

 

بهترین زمان برای عکاسی بارداری هفته ۲۸ تا ۳۲ بارداری است که این تایم برای افراد مختلف متفاوت است ولی به طور کلی قبل از آن شکم هنوز به قدر کافی بزرگ نشده و بعد از آن ورم مادر زیاد می‌شود و به خاطر افزایش وزن و سنگینی شکم ، تعویض لباس و ژست گرفتن برای مادر سخت می‌شود، به همین خاطر ،  ما این تایم را به مادران باردار پیشنهاد می دهیم. ( از طریق محتوای آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر میتونی کلی اطلاعات برای وقتی که کوچولوت به دنیا اومد، به دست بیاری)

 

 

 

 

 

 

 

کلیپ بارداری در شهر زیبا | عکاسی کودک مهناز

 

عکاسی بارداری در مهرویلا و پردیسان در فضای باز و منزل با مناسب ترین هزینه

 

 

 

 

 

 

 

لوازم مورد نیاز و نکات مهم :

 

 

 

 

🔔 لوازم نوزاد مثل پاپوش،  کفش ،اسباب بازی و هر آنچه دوست دارید در عکس ها ثبت شود را همراهتان بیاورید ، بهتر است که کوچکترین سایز کفش و پاپوش و لباس را بیاورید

 

 

🔔 عکس سونوگرافی را همراهتان بیاورید . عکس سونوگرافی در حقیقت اولین عکس رسمی نوزادان محسوب می شود

 

 

🔔 آرایش و موی مادر تا حد امکان ساده باشد تا معصومیت مادر را بتوان بهتر ثبت کرد.

 

 

 

 

 


بهترین زمان برای عکاسی بارداری چه زمانی است؟


پیشنهاد میشود که در هفته ۲۸ تا ۳۲ برای تهیه عکس و فیلم اقدام نمایید.


هزینه عکاسی بارداری چقدر است؟


ما عادلانه ترین هزینه ها را برای شما در نظر داریم که به پاس اعتمادتان، در قبال استفاده از لوازم و لباس ها نیز از مشتریان عزیز هزینه ای دریافت نمیشود.


1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *