لباس بارداری حریر زرد | عکاسی کودک مهناز

لباس مادر برای جشن تعیین جنسیت از مهمترین بخش های برنامه است، زیرا همه منتظرند تا ببینند که بانو چه لباسی به تن میکند و چگونه آراستگی و زیبایی خود را به رخ همه میکشد، از همه مهمتر چون فیلم این مراسم تا ابد باقی میماند، باید در این خصوص خیلی حساس باشید تا بعد از گذشت سالها هم لباس ها و اکسسوری هایی که انتخاب کرده اید، چشمگیر باشد و دموده و زشت به نظر نیاید، به همین خاطر ما لباس های مناسبی را تهیه کرده ایم که وابسته به سلیقه خود، میتوانید از آنها در مراسم استفاده کنید و بدین شکل از خریدن لباس راحت میشوید، البته برای پوشیدن لباس های ما نیز احتیاجی به پرداخت هزینه نیست.

 

 

 

 

مراسم پسر یا دختر بودن جنین | عکاسی کودک مهناز

 

 

 

 

  • دوران بارداری هر خانمی از به یاد ماندنی‌ترین و بهترین دوران زندگی اوست.

 

 

 

  • در ماه‌های اول بارداری که هنوز مشخص نیست که جنین دختر است یا پسر، هیجان دانستن جنسیت بچه برای پدر و مادر و اطرافیان هیجانی قشنگ و جذاب است.

 

 

 

  • این روزها برای اعلام جنسیت جنین جشن تعیین جنسیت بسیار ترند شده است .  ( تهیه کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران ، پاسداران و همه مناطق تهران و کرج از مهمترین خدمات ماست )

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

لباس مادر برای جشن تعیین جنسیت به چه شکلی باید باشد؟

 

 

 

 

جشن تعیین جنسیت، گاهی اوقات یک جشن دو نفره با حضور پدر و مادر است و گاهی با حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود و اگر به دنبال یک جشن شلوغ و پرهیجان هستید ، می‌توانید از حضور دوستان پایه و صمیمی هم کمک بگیرید و هیجان بیشتری به جشنتان بدهید.

 

 

 

 

 

 

 

تعیین جنسیت با فرزند بزرگتر | عکاسی کودک مهناز

لباس مادر برای جشن تعیین جنسیت با مدل و رنگبندی مختلف در آتلیه مهناز

 

 

 

 

۱- خرید لباس تعیین جنسیت ممنوع!😑

 

 

 

وقتی که صحبت از جشن است ، اولین سوالی که مطرح می‌شود راجع به لباس تعیین جنسیت است و این که چه بپوشم؟ لباسی که برای تعیین جنسیت مناسب است ، لباس‌هایی هستند که ترکیب دو رنگ صورتی و آبی در لباس باشد . مدلهای مختلف لباس بارداری وجود دارد، لباس‌هایی که نصف آبی و نصف صورتی هستند و یا لباس‌هایی که با یک رنگ دیگر مثل سفید یا شیری یا طلایی ترکیب می‌شوند و قسمتی از لباس مثل آستین یا دامن یا کمر ترکیبی از رنگ های صورتی و آبی است . ( عکاسی کودک در کرج از اصلی ترین خدمات آتلیه مهناز است. )

 

 

 

 

 

لباس تعیین جنسیتی که در آتلیه مهناز موجود است ، پیراهن بلند و دنباله‌دار شیری رنگیست که چین‌های روی کمر و پایین دامن و دنباله لباس ترکیبی از صورتی و آبی هستند همچنین اگر تمایل به عکاسی تعیین جنسیت در باغ را دارید ، لباس‌های تعیین جنسیت در باغ هم موجود است که می‌توانید برای عکاسی از آنها استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

تزئین و چیدمان دکوراسیون را به ما بسپارید….

 

 

 

اینکه عکاسی تعیین جنسیت شما در باغ باشد یا در فضای آتلیه ، کاملا سلیقه ای است. انتخاب شما هر چه که باشد، چه عکاسی تعیین جنسیت در باغ و چه عکاسی تعیین جنسیت در آتلیه ، خیالتان از بابت دکور و لباس تعیین جنسیت ، راحت باشد و شما برای عکاسی تعیین جنسیت نیازی به آوردن هیچ وسیله‌ای ندارید و فقط کافی است که بادکنک مشکی تعیین جنسیت را همراهتان بیاورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این جشن دو راه دارید….

 

 

 

امروز اکثر پدرها و مادرها، برای اعلام جنسیت تمایل به برگزاری جشن تعیین جنسیت دارند. بعضی از آن ها جنسیت جنین را می دانند و برای اعلام به بقیه عزیزان شان این جشن را برگزار میکنند. وبرخی از آنها از جنسیت جنین بی‌اطلاع هستند و با ترکاندن بادکنک خود و عزیزانشان از جنسیت جنین مطلع می شوند.

 

 

 

بگذارید، هیجان شما طبیعی باشد…

 

 

 

 

اگر شما جز گروه دوم هستید، باید بدانید که هیجان شما در لحظه ترکاندن بادکنک و بعد از آن بسیار زیبا و واقعی است که به زیبایی می‌توان این هیجان را در عکس‌های تعیین جنسیت و کلیپ تعیین جنسیت ثبت کرد.
اگر شما هم تمایل دارید در لحظه ترکیدن بادکنک از جنسیت جنین خود آگاه شوید کافی است از دکتر خود بخواهید که جنسیت جنین را به شما اعلام نکند و جواب سونوگرافی را به یکی از عزیزانتان بدهید و تهیه بادکنک تعیین جنسیت را به او بسپارید.

 

 

 


 

 

 

مقاله مرتبط : آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر با مشاوره ای کاملا رایگان

 

 

 


 

 

 

 

۲- اکسسوری جشن تعیین جنسیت چیست؟

 

 

 

در آتلیه مهناز هر آنچه که برای عکاسی تعیین جنسیت لازم است ، از دکور و استند دختر و پسر و کیک تعیین جنسیت گرفته تا لباس زیبای تعیین جنسیت، در آتلیه موجود است علاوه بر این ها اکسسوری های مختلف مثل کلاه و سربند و تل و … هم برای مادر در آتلیه موجود است.

 

 

دکور تعیین جنسیت موجود در آتلیه ترکیبی از دو رنگ صورتی و آبی است و لباس تعیین جنسیت برای مادر هم ترکیبی از رنگ های صورتی و آبی و شیری است .بهتر است که پدر هم برای هارمونی بیشتر با مادر لباسش را ترکیبی از رنگ های آبی و صورتی و شیری انتخاب کند. ( عکاسی جشن دندونی در کرج نیز از خدمات تخصصی ما محسوب میشود.)

 

 

 

 

عکاسی تعیین جنسیت در باغ یا عکاسی تعیین جنسیت در آتلیه ؟

 

 

 

اگر به دنبال یک جشن تعیین جنسیت دونفره هستید هم باغ و هم آتلیه برای عکاسی تعیین جنسیت شما مناسب است ولی اگر به دنبال یک جشن تعیین جنسیت با مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و خاله ها و عمو ها هستید پیشنهاد ما عکاسی تعیین جنسیت در باغ است.

 

 

 

 

 

 

تعیین جنسیت با فرزند بزرگتر | عکاسی کودک مهناز

لباس پدر برای جشن تعیین جنسیت باید با لباس مادر هماهنگ باشد.

 

 

 

 

 

سخن نهایی در این مقاله….

 

 

 

اگر قرار است جشن تعیین جنسیت شما در منزل یا باغ برگزار شود، می توانید برای ثبت حرفه ای این لحظات زیبا و داشتن یک کلیپ زیبای تعیین جنسیت روی تیم حرفه ای ما حساب کنید .کلیپ تعیین جنسیت می تواند یک یادگاری خوب از جشن شما باشد، کلیپی که با یک آهنگ آرام و عاشقانه شروع می شود و زمان اعلان تعیین جنسیت نوزاد، برای هیجان بیشتر از آهنگ های بیس دار استفاده می شود و از افکت های صوتی مثل تپش قلب نیز استفاده می شود و بعد از اعلام جنسیت جنین ،یک موزیک متناسب با جنسیت فرزندتان پلی میشود. ( ایده عکس بارداری در طبیعت از مقاله های مناسب برای شماست. )

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *