عکس پاییزی کودک در شهر تاکستان |عکاسی کودک مهناز

پاییز یکی از قشنگ ترین فصل های خداست که زیبایی طبیعت به طرز خارق العاده ای به اوج میرسد و کمتر کسی پیدا میشود که عاشق برگ ریزان پاییز و نم بارون، انار و کدو حلوایی نباشد و با دیدن لباس های گرم پاییز احساس دلخوشی نکند ( احتمال ۰ %  😉 ) به نظر منم همین حالا وقتش بود تا عبارت عکاسی پاییزی کودک در تهران و صادقیه را سرچ کنی و به فکر یک آلبوم پاییزی خوشگل برای کوچولوت باشی…

 

خوب وظیفه و تخصص ما دقیقا همینه دوست من! در ادامه با من همراه باش تا بیشتر با هم آشنا بشیم و اطلاعات بیشتری در اختیارت بگذاریم. راستی اگر سوالی داری میتونی همین حالا باهام تماس بگیری و با خیال راحت ازم مشاوره بگیری، منتظر شنیدن صدای گرمت هستم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اگه دکور خوشگل میخوای، بسپرش به من!

 

 

  • اگه هنوز بارداری و پاییز رو دوست داری، با خیال راحت بسپرش به من!

 

 

  • اصلا فکر لباس نباش، اونم بسپارش به من.😊

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی پاییزی کودک در تهران و صادقیه + ادیت، چاپ ۱۰۰ % تضمینی…..

 

 

 

پاییز یکی از زیباترین فصل‌ها برای عکاسی است. رنگ‌های زیبا و متنوعی که در پاییز است به زیباتر شدن عکس‌ها کمک زیادی می‌کند . اگر شما هم دوست دارید از فرزندتان در فضای باز عکاسی کنید، پاییز بهترین فصل برای عکاسی کودک در فضای باز است.

 

 

وجود رنگ‌های گرم و زیبایی که در پاییز است ، زیبایی عکس‌ها را دوچندان می‌کند پس از این فصل زیبا استفاده کنید و عکس‌های زیبایی را از کودکتان برای همیشه ثبت و ماندگار کنید. ( از دیگر مطالب مناسبتی ما بازدید کنید… عکاسی کودک یلدا و کریسمس در کرج تا دیر نشده وقتت رو بگیر تا با دیدن اولین های کودک ذوق کنی و لبخندت رو به ما هدیه کنی! )

 

 

 

 

 

۱- برای عکاسی پاییزی کودکان چه لباسی مناسب است؟

 

 

اینکه چه بپوشیم ، سوال پرتکرار برای عکاسی است، برای عکاسی پاییزی معمولاً لباس‌هایی با رنگ‌های گرم مثل زرد، نارنجی و قرمز به زیباتر شدن عکس‌ها کمک می‌کند .ضمن اینکه ‌های رنگهای خنثی هم مثل خاکستری، همیشه برای همه تم‌ها زیبا است و برای تم پاییز نیز رنگ خاکستری می‌تواند رنگی مناسب باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس پاییزی کودک در اشتهارد |عکاسی کودک مهناز

عکاسی پاییزی کودک در تهران و صادقیه : قیمت های ما شما را سوپرایز خواهد کرد…

 

 

 

 

 

 

 

ژست عکس کودک در پاییز :

 

 

در هنگام عکاسی پاییزی ، همکاران ما با توجه به همکاری کودک ، به او ژست‌های مناسب را می‌دهند اما در کنار این ژست‌ها، اجازه دهید که کودک بتواند آزادانه رفتار کند و و عکاسان ما از این لحظات بی‌هوا ، حرفه‌ای‌ترین عکس‌ها را می‌گیرند.

 

 

مثل وقتی که کودک در حال تماشای برگ‌های رنگی است یا وقتی که برگی را برداشته و به دقت به آن نگاه می‌کند یا وقتی بر روی برگ‌ها در حال دویدن است و یا برگ‌ها را به هوا پرتاب می‌کند و می‌خندد و این عکس‌ها عکس‌های طبیعی و بسیار زیبایی خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با کوچولوت رو بسپار به ما….

 

 

 

پس انتظار نداشته باشید که کودک در تمام عکس‌ها مستقیم به دوربین نگاه کند و لبخند بزند . ضمن اینکه لباس تاثیر زیادی در زیبایی عکس‌ها دارد. لباس‌هایی با رنگ‌های پاییزی مثل خردلی، نارنجی قهوه‌ای و قرمز می‌تواند رنگ‌های مناسبی برای عکس‌های پاییزی باشد .ضمن اینکه بهتر است که جنس لباس بافت یا جنس‌های پاییزه و متناسب با فصل پاییز باشد .

 

 

 

بهترین لوکیشن….

 

 

بهترین لوکیشنی که برای فصل ها پیشنهاد میشود، فضای باز و استفاده از جذابیت های باغ و طبیعت است که ما در این زمینه با خاص ترین باغ و فضاهای باز هماهنگ هستیم و هر زمان که دوست داشته باشید و به ما اعلام کنید، اولین تایم ممکن را فیکس میکنیم و هماهنگی تمامی موارد به عهده ما خواهد بود و شما فقط کافی است، تمام کارها را به ما بسپارید و از دیدن نتیجه لذت ببرید، فقط یادت نره سروقت بیای و از زمانت نهایت استفاده را ببری…. ( اگر نی نی خوشگلت تازه به دنیا اومده، مقاله عکاسی نوزاد در تهران و صادقیه به کارت میاد!)

 

 

 

 

 

بهترین زمان…..

 

 

همونطور که میدونی، در فصل پاییز و زمستان هوا خیلی زود تاریک میشه و نزدیک غروب اصلا زمان خوبی برای عکاسی و تهیه کلیپ نیست، پس سعی کنید زمان را طوری تنظیم و مدیریت کنید که از نور استفاده کنیم و در زمان چاپ، کیفیت لازم را داشته باشیم….

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی ادمین : آتلیه عکاسی بارداری در غرب تهران در فضای باز با لباس و اکسسوری ( بدون هزینه )

 

 

 


 

 

 

 

۲- عکاسی پاییزی کودکان با میوه‌های پاییزی:

 

 

استفاده از میوه‌های پاییزی مثل کدو تنبل ، سیب سرخ و انار میتواند به زیباتر شدن عکس‌های پاییزی کمک کند . این میوه‌ها ، میوه‌هایی هستند که معمولاً در عکس‌های پاییزی استفاده می‌شوند و همیشه در دکورهای پاییزی جا دارند.

 

 

 

 

 

زیباترین فصل، خدای آفریننده و خلاق

 

 

 

عکاسی از کودک در پاییز می‌تواند منجر به عکس‌های زیبا و شگفت انگیزی شود که برای همیشه مثل یک خاطره خوب برای او به یادگار می‌ماند . تنوع رنگ و نور در پابیز تاثیر فوق‌العاده‌ای بر گرفتن عکس‌های پاییزی دارد.  (ما در تمامی مناطق تهران و البرز فعالیت داریم که اگر دوست دارید، درباره فعالیت های ما بیشتر بدانید : پیشنهاد میکنم یک سری به عکاسی کودک در مهرشهر بزنی عزیزم!)

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس پاییزی کودک در شهر جدید هشتگرد |عکاسی کودک مهناز

دادن تایم از شما، هماهنگی و تنظیم زمان با ما

 

 

 

 

 

 

 

لباس ها به رنگ پاییز، خردلی، نارنجی، قهوه ای، قرمز….

 

 

 

 

اگر قصد دارید از کودکتان عکس‌های پاییزی بگیرید حواستان به رنگ ها و فضاهای پاییزی باش رنگ هایی که بوی بهار را می‌دهند را از عکس خود حذف کنید. فضای عکس‌ها را شلوغ نکنید و اجازه دهید که زیبایی طبیعت بیش از هر چیز دیگر به چشم بیاید. برای ست کردن و رنگبندی ها با مشاور ما در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب صورت بگیرد…

 

 

 

 

سخن آخر با پدر و مادر های عزیز….

 

 

 

اگر جز آن دسته از پدرها و مادرهایی هستید که عکاسی در آتلیه را ترجیح می‌دهید، باید بگوییم که در هر فصل ما دکورهای مربوط به آن فصل را در آتلیه داریم و دکورهای پاییزی نیز قطعاً در آتلیه موجود است و شما می‌توانید با این دکورها و لباس‌های موجود در آتلیه بدون پرداخت هزینه عکاسی کنید. ( مطلب کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران رو بفرست برای کسی که تو این دوره خاصه و دوست داره به یاد موندنی ترین کلیپ رو برای حال و هوای تعیین جنسیت، جنینش داشته باشه…

 

 

 

عکس پاییزی کودک در شهر جدید مهستان |عکاسی کودک مهناز

عکس پاییزی کودک در شهر جدید آبیک |عکاسی کودک مهناز

 

 

 

عکاسی تخصصی کودک و بارداری به چه معناست؟

آتلیه مهناز، فضای داخلی و لباس ها را متناسب با مادر و کودک، بارداری، تعیین جنسیت، نوزادی و… مجهز کرده است و شما از این فضا، اکسسوری و لباس ها به شکل رایگان میتوانید استفاده کنید.

تیم مشاوره و پشتیبانی

قبل از رزرو کردن تایم، میتوانید با تیم مشاوره و پشتیبانی ما در ارتباط باشید….

تخصص

ما تیم متخصصی را برای انجام امور در خدمت شما میگذاریم…

تجربه چندین ساله

مهناز، با تجربه چندین ساله در خدمت شماست تا رویایی ترین لحظات را به ثبت برسانید….

عشق و علاقه

ما عاشق کودکان هستیم و علاقه ما به کارمان، باعث میشود لحظات را با لذت در کنارتان سپری کنیم…

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *