تم نوروزی نوزادی در شهرک ارم | عکاسی کودک مهناز

اگر عبارت کلیپ و آتلیه عید نوروز کودک در تهران با تم سال نو را در موتور جست و جو وارد کرده اید و بدین منظور وارد سایت ما شده اید، شما را دعوت میکنیم تا انتهای متن با ما همراه باشی تا بتونیم کلی اطلاعات مفید در این زمینه در اختیارت بگذاریم. میدونم که برای سال نو خیلی ذوق داری… با من همراه باش تا رویاهاتو، واقعی کنیم….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سفره هفت سین و چیدمانش برای همه ما ایرانیان با اهمیت است و نوروز فرصت مناسبی است برای دورهمی های خانوادگی و بودن در کنار عزیزان به خصوص بزرگان خانواده. نوروز بهترین زمان برای عکاسی های خانوادگی است ، عکس هایی که با گذر زمان با ارزش تر می شوند .

 

نزدیک عید که میشود ، سفره هفت سین در خانه همه ما ایرانیان چیده شده است و تنها کاری که میماند این است که یک ژست زیبا بگیریم و کنار سفره ، لحظه های زیبایمان را ثبت کنیم. ( شاید دوست داشته باشی مطلب عکاسی کودک در تهران را بخونی!☺)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • تم تکراری ممنوع : ما با نماد های سال دکورمون رو آپدیت میکنیم

 

 

 

  • تم ساده و دلنشین با لباس های خوشگل برای دختر و پسرا

 

 

 

  • استفاده از تمامی لباس ها، اکسسوری ها و دکور ها برای همه رایگان و بدون محدودیت است…

 

 

 

 

  • استفاده از وسایل قدیمی در چیدمان سفره هفت سین و پوشیدن لباس های سنتی.  ( اگر به تازگی قراره کوچولوت به دنیا بیاد، مطلب کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران رو بهت پیشنهاد میکنم بخونی عزیزم )

 

 

 

 

 

کلیپ و آتلیه عید نوروز کودک در تهران + سال اژدها :

 

 

 

بریم که کلی اطلاعات درباره این حوزه تخصصی رو باهم مرور کنیم، خوبه که قبل از تهیه عکس و فیلم نکات مهمی رو بدونیم😉

 

 

 

 

 

۱ عکاسی از نوزاد ( تم نوروزی ) با شکوفه های بهاری  ….

 

 

 

 

یکی از زیباترین و جذاب ترین عکس های نوروزی، مربوط به عکاسی نوزاد با المان های سفره هفت سین است، پس اگر نوزادی دارید که نزدیک به نوروز متولد می شود ،ما به شما داشتن این سبک عکس های جذاب را پیشنهاد می کنیم. دیدن نوزاد در کنار سیب و سنبل و سنجد و سبزه و سایر نماد های هفت سین، می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به تجربیات مهناز اعتماد کنید…

 

 

 

 

بچه ها با تولدشان ، نوید زندگی و امید را می‌دهند و وقتی این تولد ، همزمان با شروع سال نو و بهار زیبا باشد، امید و شادابی در عکس ها دو چندان میشود. عکاسی از نوزاد نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد ، برای عکاسی نوزادی علاوه بر دانش و تجربه عکاسی باید با آناتومی و خصوصیات نوزادان نیز آشنایی کامل داشت و ما در آتلیه مهناز با دارا بودن تمام این تجربیات، به بهترین نحو عکاسی از نوزادان را انجام میدهیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

تم نوروزی خانوادگی | عکاسی کودک مهناز

 آتلیه عید نوروز کودک در تهران با دکوری متنوع و زیبا

 

 

 

 

 

 

عکاسی نوروز با دکور مخصوص در آتلیه کودک :

 

 

 

ما هر ساله در آتلیه مهناز دکور مخصوص عکاسی نوروزی را داریم . عکاسی نوروزی در آتلیه مهناز در دو دکور متفاوت انجام می شود، یکی دکور مخصوص کودک که با المان های فانتزی آمده می شود و دیگری دکور مخصوص عکاسی خانوادگی است که در فضای بزرگتر، برای عکاسی کودکان با خانواده های عزیزشان چیده شده است.

 

 

 تم نوروز :

 

 

 

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید لحظات زیبایتان را به صورت حرفه ای ثبت کنید ، جشن نوروز یکی از بهترین فرصتها برای ثبت این لحظات زیبا در کنار خانواده است و ما با دکور های زیبایی که در آتلیه آماده کرده ایم، این فرصت را برای شما فراهم می کنیم. ما ممتاز ترین ها در زمینه آتلیه کودک گوهردشت و گلشهر هستیم.

 

 

 

 

 

 

۲- اولین عید نوروز نوزاد….نی نی با تنپوش سبزه

 

 

برای عکاسی با تم نوروز در آتلیه مهناز ، لباس‌ها و اکسسوری‌های متناسب با المان های نوروزی برای کودکان در نظر گرفته شده است که بچه ها با استفاده از آن ها، میشوند جزئی از سفره هفت سین آتلیه ما. به عنوان مثال تن پوش سبزه در آتلیه موجود است که بچه ها با پوشیدن آن می‌شوند سبزه زیبای هفت سین ما .همچنین استفاده از تاج های نوروزی و سر بند هایی که با اجزای هفت سین آماده شده‌اند، باعث زیباتر عکسهای نوروزی کودکان میشود .

 

 

 

 

 

 

تم نوروزی نوزادی در شهرک دانش | عکاسی کودک مهناز

 

عکاسی سال نو در تهران با تم نوروزی متنوع و جذاب

 

 

 

 

 

ایده عکاسی عید نوروز + کودک و بزرگسال….

 

 

 

عکاسی نوروزی با دکور نوروز یکی از عکاسی های مناسبتی است که هر ساله در آتلیه مهناز می توانید شما هم در کنار هفت سین زیبای ما عکاسی داشته باشید. ما هر ساله دکور های متفاوت و جذابی را برای عکاسی نوروزی در آتلیه فراهم می‌کنیم تا بتوانیم از بهار کودکان، عکس های زیبایی را به یادگار بگذاریم .

 

عکاسی با دکور نوروز از عکاسی هایی است که طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از کودکانتان در کنار هفت سین عکاسی داشته باشید. راستی ما در زمینه عکاسی نوزادی در کرج فعالیت داریم.

 

 

 

 

 

این که این عکاسی در آتلیه انجام شود یا در منزل، انتخاب خودتان است ولی عکاسی نوروزی را از دست ندهید. عکس هایی که وقتی در آلبوم بچه ها قرار بگیرند و سال ها بعد به آنها نگاه کنند ، یادآور خاطرات قشنگ کودکیشان است .

 

 

 

 

 

 

 

کیفیت و قیمت مناسب….

 

 

 

کیفیت عکسی که در آتلیه با دوربین و نورهای حرفه‌ای گرفته میشود با عکسی که در منزل توسط دوربین های معمولی یا موبایل گرفته شده باشد بسیار متفاوت است. عکس هایی که در خانه گرفته میشود ، عموما کیفیت مناسبی برای چاپ ندارند به خصوص برای چاپ در سایز های بزرگ ولی عکس هایی که در آتلیه عکاسی می شوند با توجه به نور های حرفه ای و دانش و تجهیزات به روز ، کیفیت بالایی دارند و قابلیت چاپ در هرسایزی را دارند .

 

 

 

تنوع در دکور های نوروزی:

 

 

سعی همیشگی ما این است که دکور های زیبا و متنوعی را در آتلیه اجرا کنیم و برای زیباتر شدن سفره های هفت سینمان ، از المان های مختلف سفره هفت سین و گل های زیبا و رنگارنگ بهاری همیشه استفاده می کنیم . چیدمان سفره هفت سین در آتلیه ما ،گاهی اوقات سنتی است و گاهی اوقات مدرن و این تنوع بخاطر عزیزانی است که هر ساله در کنار ما هستند و دوست داریم که عکس های زیبا و متنوعی را از شروع بهار از ما بیادگار داشته باشند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله :

 

 

 

یکی دیگر از عکاسی های پرطرفدار با حرف سین آتلیه ما مربوط به کودکان یک ساله است که اولین عیدشان را تجربه می کنند و مادر و پدر دوست دارد که این اولین عید را به زیبایی در کنار کودکشان برای همیشه ماندگار کنند. ( اگر دوست داری درباره عکاسی بارداری در کرج بدونی روی لینکی که برات گذاشتم کلیک کن )

 

 

تم نوروز و تم بهاری ما همیشه ترکیبی از رنگهای شاد است ، گلهای رنگارنگ بهاری ، تخم مرغهای رنگی و تمام المانهای هفت سین که هر یک به تنهایی زیبا هستند و وقتی کنار هم قرار میگیرند زیباتر شده و این زیبایی با وجود بچه های زیبا کامل میشود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *