لباس بارداری حریر صورتی | عکاسی کودک مهناز

عکس بارداری با لباس نوزاد از جالب ترین سبک های عکاسی است که حتی خود ما هم به طور ویژه ای عاشقش هستیم که میتوانید به دو شکل فانتزی و اسپرت از این لحظه پر از عشق، عکس داشته باشید و برای همیشه این ذوق را جاودانه کنید و به فرزند خود نشان دهید که چقدر برای آمدنش خوشحال بودید و برای اینکه پا به این دنیا بگذارد، لحظه شماری میکردید. ( برای زمانی که نی نی خوشگلت به دنیا اومد برات سوپرایز داریم! همین حالا روی عکاسی نوزادی در کرج کلیک کن😋)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • یکی از مسائلی که برای عکاسی بارداری همیشه مطرح می‌شود این است که لباس بارداری در آتلیه دارید یا باید همراه خودمان لباس بیاوریم.

 

 

 

  • در آتلیه مهناز ،لباس های بارداری متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان از آنها استفاده کنید .

 

 

 

  • توجه کنید که رنگ و طرح و مدل لباس‌های بارداری برای زیباتر شدن و جذاب‌تر شدن عکس‌های بارداری تاثیر زیادی دارد .بنابراین انتخاب لباس برای عکاسی بارداری بسیار مهم است.

 

 

 

 

 

 

عکس بارداری با لباس نوزاد را متفاوت از همه، تجربه کنید…

 

 

 

علاوه بر تعداد زیاد لباس بارداری که در آتلیه موجود است، ما در آتلیه لباس‌های ست نوزاد و بارداری هم داریم که شما می‌توانید در دوران بارداری با این لباس‌ها عکس بگیرید و بعد از به دنیا آمدن فرزندتان مجدد با همان لباس و اینبار با نوزادتان که لباس ست با شما پوشیده است، عکاسی کنید و این دو قاب عکس در کنار هم می تواند یادگاری زیبایی از دوران شیرین بارداری شما باشد . ( اگر ساکن گوهردشت یا گلشهر هستید، مطلب آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر برای شما نوشته شده است.! )

 

 

 

 

 

دو قاب زیبا کنار هم را تصور کنید که در یک قاب شما با ژست بارداری در حالی که دستتان روی شکم تان است عکس گرفته اید و در قاب دوم شما با همان لباس در حالی که فرزندتان را که ست لباس شما را پوشیده است در آغوش گرفته اید .زیباست ، نه ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس حاملگی تمام تور | عکاسی کودک مهناز

عکس بارداری با لباس نوزاد با ست های دخترانه و پسرانه جذاب

 

 

 

 

 

۱- ایده لباس برای عکاسی فانتزی و اسپرت :

 

 

 

سوالی که همیشه برای عکاسی بارداری می شود این است که چه بپوشیم ؟ من چه بپوشم؟ همسرم چه بپوشد ؟کفش بیاوریم یا نه؟ لباس اسپرت بیاوریم یا نه ؟ در اینجا ما چند ایده برای لباس بارداری و عکاسی بارداری برای شما معرفی می کنیم:

 

 

 

 

 

  • لباسهای حریر بلند یک انتخاب خوب برای عکاسی بارداری هستند .این لباس ها معمولاً تمام بدن را می پوشانند و تمرکز اصلی روی شکم مادر است. این لباس ها می توانند تنگ و چسبان باشند و یا حریر آزاد باشد و معمولاً دنبال دار هستند که با کمک این دنباله ها ، مدل های متنوعی را می توان به لباس و عکس داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • لباس های چسبان و کوتاه هم می توانند انتخاب خوبی برای عکاسی بارداری باشند. پیشنهاد ما به مادران باردار این است که در دوران بارداری، اندام خود را دوست داشته باشند و از نشان دادن اندام و شکمشان در لباس های تنگ ناراحت و معذب نباشند .

 

 

 

 

 

نگران اضافه وزن خود هستید؟…..

 

 

 

 

خیلی اوقات پیش می آید که مادران باردار از اضافه وزن و ورمی که دارند ناراحت هستند و حس خوبی به اندام خود ندارند و از ما میخواهند که در فتوشاپ لاغرشان کنیم البته که یسری از کارها در فتوشاپ برای زیباتر شدن عکسهایتان انجام میشود ولی ما همیشه به مادران باردار می گوییم که شما یک زندگی دیگر را درون شکم تان به همراه دارید و چه چیزی زیباتر از نشان دادن اندام یک مادر باردار که یک زندگی را درون نگهداری میکند.

 

 

 

 

ارائه انواع لباس های زیبا و مناسب دوره حاملگی وظیفه ماست…

 

 

 

 

  • هیچ تلاشی برای پوشاندن اندام و شکم خود نکنید، زیرا شما فرشته هایی هستید که در حال حاظر فقط دو بال کم دارید.

 

 

 

 

  • لباس های بافت و جذب و کشسان هم گزینه مناسبی برای عکاسی بارداری هستند که این لباسها معمولا کوتاه هستند و با چکمه های بلند پوشیده میشوند .

 

 

 

  • لباس ست پدر و مادر، این لباس ها با توجه به محیط عکاسی میتواند رسمی یا اسپرت باشد، به عنوان مثال اگر مادر یک لباس ماکسی را انتخاب کند ، بهتر است که پدر کت شلواری با رنگ ست با لباس مادر بپوشد و یا پیراهن خود را با لباس مادر ست کند.

 

 

 


 

 

 

مقاله پیشنهادی : کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران و پاسداران + نیاوران و لواسان

 

 

 


 

 

 

 

 

۲- عکاسی بارداری با لباس در پاسداران و فرمانیه….

 

 

 

در آتلیه مهناز یک رگال کامل از لباس های بارداری و پارچه هایی که برای عکاسی بارداری استفاده میشود وجود دارد که شما را بی نیاز از آوردن لباس به اتلیه برای عکاسی بارداری میکند و شما می توانید قبل از عکاسی بارداری با همکاران ما مشاوره داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتری برای لباس همسرتان داشته باشید.

 

 

 

 

پیشنهاد ما برای رنگ لباس پدر ها…

 

 

 

پیشنهاد ما برای رنگ لباس آقایان، رنگهای مثل سفید ، مشکی و طوسی که با هر لباسی که با شما انتخاب کنید می توان آنها را ست کرد و ما همیشه به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از آمدن برای عکاسی بارداری لباس های موجود در آتلیه را در سایت یا پیج اینستاگرام ما ببینید تا بتوانید انتخاب بهتر و راحت تری برای لباس خودتان و ست کردن رنگ لباس همسرتان داشته باشید. عکاسی کودک در فضای باز کرج با جذابیت های خاص طبیعت و نور بینظیر خورشید.

 

 

 

 

راستی، میتوانید از اکسسوری های مهناز استفاده کنید…👀

 

 

 

 

اکسسوری یکی از مواردی است که برای عکاسی بارداری بسیار مهم است و ما در آتلیه مهناز اکسسوری های زیادی برای عکاسی بارداری داریم. این اکسسوری ها شامل تل ، کمربند، سربند و … می شود. ضمن اینکه خودتان نیز میتوانید قبل از گرفتن عکس به اکسسوری هایی که نیاز دارید فکر کنید مثلا اگر دوست دارید از لباس های یقه باز استفاده کنید.

 

 

 

 

 

لباس حاملگی ست با لباس نوزادی | عکاسی کودک مهناز

 

عکس بارداری با لباس نوزاد در سبک های فانتزی و اسپرت با هزینه های مناسب

 

 

 

 

 

اکسسوری ها باید باهم هارمونی داشته باشند…

 

 

 

بودن یک گردنبند می‌تواند عکس های شما را زیباتر کند و یا یک گوشواره زیبا می توانند به عکس های پرتره شما ، زیبایی بیشتری بدهد و یا اگر قرار است لباس های اسپرت و فانتزی استفاده کنید اکسسوری های زیبا با شکل های فانتزی مثل پستونک و شیشه شیر و استیکر های نوزاد ، عکسهای شما را جذاب تر میکند . ( اگر شهروند غرب تهران هستید،  آتلیه عکاسی بارداری در غرب تهران را با هزینه ای مناسب تجربه کنید. )

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله….

 

 

دوران بارداری یکی از زیباترین دوران زندگی هر مادر و پدری محسوب می شود در این مطلب سعی کردیم که به طور خلاصه چند سوالی که معمولا برای عکس بارداری و اینکه چه لباسی بپوشید را پاسخ داده باشیم .اگر به دنبال یک آتلیه بارداری یا عکاسی حرفه ای برای گرفتن عکس بارداری هستید ما در آتلیه مهناز برای ثبت این لحظات زیبا در کنار شما هستیم و همیشه سعی کردیم که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کنار شما عزیزان باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *