عکاسی نوزادی در شهرک پرواز | عکاسی کودک مهناز

کاربر عزیزی که یکی از عبارت های عکاسی نوزاد در تهران و صادقیه یا مرزداران و شهرک غرب را سرچ کرده اید و به بدین وسیله با استودیو ما آشنا شده اید حتما در جریان هستید که عکاسی نوزاد یکی از تخصصی ترین ژانرهای عکاسی است ،

 

 

 

برای عکاسی نوزادی علاوه بر اینکه باید یک عکاس خوب باشید، باید به طور کامل با آناتومی نوزاد و روحیات و اخلاق نوزاد هم آشنایی داشته باشید .عکاسی نوزادی، تایم طولانی دارد و عکاس نوزاد باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد . در طول تایم عکاسی ،نوزاد باید خواب باشد و معمولاً در حین عکاسی بیدار می شود و دوباره باید خوابانده شود، نوزاد گرسنه می‌شود و باید شیر بخورد،

 

 

اگر بزرگتر از ۱۴ روز باشد معمولاً دل دردهای کولیکی او شروع شده و همین درد ها باعث آزار و ناراحتی او در حین عکاسی می شود و خواب او را دچار مشکل می‌کند و همه اینها باعث طولانی تر شدن تایم عکاسی می‌شود. عکاس نوزاد باید حتماً به نوزاد و عکاسی نوزادی علاقه داشته باشد وگرنه این کار برای عکاس طولانی و خسته کننده میشود. ( دوست داریم که در همین ابتدا شما را با مقاله عکاسی نوزادی در کرج آشنا کنیم که با کلیک به روی لینک، سریع و آسان به این محتوا هدایت میشوید. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • آیا برای عکاسی نوزادی نیاز به آوردن همراه است؟

 

 

 

  • ما همیشه به عزیزانی که نوزادشان را برای عکاسی به آتلیه ما می آورند توصیه می کنیم که همراه اضافی نیاورند.

 

 

 

  • چون ما همه کارهای مربوط به نوزاد را خودمان انجام میدهیم و فقط برای شیردهی نوزاد را به مادر می دهیم.

 

 

 

  • ضمن اینکه به دلیل طولانی بودن تایم عکاسی نوزادی، همراهتان خسته میشود در کل تایم عکاسی حتی مادر هم کاری برای انجام دادن ندارد و فقط در زمانی که نوزاد گرسنه باشد ما نوزاد را به مادر می دهیم.

 

 

 

 

 

 

عکاسی نوزاد در تهران و صادقیه با تیم تخصصی استودیوی مهناز :

 

 

 

برای عکاسی نوزادی ، نیازی به آوردن هیچ لباس و اکسسوری برای نوزاد نیست ، هر چیزی که برای عکاسی نوزاد لازم باشد اعم از لباس های نوزادی (دخترانه و پسرانه) ، دورپیچ های رنگارنگ‌، کلاه و سربند و تل و … در آتلیه موجود است پس نیازی به آوردن هیچ وسیله‌ای برای عکاسی نیست در داخل آتلبه چند رگال کامل از لباس های نوزادی و دورپیچ ها و تن پوش های نوزادی موجود است که شما می‌توانید بر حسب سلیقه از آنها استفاده کنید .  ( شهرت ما در زمینه عکاسی کودک در کرج بی مثال است )

 

 

 

 

 

 

آنچه که برای عکاسی نوزادی نیاز است که همراهتان باشد عبارت است از :

 

 

 

 

  • پوشک

 

 

 

  • شانه

 

 

 

  • دستمال مرطوب

 

 

 

  • پد تعویض

 

 

 

  • پستونک

 

 

 

  • داروی کولیک( در صورت تجویز پزشک ) شیشه شیر

 

 

  • شیر خشک و یک پتوی کوچک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی نوزادی در ارم سبز | عکاسی کودک مهناز

عکاسی نوزاد در تهران و صادقیه با زیباترین اکسسوری ها

 

 

 

 

 

 

بهترین تایم عکاسی نوزادی چه زمانی است؟

 

 

 

تایم طلایی عکاسی نوزادی قبل از ۱۴ روزگی نوزاد است هر چند که بعد از آن هم ما عکاسی نوزاد را انجام می‌دهیم ولی چون بعد از ۱۴ روزگی اکثر بچه ها دچار دل دردهای کولیکی می شوند خواب نوزاد دچار مشکل می شود و این قضیه عکاسی نوزاد را مشکل و طولانی می‌کند، ضمن اینکه بعد از این تایم طلایی ، نوزادان هوشیار می شوند و متوجه تغییر محیط هستند و این مساله هم خواب کودکان تحت تاثیر قرار می دهد پس سعی کنید که این تایم طلایی را برای عکاسی نوزادی از دست ندهید.

 

 

 

 

 

عکاسی نوزاد با دکور های مناسبتی در تهران و صادقیه :

 

 

 

علاوه بر تم ها و دکور های مخصوص نوزاد، ما همیشه دکور های مناسبتی هم برای عکاسی از نوزاد داریم، دکور های مناسبتی مثل یلدا ، کریسمس، زمستون بهار ،نوروز، ولنتاین، هالووین و… لباسها و اکسسوری های مناسب با این دکور ها برای نوزادان در آتلیه موجود است که استفاده از این لباس‌ها و اکسسوری‌ها، عکسهای نوزادان زیبا تر و متنوع تر می شود.

 

 

 

خروجی عکاسی نوزادی می‌تواند به صورت عکس های چاپی آلبومی برای قرار دادن عکس در آلبوم باشند و یا اینکه عکس های چاپ در سایزهای بزرگتر برای قراردادن در قاب یا شاسی برای زدن به دیوار یا قرار دادن روی میز و کنسول باشد و یا اینکه به صورت آلبوم دیجیتال نوزادی باشند ،آلبومی که می‌تواند بهترین و با ارزش ترین هدیه برای نوزادتان در سالهای آینده باشد . ( برای آشنایی بیشتر با خدمات ما میتوانید مقاله عکاسی کودک در تهران را مطالعه بفرمایید. )

 

 

 

عکاسی نوزادی در شهرک راه آهن | عکاسی کودک مهناز

 

 

توصیه هایی در رابطه با عکاسی نوزادی برای پدر و مادران عزیز :

 

 

 

👶 بهتر است که عکاسی قبل از ۱۴ روزگی باشد.

 

 

👶 بهترین تایم عکاسی نوزادی قبل از ظهر است

 

👶 اگر قصد عکاسی خانوادگی را دارید همراه خودتون لباسهای ست و مناسب بباورید ، در این رابطه همکاران ما به شما کمک می کنند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

👶 بهتر است قبل از عکاسی نوزادی، نوزاد را حمام کنید این کار به خواب بهتر نوزاد کمک میکند

 

 

👶 در کدام عکاسی نوزادی ما از صدایی شبیه به صدای سشوار استفاده می کنیم که اغلب باعث پرسش پدرها و مادرها می‌شود ،این صدا باعث آرامش بیشتر نوزاد و خواب بهتر او می شود و علت آن شباهت این صدا به صدای داخل رحم مادر است

 

 

 

 


 

 

 

عکاسی کودک در فضای باز کرج و گوهردشت + عظیمیه برای ثبت بهترین خاطرات برای همیشه

 

 

 


 

 

 

 

یک سوالی که زیاد از ما پرسیده می شود این است که آیا نور فلاش برای چشم نوزاد ضرر دارد یا خیر و پاسخ این سوال این است : قطعا خیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲- عکاسی نوزادی در شهرک غرب و مرزداران با رعایت اصول ایمنی انجام میشود :

 

 

 

 

تا به امروز هیچ موردی از آسیب رسیدن به چشم نوزاد بر اثر فلاش عکاسی در حین عکاسی نوزادی گزارش نشده است و علت آن این است که نوری که در حین عکاسی نوزادی به نوزاد تابیده میشود یک نور نرم است ، نور نرم مثل نور خورشیدی که از پشت پرده می تابد یا نور خورشید در یک روز ابری و ضمن اینکه نوزاد در حین عکاسی خواب است و چشم های او بسته است . قطعاً اگر نور شدید به چشم نوزاد بتابد باعث آسیب می شود ولی هیچ عکاسی با نور شدید از نوزاد عکاسی نمی کند.

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی نوزادی در شهرک ارم | عکاسی کودک مهناز

 

عکاسی نوزاد در مرزداران و شهرک غرب با مناسب ترین هزینه

 

 

 

 

 

 

یک سوال متداول دیگر درباره عکاسی نوزادی درباره دما آتلیه است :

 

 

 

دمای آتلیه در حین عکاسی نوزادی کاملاً گرم است و هیچ نگرانی بابت دما در حین عکاسی نوزادی وجود ندارد ضمن اینکه در ماههای سرد سال ، همیشه یک فن هیتر نزدیک نوزاد است که نوزاد را کاملاً گرم نگه می دارد. ( راستی اگر هنوز در زمان بارداری به سر میبرید، آتلیه عکاسی بارداری در غرب تهران برای شما بهترین پیشنهاد است. )

 

 

 

 

 

عکس هایی که برای همیشه به یادگار میمانند :

 

 

 

کیفیت عکس های حرفه ای که در آتلیه با دوربین ها و نورهای حرفه‌ای و البته عکاسان با تجربه و متخصص گرفته می شود به هیچ عنوان قابل مقایسه با کیفیت عکس هایی که با موبایل و عکس هایی که با دوربین های خانگی گرفته میشود نیست ولی پیشنهاد ما به همه پدرها و مادرها این است که از لحظه لحظه بچه ها عکس بگیرید مخصوصاً در یک سال اول که سرعت رشد بچه ها و تغییرات آن ها به قدری زیاد است که بعدها وقتی به عکس هایشان نگاه می کنید این تغییرات برای خودتان هم عجیب است .

 

 

 

 

 

برای آشنایی بیشتر با آتلیه مهناز و دیدن نمونه کارهای بیشتر میتوانید به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *