عکس فارغ النحصیلی کلاس اول | عکاسی کودک مهناز

آتلیه فوق حرفه ای مهناز جهت تهیه عکس فارغ التحصیلی کودک در تهران، گیشا و ستارخان برای همه پیش دبستانی، مهدکودک و پدر و مادر های عزیز با بهترین شرایط و هزینه ها آماده عقد قرارداد است که همین حالا میتوانید اولین وقت ممکن را از ما بگیرید و خود را برای پرشور ترین لحظات آماده کنید که این شور و شوق مختص هر پدر و مادری است که دوران تحصیل فرزندش برایش بسیار ارزشمند است و دوست دارد پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند و به بهترین شکل این دوره را ثبت و ضبط کنند. در بهترین شرایط جهت عکاسی نوزادی در تهران و صادقیه در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اگر دوست دارید از دیدن کوچولوهای دوست داشتنی خود در لباس های فارغ التحصیلی ذوق کنید، در تعیین وقت درنگ نکنید.

 

 

 

  • آیا به تازگی با برند ما آشنا شده اید؟ خوب شانس به شما روی آورده، همین حالا از ما هدیه ویژه دریافت کنید.

 

 

 

 

  • کوچولو ها با کلاه های مخصوص بیشتر از همیشه دوست داشتنی خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

عکس فارغ التحصیلی کودک در تهران و گیشا با لباس مخصوص برای محصلان  :

 

 

 

 

جشن فارغ التحصیلی از قشنگ‌ترین لحظات زندگی هر شخصی است و سن و سال هم نمی‌شناسد. امروزه اولین تجربه عکس فارغ التحصیلی مربوط به کودکان مقطع پیش دبستانی و ابتدایی است که هر ساله از طرف مهد کودک‌ها و مدارس در حین جشن پایان سال عکاسی فارغ التحصیلی هم برگزار می‌شود. آتلیه کودک همراه با لباس در تهران به شکل رایگان فقط  و فقط با اسم مهناز!

 

 

 

 

 

جشن فارغ التحصیلی بهانه‌ ایست برای جشن گرفتن یک سال تلاش و کوشش که این عکاسی از پیش دبستانی شروع می‌شود و بعد از آن هم در حین دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و بعد از آن هم در پایان دانشگاه این عکاسی ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

تهیه وسایل و لباس های فارغ التحصیلی به عهده ماست….

 

 

 

برای عکاسی فارغ التحصیلی همیشه از لباس و کلاه فارغ التحصیلی که نمادی از لباس بوعلی سینا است استفاده می‌شود. در آتلیه کودک مهناز لباس و کلاه و دکور و اکسسوری برای عکاسی فارغ التحصیلی موجود است که شما می‌توانید برای عکاسی کودکانتان بدون هزینه از آنها استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کودکان ذوق پایان سال را دارند….

 

 

 

 

همیشه در پایان سال برای بچه‌ها جشن فارغ التحصیلی در مدارس گرفته می‌شود و چه چیزی بهتر از اینکه با گرفتن عکس و فیلم این لحظه‌های زیبا ثبت شود و بهتر است که این عکس‌ها به زیبایی و به صورت حرفه‌ای گرفته شود که بعدها با دیدن این عکس‌ها لذت برده و به یاد این روز مهم و پرخاطره بیفتید.

 

 

 

 

 

 

 

عکس پروفایل فارغ التحصیلی | عکاسی کودک مهناز

عکس فارغ التحصیلی کودک در تهران با سبک های جدید و مدرن

 

 

 

 

 

جشن پایان سال از به یادماندنی ترین اتفاقات زندگی هر شخصی است….

 

 

 

 

 

وقتی می‌گوییم جشن فارغ التحصیلی یکی از به یاد ماندنی‌ترین اتفاقات زندگی هر شخصی است، اغراق نکرده‌ایم و اگر این اتفاق مهم زندگی به صورت حرفه‌ای عکاسی شود و ثبت شود ، هر زمان که شما به عکس‌ها نگاه کنید، حس خوشایندی به شما دست می‌دهد و زیبایی آن روز را به خاطر می‌آورید.

 

 

 

 


 

 

 

مطلب جدید : عکاسی و آتلیه کودک در کرج با ثبت بهترین لحظات زندگی با شما همراه است

 

 

 


 

 

 

 

۲- عکس فارغ التحصیلی پیش دبستان در گیشا و ستارخان :

 

 

 

 

جشن فارغ التحصیلی پیش دبستان در مدارس و مهد کودک‌ها برگزار می‌شود و از آن جایی که مدیران مهدها و مدارس به دنبال ثبت با کیفیت لحظات زیبای بچه‌ها در آن روز هستند ،عکاسی روز فارغ التحصیلی به عکاسان ماهر و کاربلد سپرده می‌شود تا نتیجه بهتر و با کیفیت‌تری برای کودکان به یادگار بماند که تخصص اصلی ماست.

 

 

 

 

عکس فارغ التحصیلی کلاس اول برای هفت ساله های عزیز….

 

 

 

 

اولین عکس فارغ التحصیلی مدرسه مربوط به دانش آموزان کلاس اول است که در پایان سال علاوه بر جشن فارغ التحصیلی، جشن الفبا هم دارند و همیشه در این جشن‌ها عکس‌هایی به یادگار از بچه ها گرفته می‌شود که در نهایت به عنوان هدیه به آنها داده می‌شود. ( عکاسی بارداری در کرج با جذابیت های خاص این دوره از زندگی بانوان عزیز )

 

 

 

 

 

 

کلیپ فارغ التحصیلی در آتلیه یا در فضای باز :

 

 

 

 

عکاسی فارغ التحصیلی هم در آتلیه و هم در فضای باز انجام می‌شود و لباس و کلاه و دکور مخصوص هم در آتلیه موجود است و هم در فضای باز و بسته به سلیقه شما مکان عکاسی انتخاب می‌شود.

 

 

 

زمانی که شما به تنهایی تصمیم میگیرید که از فرزند خود به تنهایی کلیپ تهیه کنید و بدین شکل شات های زیبا به یادگار بگذارید، میل و سلیقه شما تصمیم نهایی را رقم میزند ولی اگر مدیریت مهد یا پیش دبستانی تصمیم به انجام این کار را داشته باشد دیگر تصمیم با جمع خواهد بود که در هر صورت ما مطیع اوامر شما هستیم.

 

 

 

 

۳- دوربین گوشی یا دوربین‌های حرفه‌ای :

 

 

 

امروزه اکثر افراد از گوشی‌های هوشمند برای عکاسی استفاده می‌کنند. اگر شما به دنبال عکاسی با کیفیت بهتر و با دوربین‌های حرفه‌ای و تجهیزات حرفه‌ای هستید ما در آتلیه مهناز با عکاسان حرفه‌ای برای ثبت این لحظات زیبا در کنار شما هستین و باید توجه داشته باشید که کیفیت عکس‌های آتلیه‌ای به هیچ عنوان قابل مقایسه با کیفیت عکس‌های گوشی‌های هوشمند نیست. عکاسی کودک در فردیس با متدهای جدید و مدرن!

 

 

 

 

 

 

 

کیک فارغ التحصیلی | عکاسی کودک مهناز

 

عکس فارغ التحصیلی کودک در گیشا و ستارخان برای سنین مختلف و همه رده های تحصیلی

 

 

 

 

 

 

سخن نهایی در این مقاله….

 

 

 

 

ایده های بسیاری برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی وجود دارد؛ در این مقاله سعی کردیم ایده‌های مختلف و عوامل مهمی که در زمینه برگزاری یک جشن فارغ ‌التحصیلی باید در نظر گرفته شوند را ذکر کنیم اگر تصمیم به برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای خود یا عزیزانتان دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

 

 

 

 

 

نکته کلیدی را فراموش نکنید ما در این مسیر مشاور شما خواهیم بود…

 

 

 

 

 

البته لازم به ذکر است که تهیه عکس و فیلم نباید در این جشن فراموش شود زیرا تنها چیزی موجب ماندگار شدن این مراسم میشود همین موضوع میشود که بعد ها با دیدن آنها حسابی ذوق خواهید کرد. حتما از ایده عکس بارداری در طبیعت ما استفاده کنید تا بتوانید از سبک های مختلف بهره بگیرید و متنوع ترین عکس های این دوره را داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *