عکس چند روزگی | عکاسی کودک مهناز

دوستان عزیزی که عبارت عکاسی کودک در فردیس و شهرک وحدت را در موتور جست و جوی گوگل سرچ کرده اید این مطلب برای شما آماده شده است.

 

 

عکاسی مدارس: 👧👦

 

 

عکس های دوران مدرسه جز قشنگ ترین و پر خاطره ترین عکس ها برای هر کدام از ما هستند. با نگاه کردن به عکس های مدرسه برمی گردیم به دوران خوش درس و مدرسه و کودکی و دوستی های خالص و بی ریایی کودکی. این روزها عکاسی مدارس و مهدکودکها، بیشتر از دوران کودکی ما مورد توجه قرار می‌گیرد و این اتفاق خوبی برای بچه های ماست که میتوانند یادگاری های بیشتری از کودکی را با خودشان به آینده ببرند. از چه جشن هایی در مدرسه و مهدکودک ها عکاسی می کنیم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • این روزها مدارس و مهدکودک ها به بهانه جشن های مختلف، اقدام به عکاسی های متنوع و متناسب با آن ایام را می کند .

 

 

  • این عکاسی ها شامل عکاسی جشن یلدا ، عکاسی جشن پایان سال، عکاسی جشن نوروز و عکاسی جشن الفبا و … می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک در فردیس و شهرک وحدت برای همه مناسبت ها :

 

 

در این روزها بچه ها بسته به مناسبت و جشنی که برگزار می شود و بسته به خلاقیت مدیر و معلم، لباس های زیبا و متناسب با جشن را به تن می کنند و در کنار دکور متناسب با جشن، عکاسی می کنند و این عکس ها می شود یکی از قشنگ ترین عکس های دوران کودکی بچه ها در مهد کودک ها و در مدارس که هر بچه ای باید این عکس ها را در آلبوم کودکی خود داشته باشد. در این روزها بچه ها با دکور های متناسب و زیبا ، عکس میگیرند و عکاسی این جشن ها شامل عکس های تکی از بچه ها و عکس های گروهی آنها با معلمین و مدیر و کادر آموزشی است.

 

 

 

۱- آتلیه کودک در فردیس و شهرک وحدت در محل مورد نظر شما :

 

 

 

اگر دوست دارید که از فرزندان عزیزتان در محل درس عکس های یادگاری بگیرید تا این لحظات ناب جاودانه شود، حتما ادامه متن را بخوانید تا کلی مطلب مفید در این حوزه را باهم دوره کنیم. عکاسی کودک در کرج از اصلی ترین برنامه های کاری ماست.

 

 

 

👌 تقویم دیواری و تقویم رومیزی با عکس های بچه ها:

 

 

به عنوان یک معلم یا مدیر مهدکودک یا مدرسه شما می‌توانید تقویم دیواری یا تقویم رومیزی با عکس های بچه ها که در شش ماهه اول سال تحصیلی در مناسبت های مختلف در مدرسه یا مهدکودک عکاسی شده است را به عنوان هدیه سال نو به آنها کادو دهید ، تقویمی که قطعا همه والدین برای بچه ها به یادگار نگه می دارند و یک هدیه ویژه و خاص و به یادماندنی برای کودکان و والدین آنها محسوب می شود.

 

 

 

 

👌 عکاسی مدارس و مهدکودک ها با بهترین کیفیت و مناسبترین تعرفه:

 

 

 

ما همیشه تخفیف مناسبی را برای عکاسی مدارس و مهدکودک ها در نظر می گیریم و همیشه سعی ما بر این بوده که بهترین کیفیت رو از جهت جنس کاغذ و نوع چاپ با مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان در مدارس و مهدکودک ها فراهم کنیم فاکتورهایی که در تعیین نرخ عکاسی مدارس و مهدکودک ها تاثیر دارند عبارتند از :

 

 

 

 

 


آتلیه یا عکاسی کودک در تهران با مجرب ترین کادر و حرفه ای ترین تجهیزات


۲- قیمت عکاسی در فردیس و شهرک وحدت بر اساس این عوامل تعیین میشود :

 

 

قیمت و هزینه مطلبی فوق مهم برای هر کسی است که دوست دارد از دلبندش، خاطرات خوب و شیرینی را ثبت کند که همه ما میدانیم به معیار های مختلفی وابستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره شده است.

 

 

 

👀  تعداد عکس ها

 

 

  • سایز

 

 

  • نوع کاغذ و قاب و شاسی شدن

 

 

  •  و در نهایت انصاف عکاس آتلیه مناسب برای عکاسی مدارس: آتلیه مناسب برای عکاسی مدارس باید تجربه کار با بچه ها را داشته باشد، عکاسی که برای عکاسی مهدکودکها و مدارس میرود، باید علاوه بر تخصص و مهارت های کافی در عکاسی، صبر و حوصله زیادی را برای این کار داشته باشد و این صبر و حوصله زیاد تنها از عشق به بچه ها و علاقه به عکاسی می آید. از آنجایی که عکاسی مدارس و مهدها زمان‌بر است و با توجه به تعداد بچه ها این تایم ممکن است چندین ساعت طول بکشد،

 

 

 

 

 

 

 

 

۳- عکاسی  کودک در مدرسه ( اهری و مارلیک ) با عشق و صبر :

 

 

 

عکاس باید با عشق و علاقه و صبر و حوصله زیاد، برای روز آماده باشد. این روزها اکثر مدیران مدرسه ها ترجیح می دهد که در روزهایی که در مدرسه جشنی برگزار می‌شود، عکاسی از جشن و بچه ها توسط عکاس حرفه‌ای انجام شود به خصوص بعضی از جشن ها که بیشتر مورد توجه کودکان و والدین آنها قرار می گیرد از جمله :

 

 

 

  • جشن شکوفه ها یادتان نرود :

 

 

جشن شکوفه ها که برای شروع سال تحصیلی برای بچه های کلاس اول ابتدایی برگزار می‌شود . همچنین جشن نوروز و جشن قرآن، جشن الفبا، جشن فارغ التحصیلی، جشن عبادت ، جشن روز دانش آموز و … از جمله جشن هایی هستند که ما برای عکاسی از کودکان شما به مدرسه ها و مهدها می آییم و خوشحالیم از اینکه سهمی در ثبت لحظات زیبای شما و فرزندان دلبندتان داریم.

 

 

 

 

  • عکس دسته جمعی در هر سال تحصیلی :

 

 

هر ساله دانش آموزان با رفتن به کلاس بالاتر با همکلاسی ها و معلم جدید خود، عکس های دسته جمعی میگیرند. دکوری که برای عکس های دسته جمعی در نظر گرفته می‌شود، باید متناسب با تعداد بچه ها باشد. معمولاً در این عکس های دسته جمعی بچه ها در چند ردیف، بر حسب قد پشت سر هم می ایستند. همچنین می‌توان ردیف جلو بچه ها به صورت نشسته باشند.   ( مطالب مفیدی در مقاله عکاسی کودک در مهرشهر و مهرویلا برای بازدیدکنندگان سایت آماده کردیم. )

 

 

ردیف وسط بچه ها ایستاده و در ردیف آخر بچه ها روی صندلی بایستد تا همگی واضح در عکس مشخص باشد .عکس های دسته جمعی معمولاً سخت‌تر از بقیه عکس ها هستند ،کنجکاوی و شیطنت بچه ها در هنگام عکاسی معمولاً باعث طولانی شدن تایم عکاسی می شود و به همین دلیل عکاس باید صبر و حوصله کافی برای کار به بچه ها را داشته باشد .

 

 

عکاسی جشن کودکانه | عکاسی کودک مهناز

 

 

مهمترین نکته را به خاطر بسپارید…

 

 

یک نکته مهم در عکس های دسته جمعی ،توجه به چهره افراد در هنگام عکاسی است. اگر نیاز باشند عکاس قبل از عکاسی از بچه ها می خواهد که موها و لباس خود را مرتب کند و از بچه ها می خواهیم که در هنگام عکاسی لبخند داشته باشند و به دوربین نگاه کنند چون کسی دوست ندارد که در عکس یادگاری اش با چشمان بسته باشند.

 

 

 

حواسمان به همه بچه ها هست…

 

 

در هنگام عکاسی دسته جمعی ما معمولا سعی می کنیم که روی یک چهارپایه کوچک بایستیم که مطمئن شویم که چهره همه افراد به خوبی می‌افتد و از جهت ژست هم معمولاً به این صورت بهتر و زیباتر است.  ( عکاسی کودک در تهران با انواع اکسسوری و لباس برای پایتخت نشینان محترم.)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *