بهترین زمان عکاسی نوزاد را از ما بپرسید | عکاسی کودک مهناز

آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر از جمله مهمترین عبارت های کلیدی بوده که همشهری های محترم در موتور جست و جوی گوگل به دنبالش گشته اند و دوست دارند با برند های مختلفی که در این شهر کار میکنند آشنا شوند و قبل از هر گونه اقدامی همه موارد به خوبی بسنجند و سپس دست به انتخاب و تعیین وقت نمایند.

 

 

 

 

 

 

ما هم همه تلاش خود را میکنیم که از طریق وبسایت و تولید محتوای اختصاصی خودمان را به این عزیزان معرفی کنیم تا با آپشن های ویژه ما آشنا شوید و ماندگارترین لحظات را ثبت کنید و هر لحظه از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

 

 

 

عکس های زیبای کودکانه | عکاسی کودک مهناز

آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر با کامل ترین اکسسوری ها

 

 

 

 

  • برترین عکاسی در گوهردشت و گلشهر را با ماکت های متفاوت و زیبا پیدا کرده اید.

 

 

 

 

 

 

  • از آلبوم رشد کودکان مطلع هستید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر + باغ عکاسی لاکچری :

 

 

دوست داریم ضمن اینکه با تولید محتوا خودمان را به کاربران اینترنتی و گوگل معرفی میکنیم مطالبی آموزنده را نیز در اختیارتان بگذاریم تا با پیش زمینه ذهنی و آمادگی کامل بتوانید اقدام به گرفتن عکس نمایید به همین منظور مطالبی را به صورت موارد پیشنهادی برایتان آماده کرده ایم. تا به حال تجربه عکاسی کودک در کرج را داشته اید؟

 

 

 

۱- حتما به پیج ها و سایت های مختلفی سر زده اید و در میان هزاران ایده سردرگم شدید…خوب چند لحظه با ما همراه باشید تا چند نکته را بررسی کنیم…

 

 

۲- اگر ساکن کرج هستید و در مناطق گوهردشت و گلشهر به دنبال مرکزی معتبر هستید به شما توصیه میکنیم، کمی مسیر خودتان را دور کنید و تا برغان نزد ما بیایید… اما چرا؟

 

 

۳- اول اینکه با خدماتی که ما ارائه میدهیم دیگر نیازی به خرید لباس برای خود و فرزندتان نیست…

 

۴- ما هیچ ورودی از شما دریافت نمیکنیم…

 

۵- هر لباسی که دوست داشته باشید را به رایگان میتوانید بپوشید…

 

۶- رعایت بهداشت در مجموعه ما در اولویت است… چون ما نی نی ها را دوست داریم و نمیخوایم که مریض بشن…

 

۷- اگه دوست داری میتونی قبل از رزرو تایم، فضای آتلیه رو ببینی و از ما مشاوره بگیری که برای اینکار لازم نیست هزینه ای بپردازی…

 

۸- راستی ما با باغ های لاکچری، خوش مسیر و همچنین نزدیک به کرج و تهران قرارداد داریم که میتونی از فضاهاشون لذت ببری… قطعا آلبومت خوشگل میشه…

 

۹-و…

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- عکاسی کودک در گوهردشت و گلشهر + پیشنهادات ویژه :

 

 

لباس هایی را برای بچه ها انتخاب کنید که راحت باشند و اگر قصد تعویض لباس در حین عکاسی را دارید ، از لباس هایی استفاده کنید که پوشاندن آنها راحت باشد و باعث اذیت و ناراحتی بچه نشود.

 

 

 

چون برای گرفتن یک عکس خوب، ما نیاز به همکاری و خلق خوب کودک داریم و سعی میکنیم از هر چیزی که کودک را ناراحت میکند ، دوری کنیم ضمن اینکه سعی کنید لباس هایی را همراهتان بیاورید که متناسب با فصل و تم ها و دکور های موجود در آتلیه باشند.

 

 

 

 

به برخورد بچه ها توجه کنید :

 

 

بچه ها وقتی وارد فضای آتلیه می شوند، برخورد های متفاوتی دارند ، با توجه به اینکه هم محیط جدید است و هم ما برای آنها جدید هستیم بهشون اجازه بدید که کم‌کم با محیط و با ما آشنا بشوند و برای گرفتن عکس و رفتن از آتلیه لطفاً عجله نکنید . سعی نکنید با جدیت و اخم کردن بچه ها را مجبور به ماندن در دکورها و گرفتن عکس کنید. ( عکاسی نوزادی در کرج با شرایط ویژه برای نی نی های دوست داشتنی انجام میشود )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک در درختی هم با ویژه ترین پلن های مهناز

 

 

 

 

 

 

باید مواظب رفتارمان با کودکان باشیم :

 

 

برای گرفتن عکس های ماندگار بچه ها باید در خوشحال ترین حالت ممکن باشند تا هر بار که اقدام به تماشای آلبوم میکنید از مرور کردن خاطرات لذت ببرید و زمانی هم بزرگ شد و خواستید که با نشان دادنش خوشحالش کنید لبخند رضایت روی صورتش نقش ببندد.

 

 

 

 

یکی از این موارد اتفاق میفتد :

 

گاهی اوقات بچه ها وقتی وارد فضای آتلیه می شوند ، سریع با ما ارتباط برقرار می کنند و از دیدن دکورهای رنگی و متنوع ، خوشحال می شوند و ذوق می کند و آمادگی لازم را برای گرفتن ژست های مختلف دارند و دوست دارند تا با فضا و ماکت های مختلف تجربه های دلنشینی داشته باشند. ( عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر با مناسب ترین هزینه ها در انتظار شماست تا به یادماندنی ترین لحظات رقم بخورد 🌺 )

 

 

 

 

شاهد نوع برعکس هم بوده ایم :

 

 

بچه هایی هم هستند که وقتی وارد فضای آتلیه می شوند ، به پدر و مادر می‌چسبند و زمان میبره تا ما بتونیم باهاشون ارتباط برقرار کنیم ولی مطمئن باشید که در نهایت این ارتباط برقرار میشه و ما اون عکسی که باید را از بچه ها بگیریم را خواهیم گرفت.

 

 

 

عکس دوران نوزادی | عکاسی کودک مهناز

بهترین زمان عکاسی نوزادی قبل از دو هفتگی نوزاد است.

 

 

 

 

۲- ژست عکس تولد کودک با پدر و مادر + نگران نباشید🙄

 

 

بارها این جمله ها را از مامان باباها شنیدیم که چقدر شما با حوصله هستید ، چقدر خوب از بچه شیطون ما عکاسی کردید با اینکه بچه ما اصلا همکاری نمیکرد و جواب همه این محبت ها فقط یک جمله است چون که ما عاشق بچه ها هستیم….

 

خیلی از پدر و مادر ها پیش از آمدن نزد ما کلی استرس دارند که کودکشان چه رفتاری از خود نشان میدهند و آیا میتواند ژست بگیرد و در این روز خوش خلق و با حوصله است…. از همینجا این دلگرمی را به شما میدهیم که همه چیز را به ما بسپارید و دیگر نگران هیچ جیز نباشید….

 

 

 

 


 

 

 

پیشنهاد ادمین 🧡 : کلیپ و عکاسی تعیین جنسیت در تهران و پاسداران + نیاوران و لواسان

 

 

 


 

 

 

 

۳- عکاسی نوزاد در گوهردشت و گلشهر + تم تولد یک سالگی دختر و پسر

 

 

 

عکاسی نوزادی در آتلیه مهناز به صورت تخصصی و با پرسنل آموزش دیده انجام می شود . عکاسی نوزادی نیازمند شناخته کامل به آناتومی و رفتارهای نوزاد است . پدر و مادر با ارزش ترین موجود زندگیشان را به عکاس می سپارند تا عکس های زیبایی را برایشان ثبت و ماندگار کند و ما به عنوان عکاس موظف هستیم که در درجه اول مراقب سلامت و راحتی نوزاد باشیم.

 

 

 

 

تزیین تولد یک سالگی دختر و پسر + ما فکر همه جا را کردیم…

 

 

نوزادان بسیار ظریف و حساس هستند ضمن اینکه حساسیت های پدر و مادر که طبیعی و عادی هم هست ، سختی کار را دو چندان می‌کند . ما همیشه به پدرها و مادرها این اطمینان را میدهیم که کاملاً با آناتومی و روحیات نوزادان آشنا هستیم و راحتی و آسایش و آرامش نوزاد برای ما همیشه در درجه اول قرار دارد. در رابطه با تزئینات لازم برای تصویر برداری از کودکان و نوزادان خیالتان راحت باشد… ما فکر همه جا را کردیم و همه ردیفه دوست من😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استرس و اضطراب ممنوع است :

 

 

همیشه از پدرها و مادرها خواستیم که در حین عکاسی اگر هرجا احساس کردند که دوست ندارند نوزادشان در آن موقعیت عکاسی شود به ما بگویند چون استرس و اضطراب آنها و بخصوص مادر به نوزاد منتقل می‌شود و همین امر باعث ناراحتی و ناآرامی نوزاد هم میشود پس چیزی که در درجه اول برای ما خیلی مهم است آرامش والدین و نوزاد است. ( آتلیه کودک همراه با لباس در تهران و کرج پر تکرار ترین سوال کاربران از گوگل است که پاسخ این سوال را در محتوای اختصاصی برای شما آماده کردیم!)

 

 

 

 

 

0 تا ۷ سالگی


از نوزادی تا روز اول مدرسه با شما هستیم تا زیباترین آلبوم رشد دنیا رقم بخورد.😍

 

 

 

 

تاریخ قبل از ۱۴ روزگی را به خاطر داشته باشید :

 

 

 

 

در ابتدای کار به صورت طبیعی والدین نزدیک ما هستند و مراقبت نوزاد هستند بعد از مدتی که از روند عکاسی طی می شود ، والدین متوجه تخصص و تبحر ما در برخورد با نوزاد می‌شوند و کاملاً به ما اطمینان می‌کنند و با خیال راحت می نشینند و استراحت می کنند و گاهی مادران خسته می خوابند تا زمانی که کودک نیاز به شیر داشته باشد که ما آنها را صدا می کنیم و خوشحال میشویم از اینکه پدر مادر ها اینطور به ما اطمینان می کنند. ما همیشه گفتیم که برای این که بهترین نتیجه از عکاسی نوزاد حاصل شود ، عکاسی باید قبل از ۱۴ روزگی انجام شود.

 

 

 

دلیلش چه میتواند باشد؟

 

 

بعد از این تایم ، نوزاد ها دچار کولیک و دل درد می شوند و این دل دردها ، خواب آنها را دچار مشکل می‌کند و از آنجایی که ترجیح ما برای عکاسی نوزادی ، خواب عمیق نوزاد است ، بیدار بودن نوزاد و یا خواب سبک او ، روند کار را طولانی می کند ، ضمن اینکه نوزادان هرچه بزرگتر شوند ،هوشیار تر شده و متوجه تغییر مکان و جابجایی می شوند و این مسئله هم در نداشتن خواب خوب آنها تأثیر دارد.

 

 

 

 

 

عکس تولد یک سالگی | عکاسی کودک مهناز

آتلیه نوزاد در درختی هم ما فعالیت های مستمر داریم.

 

 

 

۴- این نکات را به خاطر بسپارید :

 

 

 

۱- قبل از ۱۴ روزگی ، نوزاد دلبندتان را برای عکاسی بیاورید.

 

 

۲- قبل از آوردن به آتلیه ، نوزادتان را حمام کنید، حمام کردن برای خواب راحت کودک در آتلیه بسیار موثر است.

 

 

 

۳- نوزادتان را قبل از آوردن به آتلیه ، کامل سیر کنید تا خواب راحت تر و سنگین تری داشته باشد.

 

 

 

۴- شیشه شیر ، شیر خشک ، پوشک ، دستمال مرطوب ، پد تعویض ، برس مو ، پستونک ، دارو برای دل درد (در صورت تجویز پزشک) و یک پتو کوچک همراهتان باشد.

 

 

۵- اگر لباس یا عروسک خاصی هست که دوست دارید که در عکسها باشد همراه تان بیاورید.

 

 

 

۶- شما در تمام مدت عکاسی نیاز به همراه ندارید و مطمئن باشید که ما در تمام مراحل عکاسی در کنار شما و کمک حال شما هستیم . شما فقط به ما یک نوزاد سیر تحویل بدهید و عکس خود تحویل بگیرید.

 

 

 ۷- عکاسی نوزادی طولانی است ، نوزاد در حین عکاسی ، نیاز به شیر خوردن و تعویض پوشک و خواباندن های مجدد دارد پس برای اتمام عکاسی نوزادی ، عجله نداشته باشید.

 

 

 ۸- برای عکاسی خانوادگی با نوزاد ، بهتر است که پدر و مادر ، لباس سفید و سیاه همراه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تنوع در اکسسوری و لباس ها مهمترین بخش کار ماست :

 

 

تنوع لباس ها و اکسسوری ها و دکور های نوزادی ما بسیار زیاد است ، ضمن اینکه یکسری از لباس ها ست نوزاد و مادر دارند که شما می‌توانید ست با نوزادتان پوشیده و عکاسی کنید و یا اینکه مثلا اگر در دوران بارداری ، شما با آن لباس عکاسی داشتید ، می‌توانید مجدداً آن لباس را بپوشید و این بار با نوزادتان باهم عکس بگیرید.

 

 

 

نتیجه گیری:

 

 

دوستان عزیزی که با مجموعه مهناز به تازگی آشنا شده اید و علاقه مند به دریافت مشاوره از ما هستید، همین حالا میتوانید با شماره تلفن ۰۹۰۲۲۲۵۹۳۲۲ تماس بگیرید و ما را از شنیدن صدای گرمتان خوشحال کنید….

 

 

 

 

 


چرا قبل از آتلیه باید نوزادان را حمام کرد؟


توصیه میشود که قبل از تایم عکاسی فرزند دلبندتان را حمام کنید تا آرام بخوابند و روال عکاسی به آسانی انجام شود.


آیا مجاز به آوردن اکسسوری دلخواه هستیم؟


بله شما مجاز هستید تا هر اکسسوری یا عروسکی را همراه خود بیاورید تا عکاسی طبق سلیقه شما انجام شود.


آیا در آتلیه اکسسوری موجود هست؟


بله ما زیباترین و متنوع ترین اکسسوری ها را برای جذابیت هر چه بیشتر عکس ها و فیلم ها موجود داریم.


 

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *