عکس تعیین جنسیت در اهری | عکاسی کودک مهناز

عکاسی تعیین جنسیت در کرج و عظیمیه با عاشقانه ترین لحظات پیش روی شماست. یکی از هیجانات دوران بارداری برای والدین و نزدیکان آنها دانستن جنسیت نوزاد است اگرچه که واقعاً فرقی نمیکند دختر باشد یا پسر، هر کدوم که باشد، میشود تمام دنیای پدر و مادر.

 

در عکاسی تعیین جنسیت ما با دو گروه از والدین مواجه هستیم، یک سری از والدین که از جنسیت نوزادشان مطلع هستند و به صورت نمادین بادکنک تعیین جنسیت را می آورند که عکس و کلیپ یادگاری داشته باشند و گروه دوم والدینی هستند که از جنسیت بچه اطلاعی ندارند و برای دانستن جنسیت بچه هیجان دارند.

 

 

 

 

توسط ما عکاسی تعیین جنسیت در کرج و عظیمیه به یادماندنی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • دوست داری راجع مراحلی که انجام میشه بدونی؟

 

 

 

  • ما هیچ هزینه اضافی از مشتریان نخواهیم گرفت.

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

عکاسی تعیین جنسیت در کرج و عظیمیه +  کلیپ های به یاد ماندنی :

 

 

 

هیجانی که در موقع ترکوندن بادکنک و مشخص شدن جنسیت بچه در صورت پدر و مادر هست در این گروه بسیار دیدنی است و عکس ها را جذاب تر می کند. اگر جز گروه دوم هستید، روزی که برای سونوگرافی تعیین جنسیت میروید بهشون بگید که می‌خواهید جشن تعیین جنسیت داشته باشید و جنسیت نوزاد رو بهتون اعلام نکنند و نتیجه را داخل پاکت بگذارند و به شما بدهند و شما پاکت را به ما بدهید و ما بر اساس جنسیت نوزادتان ، همه چیز را برایتان فراهم میکنیم و شما در روز عکاسی بعد از ترکوندن بادکنک، متوجه جنسیت نوزادتان خواهید شد.

 

 

 

عکاسی کودک در کرج برای همه ایام سال ( همه مناسبت ها ) در تشکیلات ما برقرار است و همه توان آماده ایم تا هر چه را که آرزو دارید را مهیا کنیم.

 

 

 

۱- آتلیه تعیین جنسیت در فردیس با بهترین برنامه ریزی ها :

 

 

اگر دوست دارید که جشن تعیین جنسیت شلوغی داشته باشید، حتما با ما هماهنگ کنید که دکور تعیین جنسیت فضای باز را برایتان در نظر بگیریم چون در محیط استودیو نمی‌توان یک جشن تعیین جنسیت شلوغ برگزار کرد. اگر هم جشن تعیین جنسیت شما در منزل است ،ما به منزل شما می آیم که بتوانیم هیجان و شادی شما را در کنار عزیزانتان ثبت کنیم.

 

 

 

صبر داشته باشید!


روز تعیین جنسیت در بی خبری کامل باشید تا عکس و فیلماتون قشنگ تر و طبیعی تر باشد.

 

 

 

 

صفر تا صد دکور با ما….

 

 

دکور تعیین جنسیت در آتلیه مهناز موجوده و استفاده از آن هزینه‌ای ندارد و شما می توانید از دکورها و لباسهای موجود در آتلیه بدون هزینه اضافی و بدون پرداخت ورودی استفاده کنید و شادیتان را ثبت کنید. دکور تعیین جنسیت ما شامل بادکنک آرایی ،کیک تعیین جنسیت، استند دختر و پسر، اکسسوری های نوزادی و گل ها و دکور های متناسب با تم تعیین جنسیت است.

 

 


 

 

آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر با مشاوره ای کاملا رایگان

 

 


 

 

از ایده های خلاقانه ما استفاده کنید :

 

 

در دکور تعیین جنسیت ،همه تزیینات به مقدار مساوی آبی و صورتی هستند و برای مشخص شدن جنسیت جنین، روش های خلاقانه ای وجود دارد. یکی از متداول ترین روش ها استفاده از یک بادکنک بزرگ سیاه است که داخل آن با بادکنک های کوچک صورتی یا آبی( بر حسب جنسیت جنین ) و یا با کاغذهای رنگی پر شده است و با ترکوندن بادکنک، راز جنسیت نوزاد فاش می شود. از دیگر روش ها، پر کردن یک جعبه بزرگ با بادکنک های هلیومی است که وقتی در جعبه باز میشود ، بادکنک ها به هوا رفته و رنگ آنها جنسیت جنین را نشان میدهد

 

 

دود های رنگی هم جالب هستند :

 

 

یک روش دیگر ، استفاده از دود های رنگی است که فقط در فضای باز قابل استفاده هستند. این روزها ایده های جالب و متنوع زیادی برای جشن تعیین جنسیت وجود دارد که شما می‌توانید با سرچ کردن در فضاهای مجازی ،کلیپ های متنوعی را در این مورد ببینید. اگر کلیپ خاصی مورد توجهتان است ، قبل از جشن تعیین جنسیت، به ما نشان دهید تا ما طبق همان برایتان برنامه ریزی کنیم در غیر اینصورت تیم ما با توجه به حرفه ای بودنشان در این زمینه، بهترین دکور و بهترین شرایط را برایتان فراهم می کنند.

 

 

 

 

عکس تعیین جنسیت در مارلیک | عکاسی کودک مهناز

آتلیه تعیین جنسیت در شهرک وحدت هم دارای متقاضیان بسیاری است.

 

 

 

۲- جشن تعیین جنسیت ساده دونفره در کرج :

 

 

جشن تعیین جنسیت در سالهای اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و استفاده از ایده های خلاق این جشن را جذاب تر میکند، در کنار دکور زیبای تعیین جنسیت موجود در آتلیه که نقش مهمی در زیبایی عکس ها و کلیپ های شما خواهد داشت، نقش نورپردازی حرفه ای هم بسیار مهم است. حتما توجه کرده‌اید که کیفیت عکس هایی که خودتان در منزل می گیرید، حتی اگر با دوربین حرفه ای عکاسی کرده باشید.

 

 

 

به دلائل انتخاب ما کار صحیحی است…

 

با عکس های آتلیهای متفاوت است که یکی از دلایل آن نورپردازی حرفه ای در آتلیه است. یکی دیگر از دلایلی که عکس های آتلیه ای را خاص و متفاوت می کند ،استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و به روز است ودر نهایت تجربه ،تبحر و علم و دانش یک عکاس است که می‌تواند تمام این عوامل را کنار هم بگذارد و یک عکس زیبا برای شما ثبت کند. مجموعه تمام عواملی که نام بردیم ، در آتلیه مهناز موجود است و ما فتخریم که برای ثبت لحظات زیبای شما در کنار شما باشیم.

 

 

 

برای عکاسی تعیین جنسیت چی بپوشیم ؟

 

پیشنهاد ما به شما این است که لباس های خود را ترکیبی از دو رنگ صورتی و آبی انتخاب کنید و اینجوری با رنگ های موجود در دکود هماهنگ شده و هارمونی و زیبایی بیشتری به عکسهایتان می‌بخشید. اینکه لباس بلند بپوشید یا کوتاه کاملا سلبقه ای است.

 

 

لباس های بلند و دنباله دار این امکان را به ما می دهد که در هنگام عکاسی و پرتاب دنباله لباس، عکس های خاص و رویایی را ثبت کنیم، لباس های کوتاه حالت اسپرت دارند و با جوراب های بلند و کلاه، ست مناسبی برای عکاسی هستند. سلیقه شما هر کدام که باشد، لباس متناسب با سلیقه شما در آتلیه موجود است ضمن اینکه ما در آتلیه ، پارچه های رنگارنگ و تور و حریر های رنگی داریم که برای بارداری استفاده میکنیم و با استفاده از آنها زیبایی بیشتری را به عکس ها میدهیم.

 

 

 

 

 

 

 

وسایلی که برای عکس و کلیپ تعیین جنسیت مورد نیاز است :

 

 

❤ سونوگرافی 

 

 

❤ لباس و پاپوش نوزاد به رنگ سفید یا طوسی و رنگ هایی به غیر از صورتی و آبی

 

 

❤ عروسک یا هر وسیله ای از سیسمونی که دوست دارید در عکس تان ثبت شود.

 

 

❤ کلیپ تعیین جنسیت یکی از کلیپ هایی است که می توانید در دوران بارداری خود داشته باشید بخصوص اگر از جنسیت بچه مطلع نباشید و هیجان و خوشحالی که به هنگام ترکوندن بادکنک دارید،عکس ها و کلیپ شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند و به عنوان یک خاطره همیشگی در یادتان می ماند.

 

 

 

 

۳- عکاسی تعیین جنسیت در هشتگرد و نظرآباد هم داریم :

 

 

امروزه جشن تعیین جنسیت یکی از جشن های محبوب در بین خانواده هاست. تصویربرداری و عکاسی جشن تعیین جنسیت بارداری توسط آتلیه مهناز ،گزینه خوبی برای ثبت جشن و شادی شما است بخصوص اگر قرار است که جشن تعیین جنسیت مفصلی برگزار کنید.

 

 

 

انتخاب حرفه ای ترین ها به نفع شما خواهد بود :

 

 

حتماً عکاسی و تصویربرداری حرفه ای را برای جشنتان در نظر بگیرید. ما در آتلیه تخصصی کودک، نوزاد و بارداری مهناز، مفتخریم که با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب و دارا بودن دکور ها و لباس های متنوع بارداری و لباس های ست مادر و نوزاد، رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. آمدن یک عضو جدید به خانواده، باعث خوشحالی و هیجان اعضای خانواده می شود مخصوصا اگر اولین بارداری باشد و اگر اولین نوه باشد که این هیجان و شادی و خوشحالی چند برابر میشود.

 

 

 

عکس تعیین جنسیت در ملارد | عکاسی کودک مهناز

آتلیه تعیین جنسیت در مصباح با قیمت های عالی

 

 

 

 

مراحل مراسم به این شکل خواهد بود…

 

 

  • در ابتدای عکاسی تعیین جنسیت ، تمرکز ما بر سوالی بودن جنسیت نوزاد است و نشان دادن این سوال در عکس که جنین دختر است یا پسر؟ و این کار را به روش های مختلفی انجام میدیم مثلاً با آدامس های آبی و صورتی و یا با نوشتن دختر یا پسر در کف دست مامان و بابا و یا با نگه داشتن استند های دختر یا پسر در دستانشان و یا اشاره به شکم مادر و حالت تعجب و سوالی که مامان و بابا به خودشون می گیرند.

 

 

 

  • اینها یک سری از ژست هایی هستند که در هنگام عکاسی تعیین جنسیت استفاده میشوند اگر چه که ما ایده های زیادی در این مورد داریم که در هنگام عکاسی از آنها استفاده می کنیم. بعد از ترکوندن بادکنک و مشخص شدن جنسیت نوزاد ،حالا وقت عکس هایی است که تاکید بر جنسیت نوزاد دارد که در این مرحله هم ژستهای مناسب را به مامان و بابا می دهیم. عکسهای تعیین جنسیت به همراه عکس های بارداری که در اواخر بارداری گرفته می‌شوند.

 

 

 

  • می‌توانند به صورت یک آلبوم دیجیتال طراحی و چاپ شوند و یک یادگاری با ارزشی شود از ۹ ماه انتظار شیرین شما که با هر بار ورق زدنش، سفر می کنید به این دوران انتظار و تمام هیجانات و زیبایی هایش.

 

 

 

  • بعد از به پایان رسیدن جشن تعیین جنسیت ، حالا همه اطرافیان می‌دانند که این کوچولوی ریزه تو شکمتان دختر است یا پسر. حالا می توانید با خیال راحت بروید و برایش لباس و اسباب بازی هایی که دوست دارید را بخرید و شروع کنید به چیدن اتاقش

 

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *