عکاسی بارداری در شهر زیبا | عکاسی کودک مهناز

آتلیه عکاسی بارداری در غرب تهران در فضای باز به نواحی صادقیه، آریاشهر، بلوار فردوس و… پیشنهاد میشود زیرا خیلی از بانوان عزیزی که برای اولین یا چندمین بار، بارداری را تجربه میکنند علاقه به ثبت خاطرات این دوران دارند تا بعد از گذشت سالها با مرور خاطرات با فرزند دلبندشان لبخند روی لبشان نقش ببندد و ما خوشحالیم که این لحظات را با لباس و اکسسوری رایگان ثبت میکنیم و اگر هم علاقه به طبیعت داشته باشید،

 

 

فضایی بکر و زیبا را در نظر داریم که با دیدنش حتما هیجان زده خواهید شد و احتیاجی نیست برای لباس هزینه کنید و یا استرس داشته باشید چه چیزی بپوشید ما لباس های متنوعی داریم که یکی از یکی جذاب تر هستند و میتوانید با خیال راحت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • بانوی زیبا که در خاص ترین دوره از زندگی هستی، میتونی با اومدن به عکاسی مهناز هزینه کمتری نسبت به رقبای ما در تهران بپردازی

 

 

  • تیم حرفه ای ما با کیفیت ترین عکس ها را در آلبوم شما خواهد گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی بارداری در منیریه | عکاسی کودک مهناز

آتلیه عکاسی بارداری در غرب تهران در فضای باز با عاشقانه ترین کلیپ با همسر عزیزتان

 

 

 

 

 

 

آتلیه عکاسی بارداری در غرب تهران در فضای باز با مناسب ترین هزینه :💃

 

 

دوران بارداری یکی از خاص ترین و به یادماندنی ترین دوران زندگی هر خانمی است که باید به قشنگی ثبت شود، نیازی نیست که حتماً برای ثبت این لحظات به آتلیه بیایید، شما میتونین با الهام گرفتن از عکس های حرفه ای و با کمی خلاقیت و تلاش ،خودتان در منزل عکس های زیبایی را ثبت کنید مهم این است که این لحظات حتما ثبت شود چون نه ماه انتظار زیبا باید به زیبایی ثبت شود. اگر برای ثبت این لحظات دنبال ثبت حرفه‌ای هستید ،ما در آتلیه مهناز در این دوران زیبا در کنار شما هستیم.

 

 

 

 

 

ما از مهمترین مراکز جهت عکاسی کودک در کرج هستیم که از زمان بارداری، تعیین جنسیت، نوزادی، مهد کودک و روز اول مدرسه کلیپ و شات های زیبا و به یاد ماندنی تهیه میکنیم.

 

 

 

 

 

۱- کلیپ بارداری در صادقیه و بلوار فردوس با لباس های متنوع :

 

 

 

 

در آتلیه مهناز هر آنچه که شما برای عکاسی بارداری نیاز دارید از لباسهای بارداری متنوع گرفته تا اکسسوری های زیبا و متنوع در آتلیه موجود است و شما می‌توانید بدون دغدغه خاطر برای خرید لباس و کلاه و تل و… به راحتی در آتلیه مهناز عکاسی کنید. لباس های موجود در آتلیه بسیار مورد استقبال مادران باردار قرار می‌گیرد بخصوص با توجه به گرانی لباس‌ها و اکسسوری‌ها، ما این امکان را برایتان فراهم کردیم که با کمترین هزینه ،بتوانید زیباترین عکس ها را برای همیشه در آلبوم خاطراتتان داشته باشید.

 

 

 

 

عکاسی بارداری در آتلیه و یا عکاسی بارداری در فضای باز؟

 

 

این کاملاً بستگی به شما دارد بستگی به سلیقه شما و شرایط جسمانی شما که عکاسی بارداری در آتلیه را انتخاب کنید یا عکاسی بارداری در باغ را .بهترین زمان عکاسی بارداری ، بین هفته ۲۸ تا هفته ۳۲ بارداری است که این زمان در بارداری های دوقلویی یا چندقلویی باید زودتر از ۲۸ هفته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بانوی زیبا هفته های اخر اصلا زمان مناسبی نیست…

 

 

 

لطفاً عکاسی بارداری را به روزها و هفته های آخر موکول نکنید .در روزهای آخر بارداری با توجه به افزایش وزن و ورم زیاد ناشی از بارداری، عکاسی کردن برایتان سخت و خسته کننده میشود .ضمن اینکه عوض کردن لباس و ژست های متنوع ، ممکن است که برایتان خسته کننده باشد در صورتی که اگر بین هفته ۲۸ تا ۳۲ بارداری برای عکاسی مراجعه کنید ،هم شکم تان در بهترین شکل برای عکاسی است و هم اینکه عکاسی بارداری بارداری برایتان مفرح است تا خسته کننده .

 

 

 


 

 

عکاسی کودک در مهرشهر و مهرویلا با ویژه ترین ژست ها برای نی نی ها

 

 

 


۲- اکسسوری های مورد نیاز را به همراه داشته باشید….

 

 

 

این سوالی است که مادران باردار بعد از گرفتن وقت عکاسی بارداری از ما میپرسند و ما در اینجا جواب این سوال را خواهیم داد. ( راستی در مقاله عکاسی کودک در فردیس مطالب خوبی گذاشتیم که میتونی مطالعه کنی و کلی اطلاعات به دست بیاری 👼 )

 

 

 

  • برگه سونوگرافی: یک برگه سونو که صورت جنین بهتر مشخص است را همراهتان بیاورید ۲)پاپوش و لباس نوزادی: ترجیحاً کوچکترین سایز پاپوش و لباس نوزادی را همراهتان بیاورید.

 

 

 

  • عروسک یا هر وسیله خاصی از سیسمونی که دوست دارید در عکس ها باشد را همراهتان بیاورید.

 

 

  • لباس های بارداری موجود در آتلیه در رنگ ها و مدل های متنوع ، متناسب با هر سلیقه ای موجود است ولی اگر جزو طرفداران لباس های ست با همسرتان هستید می توانید همراه خودتان لباس مورد علاقه تان را بیاورید.

 

 

 

عکاسی بارداری در جوادیه | عکاسی کودک مهناز

 

عکاسی بارداری با لباس ست در صادقیه و آریا شهر

 

 

 

 

لباس ست مامان و نی نی هم خوشگله ها….

 

 

در آتلیه مهناز لباس ست مادر و نوزاد هم موجود است که شما می توانید هم در دوران بارداری با این لباسها عکاسی داشته باشید و هم بعد از به دنیا آمدن فرزند تان مجدد همان لباس را بپوشید و این بار از لباس ست مادر و نوزاد استفاده کنید و با نوزادتان عکس ست بگیرید. ( عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر رو اگه بخونی بهت میگه که لازم نیست برای ورودی هزینه بپردازی )

 

 

 

  • استفاده از لباسها و اکسسوریهای اتلیه رایگان است و آتلیه ورودی ندارد و سعی ما این است که همیشه مناسب ترین قیمت را برای خدماتمان درنظر بگیریم .

 

 

 

  • یادتان باشد که زمان منتظر ما نمیماند ، پس برای ثبت لحظات زیبای زندگی ،کوتاهی نکنید که ممکن است دیگر تکرار نشود و شما فرصت دوباره ای برای ثبت آن نداشته باشید.

 

 

 

 

کلام نهایی ما در این محتوا :

 

 

دوست عزیزم که دوست داری از خاص ترین دوره زندگیت عکس و کلیپ زیبا با همسرت داشته باشی و به همین خاطر در موتور جست و جوی گوگل به دنبال تیم حرفه ای میگردی، مهناز بهت کمک میکنه که فوق العاده ترین آلبوم این دوران را داشته باشی و وقتی کوچولوت به دنیا اومد هم با لباس ست مادر و فرزند هم کلی عاشقانه ثبت کنی! راستی چون هزینه های کلانشهر کرج نسبت به پایتخت کمتره با مناسب ترین پیکج های ما میتونی استفاده کنی👶

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *