عکس کریمسی نی نی در باغ فردوس | عکاسی کودک مهناز

عکاسی کودک یلدا و کریسمس در تهران و هر نوع عکس مناسبتی در شهرک غرب، صادقیه، جنت آباد، سعادت آباد و آریا شهر و تمامی نواحی غرب تهران به شکلی تخصصی و چیدمانی کاملا متفاوت، لباس ها و دکوری آماده در آتلیه ما انجام میشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هرساله میلیاردها نفر در جهان کریسمس ( زبان انگلیسی) یا نوبل (زبان فرانسوی) را جشن می گیرند.

 

 

  • این جشن همزمان با میلاد حضرت مسیح است .دکورهای زیبا و رنگارنگ و چراغ های چشمک زن به ما این امکان را می‌دهند که عکس های زیبایی را ثبت کنیم.

 

 

  • عکاسی کریسمس جز عکاسی های مناسبتی است عکاسی کریسمس یکی از عکاسی های مورد به طرفدار خانواده ها و کودکان است که دوست دارند لحظات زیبایی شان را ثبت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک یلدا و کریسمس در تهران با تمی کاملا متفاوت از سایر آتلیه ها :

 

 

 

یک عکس فقط ثبت یک لحظه نیست، نگاهی برای معنی بخشیدن به زندگی است. عکاسی از کودکان با تم کریسمس مثل تم نوروز و تم یلدا بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار می گیرد و ما در آتلیه مهناز آنقدر ایده های جذاب و تازه برای عکاسی های مناسبتی داریم که همیشه مورد استقبال مشتریان عزیزمان قرار می گیرد. با نزدیک شدن فصل زمستان ،ما در آتلیه مهناز باید به فکر چیدن تم زمستان و کریسمس باشیم. هیجان روزهای سرد و شاد، لذت تزیین درخت کریسمس، دکورهای برفی با بابانوئلی که به دکورمان قشنگی بیشتری می دهد و چراغ های چشمک زنی که جزیی از این روزهای ماست. کامل ترین عکاسی کودک در تهران توسط مهناز در حال اجراست.

 

 

 

 

 

 

تنوع دکورها و اکسسوری های عکاسی در آتلیه مهناز بسیار زیاد است و ما هر سال یک دکور زیبا و جذاب و متفاوت را طراحی و اجرا می کنیم که مشتریان قدیمی که هر ساله برای عکاسی به آتلیه مهناز می آیند، عکس های متنوع و زیبایی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

۱- عکاسی کودک کریسمس و یلدا ( دو نفره، نوزادی، عروس داماد، بارداری و… ) هم در آتلیه، هم در فضای باز:

 

 

 

عکاسی کریسمس، تنوع زیادی دارد ،هم می‌توان در فضای خانه در کنار درخت کریسمس و کادو ها و کنار شومینه عکاسی کرد و هم در فضای باز، کنار درختی که تزیین شده، در برف و در حال برف‌بازی و هم در فضای داخلی آتلیه در دکور زیبای کریسمس و ما فقط محدود به فضای بسته نیستیم. ضمن اینکه عکس های کریسمسی هم در روز قشنگ هستند و هم در شب، درکنار چراغ های درخشان و زیبا و چشمک زن. یکی از جاهایی که دکور کریسمس دارند و ما هر ساله در آنجا عکاسی داریم مهدکودک ها و خانه بازی ها هستند که همیشه دکور کریسمسی دارند و برای بچه ها یک فضای شاد و رنگی را آماده می‌کنند و ما برای ثبت لحظه های قشنگ شان به مهد ها و خانه بازی ها می رویم.

 

 

 

 

 

 

 

عکس کریمسی نی نی در باغ گیاه شناسی | عکاسی کودک مهناز

باغ های عکاسی هم هر ساله دکور کریسمس را آماده می‌کنند و این باغ ها پیشنهاد ما به مشتریان عزیزی است که علاقمند به عکاسی فضای باز هستند.

 

 

 

 

 

ایده های عکاسی کریسمسی برای ساکنین صادقیه و شهران :

 

 

 

🧐 استفاده از اکسسوری های متفاوت در عکس ها خصوصاً در موقع عکاسی پرتره، به زیبایی بیشتر عکسها کمک می‌کند. وسایلی مثل کلاه بابانوئل یا لباس بابانوئل، تل و تاج های کریسمسی، گزینه های مناسبی برای عکس های کریسمس هستند.

 

 

🧐 نشان دادن شادی و لبخند و حس خوب دورهمی در عکس های کریسمسی فراموش نشود.

 

 

 

🧐 عکاسی در هنگام تزیین درخت کریسمس و چیدن کادو ها.

 

 

 

🧐 عکاسی در فضای بیرون از خانه کنار درخت کریسمس و در حال برف بازی.

 

 

 

🧐 عکاسی در اتاق تاریک، در حالی که چراغ ها خاموش است و فقط ریسه های نور و چراغ های داخل دکور روشن هستند و نور شعله های گرم شومینه در عکس مشخص است.

 

 

 

🧐 لباس های ست و متناسب با دکور کریسمس فراموش نشود.

 

 

 

🧐 رنگ های اصلی برای کریسمس، سبز ، طلایی ، قرمز و سفید هستند. استفاده از این رنگ ها در قسمتهای مختلف دکور باعث جذاب تر شدن دکور کریسمس و در نهایت جذاب تر شدن عکس های کریسمسی میشود.

 

 

 

🧐 کودکان یکی از بهترین سوژه ها برای عکاسی کریسمسی هستند. بچه ای که لباس بابانوئل پوشیده و در حال تزیین درخت کریسمس است یا در حال باز کردن کادو های کریسمس است ،بهترین سوژه برای عکاسی کریسمسی است. گرفتن عکس پرتره از کودکان در کنار درخت کریسمس هم جز آن سری ژست های کریسمسی است که نباید فراموش شود.

 

 

 

🧐 عکس های دونفره عاشقانه در کنار درخت کریسمس ، یک پیشنهاد خوب برای عکاسی کریسمسی است.

 

 

 

🧐 عکسهای خانوادگی با همه اعضای خانواده و بزرگتر های فامیل و نشان دادن گرمی اعضای خانواده در عکس ها فراموش نشود. این عکس ها قابلیت این را دارند که به عنوان کارت تبریک کریسمسی استفاده شوند و این حس خوب عکس را به دیگران می توان هدیه داد.

 

 

🧐 مادر آتلیه مهناز از تمامی ایده ها برای عکاسی استفاده می‌کنیم تا بتوانیم عکس های متنوعی را داشته باشیم. اگر شما تمایل دارید که این کارها را در منزل انجام دهید باید بدانید که این کارها هم مستلزم هزینه‌های زیادی است و هم زمانبر است و هم ممکن است که کودکتان همکاری لازم را نکند.

 

 

 

 

 


 

 

 

عکاسی و آتلیه کودک در کرج با ثبت بهترین لحظات زندگی با شما همراه است

 

 

 

 


۲- عکاسی کودک یلدا و کریسمس در شهرک غرب و چیتگر با مسیری کاملا آسان :

 

 

 

 

برای بچه ها عکاسی در آتلیه ، با وجود فضای رنگارنگ و دکور های مخصوص بچه ها، به منزله یک فضای شاد و فضای بازی جدید است و ما با توجه به تجربه برخورد با بچه ها از این شرایط برای برقراری ارتباط با آنها استفاده می‌کنیم و با ایجاد یک فضای دوستانه و امن بهترین عکس ها را از کودکان میگیریم و قطعاً این فضا و همکاری در منزل شدنی نیست. از آنجایی که کودکان کم طاقت تر از بزرگسالان هستند ، باید تایم عکاسی به نحوی تنظیم شود که بچه ها خسته و کلافه نشود ، لازم به ذکر است که ما نقش فعالی در عکاسی کودک یلدا و کریسمس در کرج داریم.

 

 

 

 

خستگی در فضای دوستانه ما، اصلا معنی ندارد :

 

 

 

چون این خستگی و کلافگی در عکس ها کاملا مشخص است و ما بازی کردن و ایجاد فضایی شاد و دادن وقفه های کوتاه بین عکاسی به کودک ، از بدخلقی های او جلوگیری می کنیم و همیشه تایم عکاسی برای کودکان شاد و مفرح است به نحوی که بعد از پایان جلسه عکاسی بچه ها تمایلی به رفتن از آتلیه ندارند. ما در آتلیه مهناز با استفاده از دکورهای متنوع و متناسب با سن بچه ها و استفاده از تجهیزات به روز عکاسی و مهارت و تجربه که در این زمینه داریم، آماده ثبت لحظه های زیبای شما و کودک در حال رشدتان هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فضا ها را عوض کنید :

 

 

 

معمولاً افرادی که به آتلیه برای عکاسی مراجعه می کنند، دنبال عکس ها و ایده هایی هستند که نمی‌توانند آنها را در فضای منزل اجرا کنند یا مشابه آن دکور در جای دیگری نیست و به دنبال یک عکس خاص و زیبا هستند. به همین دلیل ما هر ساله به دنبال ایده های جدید و تم های جدید در آتلیه هستیم.

 

 

 

 

 

 

عکس کریمسی نی نی در وردآورد | عکاسی کودک مهناز

آتلیه یلدا مخصوص عروس و داماد در آریاشهر و چهاردیواری برای خوش دوق ترین ها

 

 

 

 

 

 

۳- عکاسی نوزاد در دکور کریسمس برای چیتگر و وردآورد و تمامی شهروندان استان تهران :

 

 

 

باید توجه داشته باشید که صرفاً داشتن درخت کریسمس و بابانوئل و سایر تزیینات کریسمسی، برای داشتن یک عکس خوب کریسمسی برای نوزادان کافی نیست ،زاویه عکاسی و میزان نور و جهت نورپردازی حرف اول را در عکاسی می زند و این نکات حرفه ای است که یک عکس خوب آتلیه ای را از یک عکس معمولی متمایز می کند. استفاده از نوزاد به عنوان یک المان عکس هم ، ایده قشنگی برای عکاسی نوزادان است به عنوان مثال تاریخ تولد نوزادتان را می‌توانید با کاج و گلوله های برفی بنویسید و از خود نوزاد به عنوان عدد یک در تاریخ استفاده کنید. نوزادانی که در اواخر پاییز و ابتدای زمستان به دنیا می‌آیند ، حتما باید حداقل یک عکس در دکور کریسمس داشته باشند. ایده های زیادی برای عکاسی کریسمسی نوزادان هست. راستی میتونید مطلب عکاسی نوزادی در کرج رو هم بخونید، لینکش رو براتون گذاشتیم.

 

 

 

زیباترین تم ها انتظار شما را میکشند :

 

 

 

در آتلیه مهناز، لباس‌ها و اکسسوری‌های متنوع سایز نوزادی وجود دارد. از لباس های نوزادی بابانوئل با کلاه های مخصوص گرفته تا عروسک هایی کچه ای کوچک برای قرار دادن در دست نوزاد در شکل ها و سایزهای مختلف همه و همه در آتلیه موجود است. دکور کریسمسی نوزاد، متفاوت از دکور کریسمس برای کودکان است و همه چیز در سایز نوزادی است .از درخت کریسمس و بابانوئل گرفته تا تخت و صندلی های موجود در دکور.

 

 

 

 

 

مهارت یا کار

 

 

 

 

لباس های کریسمسی برای کودکان :

 

 

 

لباس های مخصوص دکور کریسمس در آتلیه ما موجود است و ست خواهر و برادر هم برای این دکور برای کوچولوهای قشنگمون داریم و بچه ها می توانند با پوشیدن این لباس ها در دکور کریسمس موجود در آتلیه عکاسی کنند علاوه بر کلاه ست لباس ها، می توانند از تل و سربند های کریسمسی هم استفاده کنند و عکس های متنوعی بگیرند. دوست داریم که عکاسی بارداری در کرج هم بهتون معرفی کنیم.

 

 

 

 


آیا برای عکاسی کریسمس برای کودکان لباس موجود دارید؟


برای کوچولوهای خوشگل و با نمک شما لباس های مخصوص کریسمسی هم داریم که با پوشیدنشون کلی ذوق میکنند.


آیا دکور مخصوص کریسمس و یلدا در آتلیه وجود دارد؟


بله ما متفاوت ترین دکور را برای مناسبت ها فراهم کرده ایم


2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *