عکس نوازدی دخترانه | عکاسی کودک مهناز

عکاسی کودک در مهرشهر و مهرویلا با شرایط بسیار خاص توسط مهناز انجام میشود که دوست داریم تا انتهای این متن با ما همراه باشی تا بتونیم تجربه خودمون رو همراه با مشاوره رایگان در اختیارت بگذاریم و با هم دوست بشیم تا بتونیم بهترین خاطرات شما را به بهترین شکل ممکن ثبت کنیم. ( مطلب آتلیه کودک در گوهردشت و گلشهر هم میتونی به دوستات که ساکن این مناطق هستند، معرفی کنی ) ازت ممنونم دوست من 😘

 

 

 

 

 

  • اولین ها ، همیشه در ذهن انسان باقی می مانند….

 

 

  • معمولا اکثر پدرها و مادرها تلاش می کنند تا اولین جشن تولد کودک را خاص و به یادماندنی تر برگزار کنند…

 

 

  • همه برای تولد یک سالگی کودکشان هیجان زیادی دارند و برای برگزاری بهتر آن برنامه ریزی می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک در مهرشهر و مهرویلا با تجربه ای هیجان انگیز برای والدین :

 

 

زحمتها و بی خوابی هایی که والدین و بخصوص مادر در یک سال اول تولد کودک تجربه می کنند و رشد و تغییرات کودک در سال اول تولد، تجربه ای بی نظیر است و باید در تولد یک سالگی همه این تغییرات و زحمات به بهترین شکل ثبت شود و چی بهتر از عکس و کلیپ حرفه ای برای ثبت این لحظات.عکس هایی که توسط یک عکاس حرفه‌ای گرفته میشود، تفاوت‌های آشکاری دارد با عکس هایی که با دوربین های معمولی و یا دوربین موبایل گرفته میشود . ما برنامه های ویژه را برای عکاسی کودک در کرج اجرا میکنیم.

 

 

 

 

عکاسی از کودک یک ساله بسیار متفاوت هست با عکاسی از بچه های کوچکتر و یا بزرگتر ، به عنوان مثال نه می‌توان مثل تولد دو سالگی به آنها ژست داد و نه می توان مثل بچه های کوچکتر و زیر یکسال، آنها را در سبد و تخت و … ثابت نگه داشت.

 

 

 

 

 

 

۱- آتلیه کودک در مهرشهر و مهرویلا با شوق و هیجان کوچولو ها در یک سالگی :

 

 

 

در عکاسی یک سالگی ما شاهد ثبت لحظه هایی مثل قدم برداشتن بچه ها هستیم. برای عکاسی کودک یک ساله ما از شیوه های مختلفی برای مشغول کردن بچه ها استفاده می کنیم که بتوانیم از بهترین حالت او عکاسی کنیم. در حین عکاسی کودک یک ساله ، ما از راه رفتن کودک ،بازی کردن او و… عکاسی می کنیم.برای انتخاب یک عکاسی خوب و مناسب پیشنهاد ما به شما این است که کیفیت عکاسی و نمونه کار های قبلی رو حتما ببینید .عکاسی تولد یک سالگی هم در فضای داخلی آتلیه عکاسی می شود و هم در فضای باز و باغ های مخصوص عکاسی با دکور ها و بادکنک آرایی های خاص تولد.

 

 

 

 

شکار لحظه ها تخصص ماست….

 

 

عکاسی از بچه یک ساله باید سریع انجام شود که کودک خسته نشود و نباید انتظار داشت که کودک در همه عکس ها مستقیم به دوربین نگاه کند و لبخند بزند.این مسئله در کودکان مختلف متفاوت است، بعضی از بچه ها خوش خنده تر هستند و بعضی از بچه ها جدی تر و نباید انتظار داشت که واکنش همه بچه ها به دوربین یکی باشد .

 

 

ضمن اینکه اصرار نداشته باشید که کودک مستقیم به دوربین نگاه کند .عکس های یهویی و وقتی که کودک در حال خودش است هم جذابیت های خودشان را دارند و طبیعی تر و زیباتر هستند . ( خیلی از پایتخت نشینان هم از ما به عنوان بهترین عکاسی کودک در تهران یاد میکنند. )

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک در زنبق ها | عکاسی کودک مهناز

عکاسی کودک در مهرشهر و مهرویلا با خاص ترین ماکت ها برای دلبندان شما

 

 

 

 

 

برای تولد کودک یک ساله باید اینکار ها را انجام داد :

 

 

👪 باید صبور بود و عجله‌ای برای اتمام عکاسی نداشت.

 

 

👪 بهتر است که اول با بازی کردن با بچه ها با آنها ارتباط برقرار کرد و بعد شروع به عکاسی کرد. _کودک در تایم عکاسی باید کاملا سیر باشد و در صورت نیاز خوراکی همراهتان باشد.

 

 

👪 برای همکاری کودک با عکاس، عجله نکنید و سعی نکنید با اخم و جدیت کودک را مجبور به همکاری با عکاس کنید.

 

 

👪 عکاسی با دوربین های معمولی در خانه یا عکاسی تولد در آتلیه؟

 

👪 کیفیت عکسی که در یک آتلیه تخصصی گرفته شده است، به خاطر داشتن تجهیزات و دوربین های حرفه ای ، قابل مقایسه با کیفیت عکس هایی که با دوربین های معمولی گرفته شده اند ،نیست.

 

👪 تنوع دکورها و تزیینات در آتلیه به زیبایی بیشتر عکس ها کمک می کند که قطعاً شما همه این دکور ها را در منزل ندارید ،ضمن اینکه چیدمان دکور و بادکنک آرایی موجود در آتلیه توسط گروهی از همکاران ما انجام می‌شود و سلیقه خاص و هنری را می طلبد.

 

 

 

 

 


 

 

 

عکاسی بارداری در کرج و عظیمیه ( آزادگان ) در بهترین آتلیه شهر

 

 

 


 

 

 

 

۲- آتلیه با لباس ست مادر و کودک در مهرشهر و مهرویلا :

 

 

 

عکاسی در آتلیه تخصصی به شما این گارانتی را می‌دهد که خبری از خراب شدن و بدشدن عکس ها نیست و خیالتان از بابت داشتن عکسهای باکیفیت راحت است درحالی‌که عکاسی با دوربین خودتان ضمن جشن تولد، با توجه به مشغولیت شما به جشن و مسئولیت هایی که برای برگزاری جشن دارید، ممکن است که عکس ها خوب نشوند و در آن صورت تمام زحماتی که برای جشن کشیده اید ، بدون ثبت شدن و بدون عکس یادگاری از آن جشن، به پایان می رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماکت های ما طبق سلیقه شما چیده میشود :

 

 

 

در آتلیه مهناز، ماکت های کیک تولد متنوع وجود دارد که با توجه به چیدمان دکور تولد و هارمونی رنگ ها و با توجه به سلیقه شما از آنها استفاده می شود .عدد سن نیز برای سن های مختلف در آتلیه موجود است .شما می توانید قبل از روز عکاسی از بین عکس های متنوع موجود در پیج اینستاگرام ما، دکور و ماکت کیک مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و با همکاران ما مطرح کنید که همان دکور ، برایتان چیده شود . عکاسی کودک در عظیمیه و جهانشهر با شرایطی عالی انجام میشود که در مورد هزینه ها هم خیالتان راحت باشد.

 

 

 

 

 

 

عکاسی کودک در میدان گلستان | عکاسی کودک مهناز

آتلیه کودک در مهرشهر و مهرویلا با استثنایی ترین آلبوم رشد

 

 

 

 

 

۳- آتلیه همراه با لباس در مهرشهر و مهرویلا + آلبوم رشد :

 

 

 

عکاسی تولد یک سالگی برای کودکانی که از نوزادی در آتلیه مهناز عکاسی داشتند و به خصوص بچه هایی که آلبوم رشد دارند ، برای ما هم شیرین و دلچسب است چون ما هم شاهد رشد و تغییرات این بچه ها هستیم و در تولد یک سالگی، یک خسته نباشید جانانه به پدرها و مادرها می گوییم. تنها چیزی که از این دوران رشد سریع بچه ها و زحمات بی وقفه مادران و پدران به یادگار میماند ، همین عکس ها هستند که از نوزادی تا یک سالگی در ماههای مختلف از بچه ها ثبت میشوند. عکاسی نوزادی در کرج هم جز تخصصی ترین برنامه های کاری ماست.

 

 

 

 

ایده برای تولد یک سالگی :

 

 

 

  • عکس کنار کیک در حالی که کودک در حال تلاش برای راه رفتن است.

 

 

  • عکس های کیک اسمش برای تولد یک سالگی بسیار ایده خوبی هستند .بازی با کیک و شادی و هیجان خوردن آن لحظات زیبایی را خلق می‌کند که ما ثبت هیچ کدام از آنها را از دست نمی‌دهیم.

 

 

  • این روش عکاسی برای پدران و مادرانی پیشنهاد می‌شود که می‌توانند برای یک ساعت از تمیز بودن و مرتب بودن کودکشان چشم‌پوشی کنند و اجازه دهند که بچه هر کاری که دلش می‌خواهد را بکند.

 

 

  • اگر شما هم جز این دسته از والدین هستید، برای روز عکاسی، یک کیک خامه‌ای همراهتان بیاورید، اگر بعد از عکاسی، مراسم جشن تولد کودکتان است، این کیکی که میاوردید باید متفاوت با کیک تولد باشد.

 

 

  • چیدمان تم تولد با ایده گرفتن از یک عروسک یا رنگ غالب در اتاق و وسایل کودک.

 

 

  • استفاده از گل های طبیعی، عکس ها را شیک تر میکند.

 

 

  • قصه یک عکس، قصه لحظه‌ای از زمان است که تکرار نمی‌شود، زندگی سریع تر از آنچه که ما فکر می‌کنیم می‌گذرد و عکسها لحظه‌هایی را ثبت می‌کنند که دیگر تکرار نمیشوند .

 

 

  • در یک سالگی کودک شما می تواند چهار دست و پا برود ، چند قدمی احتمالاً آزمایشی بر می دارد و به زمین میخورد و ثبت هیچ کدام از این لحظه ها، از دید ما در زمان عکاسی تولد یک سالگی، پنهان نمی ماند.

 

 

 

 

 

قیمت آتلیه خوب در رجائی شهر | عکاسی کودک مهناز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *