عکس بارداری در طبیعت | عکاسی کودک مهناز

عکاسی بارداری در کرج و عظیمیه واژه ای است که سرچ کرده اید و وارد محتوای سایت ما شدید. پس بریم که کلی مطالب هیجان انگیز با هم بخونیم. براتون کلی وقت گذاشتیم دوست داریم که تا انتهای متن با ما همراه باشید. ( آتلیه ما کلی خاطرات قشنگ براتون میسازه!! )

 

 

بارداری ، منحصربه‌فردترین دوره زندگی هر زنی است به تکرار نخواهد شد. ما با آشنایی با خصوصیات مادران باردار و پوز های مناسب عکاسی ، این دوران زیبا را برای شما به بهترین شکل ثبت خواهیم کرد . تمرکز اصلی ما در عکاسی ، تمرکز بر حس و حال و عشق مادرانه است و تلاش ما برای به تصویر کشیدن عشق میان پدر و مادر و انتظار زیبای آنها برای دیدن ثمره عشقشان است. عکاسی کودک در کرج هم جز تخصص های مهم ماست.

 

 

 

 

عکاسی بارداری در کرج و عظیمیه آماده است تا لحظات خاص زندگی را ثبت کند.

 

 

 

 

 

  • اصلا نگران دکور نباشید ما فکر همه جا را کردیم.

 

 

 

  • عکسای عاشقانه با همسرتون و نی نی تو شکمتون براتون خاطره ساز میشه.

 

 

 

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

عکاسی بارداری در کرج و عظیمیه خاطرات شما را ثبت میکند :

 

 

عکاسی بارداری ، صمیمانه‌ترین عکسی که یک مادر میتواند با فرشته درونش داشته باشد ، فرشته قشنگی که در حال رشد در درون مادر است و مادری که با عشق منتظر دیدن اوست و این عشق در عکس های بارداری کاملا مشخص است.

 

 

 

 

عکاسی بارداری معمولاً با حضور پدر ها انجام میشود البته که ما موارد زیادی هم داشتیم که به پدر ها یا فرصت نداشتند یا علاقه‌ای به همراهی در هنگام عکاسی نداشتند و مادر برای عکاسی به تنهایی آمده بود که بعدها حسرتی از بابت نداشتن عکس بارداری نداشته باشد ولی بهتر است که پدرها هم حین عکاسی بارداری همراه مادر باشند.

 

 

 

۱- بهترین آتلیه بارداری در کرج و عظیمیه از لحظات شیرین شما فیلم میسازد :

 

 

معمولا پدر ها خیلی حوصله و علاقه ای برای عکاسی ندارند ، کار دارند و برای رفتن عجله دارند ولی وقتی عکس ها آماده می‌شود و نتیجه عکاسی را می بینند ، حسابی کیف می کنند و خوشحال می شوند. چند بار در طول زندگی هرکدام از ما پیش می آید که ما وارد مرحله جدیدی از زندگیمان میشویم ، به نظر من یکی از قشنگ ترین ها و شیرین‌ترین مرحله ها ، وارد شدن به مرحله مادری است. عکاسی کودک در تهران هم جز خدمات ویژه ماست.

 

 

 

این لحظات ناب باید ثبت شود :

 

 

 

وقتی که متوجه میشی که یک فرشته کوچک در وجود داره رشد میکنه و برای ادامه حیات به تو وابسته است از همون لحظه است که این حس قشنگ در درون هر مادری شکل میگیره و به مرور بیشتر و بیشتر میشه و بعد از ۹ ماه انتظار ، وقتی که اون فرشته زیبا رو بغل میکنه این حس کامل میشه. این لحظه های ناب باید ثبت بشه و چه بهتر و زیباتر که به صورت حرفه‌ای ثبت بشه. پیشنهاد ما در آتلیه مهناز برای عکاسی بارداری ، عکاسی در دو مرحله است یکی وقتی که جنسیت جنین مشخص شده و شما می توانید در این مرحله عکاسی تعیین جنسیت داشته باشید

 

 

 

 

 

 

 

 

ما همه چیز را از قبل آماده کردیم :

 

 

 

دکور تعیین جنسیت در آتلیه موجود است و شما می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی و بدون پرداخت ورودی ، از این دکور زیبا استفاده کنید ، ضمن اینکه در کنار عکاسی تعیین جنسیت ، شما می توانید یک کلیپ کوتاه و خاطره ساز هم داشته باشید اگر شما از علاقه مندان به عکاسی در فضای باز هستید ، می‌توانید عکاسی تعیین جنسیت در فضای باز را با ما تجربه کنید. دکور زیبای تعیین جنسیت به همراه کیک و لباس مخصوص در باغ عکاسی موجود است و شما می توانید در این فضا عکاسی و تصویربرداری داشته باشید.

 

 

 

مرحله بعدی را فراموش نکنید :

 

 

 

مرحله بعدی عکاسی بارداری هفته ۲۸ تا ۳۲ بارداری است که درصورت بارداری دوقلویی یا چند قلویی باید زودتر از هفته ۲۸ عکاسی شود.
چرا این تایم مناسب است؟ چون بعد از آن ورم ها و خستگی های ناشی از هفته های آخر ،ممکن است عکاسی را برای شما سخت کند ضمن اینکه گاهی اوقات استراحت مطلق و زایمان زودتر ، فرصت عکاسی را از کسانی که عکاسی را برای هفته های آخر گذاشتند ، می گیرد. راستی ما متخصص در عکاسی تعیین جنسیت در کرج نیز هستیم.

 

 

 

 

عکس بارداری در فضای باز | عکاسی کودک مهناز

قیمت آتلیه بارداری در کرج و عظیمیه ارزان و بدون ورودی است.

 

 

 

 

حق انتخاب با خود شماست…

 

 

شما می توانید در این پارت عکاسی ، هم در داخل استودیو و هم در فضای باز عکاسی داشته باشید که انتخاب آن بر حسب سلیقه و شرایط جسمی شما متفاوت است ما در داخل آتلیه یک رگال کامل از لباس های بارداری با رنگ ها و مدل های مختلف داریم که شما می توانید برای عکاسی بارداری از آنها استفاده کنید و دغدغه ای بابت خرید لباس نداشته باشید. عکس های بارداری می‌توانند به صورت عکس های چاپ شده آلبومی باشند و یا به صورت عکس هایی که روی شاسی زده شده اند یا عکس هایی که قاب شده اند و یا به صورت آلبوم دیجیتال.

 

 

 

۲- آلبوم دیجیتال بارداری در کرج و عظیمیه شما را به ایام شیرین انتظار میبرد :

 

 

آلبوم دیجیتال گزینه مناسبی برای عکسهای بارداری است ، با هر با ورق زدن آن سفر می کنید به خاطرات زیبای دوران شیرین بارداری ، در هر برگ آلبوم دیجیتال، شما یک لحظه زیبا را از گذشته به اکنون می آورید و اون لحظه ایست پر از عشق و زیبایی و انتظار.

 

 

 

مادر زیبا زمان به سرعت میگذرد…

 

 

 

زمان خیلی سریع تر از آنچه که در ذهن ماست می گذرد , روزها به سرعت می گذرند و بعضی از لحظات واقعاً تکرار نشدنی هستند. سعی کنید لحظات دوست داشتنی زندگیتان را ثبت کنید و اجازه ندهید که شلوغی روزگار شما را از ثبت این لحظات دور کند که بعدها نداشتن عکس و فیلم زیبا از این لحظات ، حسرتی می شود که جبران ناپذیر است ، لحظات زیبایی مثل نه ماه بارداری.

 

 

 

نمیتوان جلوی گذشت زمان را گرفت :

 

حتما برای شما هم پیش آمده که عکس پروفایل دوستان تان را که به تازگی بچه دار شده را ببینید و از اینکه بچه اش ، چقدر بزرگ شده تعجب کنید .این اتفاقی است که برای ما زیاد می افتد وقتی عکس پروفایل مادر هایی که بارداریشون رو عکاسی کردیم ، نگاه می کنیم بیشتر از هر موقع دیگه متوجه گذر زمان می شویم . مادر شدن یعنی عشق بی انتها، مسئولیت پذیری زیاد ،مادرها به دنیا آمدن فرشته های زندگیشون دوباره متولد می شوند، دوباره بچگی می کنند، دوباره تجربه می کنند.

 

 

 

 

کلیپ بارداری در فضای آزاد | عکاسی کودک مهناز

در آتلیه عکاسی بارداری در فردیس ما معروف هستیم.

 

 

 

۳- وسایل مورد نیاز عکاسی بارداری :

 

 

 

 

  • هر وسیله از سیسمونی که دوست دارید در عکس ثبت شود را همراه تان بیاورید، پیشنهاد ما به شما این است که در روز عکاسی بارداری، کفش و لباس نوزاد را همراهتون داشته باشید به علاوه یک عروسک. بعد از به دنیا آمدن نوزادتان، می توانید با همان کفش و لباس که در عکس های بارداری هست ،از نوزادتان عکاسی کنید. حتماً کفش را همراه بیاورید، دیدن کفش هایی که قرار است تو پاهای کوچولوشون بره، واقعاً دل آدم را آب میکنه و لذت بخشه

 

 

 

  • لطفاً تا حد امکان رنگ لباس پدر با لباس مادر هماهنگ انتخاب شود

 

 

  • عکس سونوگرافی

 

 

 

  • نیم تنه جذب

 

 

 

  • شورت و سوتین سفید ساده و ترجیحا دکلته ۶)شلوار جین برای پدر و مادر و لباس های ست اسپرت

 

 

 

  • حلقه های ازدواج

 

 

 

 

  • همراه داشتن کفش تمیز برای عکاسی

 

 

 

 

  • موی مادر بهتر است که باز باشد و ساده، هرچه آرایش مو و صورت مادر ساده تر باشند ،حس زیبایی مادرانه در عکس بهتر و زیباتر است.

 

 

 

 

آیا برای بارداری لباس و اکسسوری داریم؟

بله لباس و اکسسوری های خاصی داریم که هر کدام را که دوست داشته باشید قابلیت پوشش دارند

آیا میتوان در فضای باز کلیپ تهیه کرد؟

بله این بستگی به میل شما دارد که تهیه عکس و فیلم در کجا انجام شود

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *