عکس از روزای اول تولد | عکاسی کودک مهناز

آتلیه یا عکاسی نوزادی در کرج ( گوهردشت، عظیمیه، آزادگان، جهانشهر، فردیس، بلوار کاج، هفت تیر ) عبارتی است که شما سرچ کرده اید و به این مطلب هدایت شده اید و ما نمونه کارهایمان را در اینجا بارگذاری میکنیم تا باهم بیشتر آشنا شویم. عکاسی کودک در کرج از بدو تولد تا روز اول مدرسه جز درخشان ترین خدمات ماست.

 

 

در یک سال اول زندگی هر انسانی، سرعت تغییر به قدری زیاد و عجیبه که انگار همه چیز رو دور تنده  و پیدا کردن وقت آزاد، یک چالش جدید برای پدرها و مادرها ست و گاهی اوقات زمان زیادی طول میکشه تا پدر ها و مادرها بتوانند خودشان را با این شرایط جدید وفق دهند و ما همیشه والدینی که با وجود همه این چالش‌ها، نوزادشان را برای عکاسی نوزادی به آتلیه میاورند را تحسین می کنیم.

 

 

 

 

 

آتلیه یا عکاسی نوزادی در کرج لحظات ناب زندگی را برای همیشه به یادگار میگذارد.

 

 

 

 

  • ارزش این عکس ها بعد از گذشت این دوران، به مراتب بیشتر می‌شود. وقتی که در سال‌های بعد در آرامش و با لبخند آلبوم نوزادی کودکان را می بینید با خودتان می گویید که کار خوبی کردم که ازش عکس های نوزادی گرفتم اگرچه که آن موقع خسته بودم ولی ارزشش را داشت.

 

 

  • پیشنهاد ما به شما این است که به عنوان یک پدر یا مادر همیشه یک دوربین همراه خود داشته باشید و تمام لحظه های زیبای کودکتان را ثبت کنید. لحظه هایی که بدون تکرار هستند مثل لحظه متولد شدن کودک‌تان ، مثل دوران کوتاه نوزادی .

 

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه یا عکاسی نوزادی در کرج + فیلم هایی سرشار از عشق با دلبندتان :

 

 

 

عکاسی از نوزادان بسیار شیرین و لذت بخش است و در عین حال سختی های خود را هم دارد. دیدن  عشقی که در نگاه پدر و مادر به نوزاد شان است و شگفتی و حیرت آنها از نوزاد تازه وارد شان، واقعاً زیباست تقریبا همه کسانی که با ما عکاسی نوزادی انجام میدهند، بعد از عکاسی میگن چقدر کارتون سخته ، باید بگیم که بله سخته ولی برای ما این کار را با عشق انجام می‌دهیم شیرین و لذت بخشه.

 

 

 

 

عکسی که پدر و مادر با نوزادشان میگیرند، در حقیقت اولین عکس رسمی و خانوادگی آنها به حساب میاد.  عکاسی نوزادی معمولاً با حضور پدر و مادر انجام می شود . گاهی اوقات حضور اشخاص دیگر مثل خواهر یا برادر بزرگتر و یا پدربزرگ و مادربزرگ به ما این امکان را می دهد که عکس های متنوع تری را با اعضای خانواده بگیریم.

 

 

 

 

۱- نکاتی در رابطه با عکاسی نوزادی که دانستنش اجباری است : گوهردشت و عظیمیه در نزدیک ترین لوکیشن هستند :

 

 

 

قبل از اینکه موارد مربوط به روال کار را برایتان توضیح دهیم این خبر خوش را به درخواست کنندگان آتلیه کودک گوهردشت گلشهر را بدهیم که لوکیشن ما در نزدیک ترین مکان به شماست.

 

 

 

😉 سن مناسب عکاسی از نوزاد قبل از ۱۴ روزگی نوزاد است چون بعد از آن اکثر نوزادها دچار دل دردهای کولیکی میشوند و این دل دردها خواب آنها را دچار مشکل می‌کند و از آنجایی که ترجیح ما برای عکاسی نوزادی خواب بودن آنهاست ، بهتر است که قبل از شروع این دل دردها نوزادتان را برای عکاسی بیاورید.

 

😉 زمان عکاسی نوزادی بهتر است که قبل از ظهر باشد چون آرام کردن نوزاد در ساعات پایانی روز ممکن است طول بکشد و جلسه عکاسی طولانی و خسته کننده میشود.

 

 

😉 ما همیشه قبل از شروع عکاسی نوزادی ، چند دقیقه‌ای را با پدرها و مادرها صحبت می‌کنیم و به آن‌ها این اطمینان را میدهیم که شناخت کاملی از نوزادان داریم و آرامش و سلامت آنها برای ما مهمترین مسئله است و این اطمینان را به آنها می‌دهیم که در طول عکاسی ، هیچ کاری انجام نمی شود که باعث به هم خوردن آرامش نوزاد یا والدین شود.

 

 

 

 

 

عکس خوشگل از نوزاد | عکاسی کودک مهناز

کلیپ نوزادی در کرج با این فسقلی ها حسابی زیبا میشود.

 

 

 

 

 

😉 اگر قصد عکاسی خانوادگی دارید، با خودتان لباس های ست و مناسب را همراه داشته باشید، در این رابطه می توانید با همکاران ما مشورت کنید.

 

 

😉 با توجه به حساس بودن نوزادان، رعایت بهداشت در حین عکاسی نوزادی بسیار مهم است. هم محیط آتلیه و هم اکسسورهی های نوزادی، همیشه تمیز نگه داشته می‌شوند و عکاس و دستیار عکاس قبل از شروع عکاسی، دستهای خودشان را شسته و ضدعفونی میکنند.

 

 

😉 اگر از طرفداران عکسهای جزئیات از نوزادتان هستید، هنگام عکاسی حتماً به عکاس بگویید .برای گرفتن عکسهای جزئیات، نوزاد حتما باید خواب باشند.

 

😉 نوزاد ها، نه در ظاهر و نه در خلاق مثل هم نیستند. بعضی از نوزادها دوربیچ شدن را دوست دارند و بعضی از آنها در لباس راحت تر هستند. اگر نوزادی بعد از شروع دل درد ها برای عکاسی بیاید، بهتر است که دورپیچ شود چون جمع شدن پاها داخل شکم به کمتر شدن دل دردها کمک می کند و احساس بهتری به نوزاد میدهد.

 

 

😉 از نظر حساسیت به گرما و سرما هم مثل هم نیستند بعضی از نوزاد ها اگر دما کمی زیاد شود، کلافه و ناآرام می شوند. ما با توجه به تجربیات کاری که داریم به این خصوصیات فردی نوزادان توجه کرده و سعی کنیم بهترین شرایط را حین عکاسی برای نوزادان فراهم کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

روند عکاسی نوزادی در آتلیه تخصصی مهناز:

 

 

 

  • در ابتدای کار، ما با والدین صحبت می کنیم و بهشون این اطمینان رت می دهیم که دانش و تجربه کافی را برای کار با نوزادشان داریم.

 

 

 

 

  • مطمئن می شویم که نوزاد سیر است، اگر تایم زیادی از شیر خوردن نوزاد گذشته، از مادر میخواهیم که به نوزاد شیر دهد و از تمیز بودن پوشک نوزاد هم مطمئن شود.

 

 

 

  • مرحله بعدی، خواباندن نوزاد است. در هنگام خواباندن نوزاد و بعد از آن، در کل تایم عکاسی ما از صدایی شبیه به صدای سشوار استفاده می کنیم که باعث آرامش نوزاد و خواب بهتر او در حین عکاسی می شود و علت آن شباهت این صدا به صدای داخل رحم مادر است.

 

 

 

 

  • هیچ کس به اندازه مادری که تازه زایمان کرده، حساس نیست، به همین دلیل در کل تایم عکاسی راحتی و آرامش مادران برای ما بسیار مهم است.

 

 

 

  • بعد از اینکه خواب نوزاد عمیق شد، شروع به عکاسی می کنیم. تایم عکاسی نوزادی طولانی است و بسته به اینکه نوزادتان چند روزه است و اینکه خواب خوبی دارد یا نه، دل درد دارد یا نه ، این زمان ممکن است کوتاه تر یا طولانی تر شود .

 

 

 

  • تایم طلایی عکاسی نوزادی قبل از ۱۴ روزگی است اگرچه که ما تا دو ماه هم عکاسی نوزادی انجام میدهیم ولی باید توجه داشته باشیم که یک سری از پوزها هستند که مختص روزهای اول نوزادی هستند و نمی توان آن ها را به نوزاد دو ماهه داد.

 

 

 

 

 

راستی ما از جمله مراکزی هستیم که ست لباس ها و اکسسوری هایمان تکمیل است : نیازی نیست تا تهران بروید

 

 

 

مادر آتلیه مهناز اکسسوری ها و دکورهای متنوع نوزادی داریم همچنین چند رگال کامل از لباس های نوزادی ،دور پیج ها و تن پوش های نوزادی داریم که می توانید بر حسب سلیقه از آنها استفاده کنید ضمن اینکه برای همه تم های مناسبتی مثل یلدا، نوروز ،ولنتاین ،زمستان ،هالووین و …لباس های خاص و جذابی برای نوزادان داریم. به دلیل کامل بودن تجهیزاتمان خیلی از پایتخت نشینان به ما مراجعه میکنند و ما در عکاسی کودک در تهران هم سرشناش هستیم.

 

 

 

 

 

عکاسی نوزادی در حصارک و کمالشهر هم توسط تیم حرفه ای ما انجام میشود.

 

 

 

 

 

 

۲- کلیپ نوزادی در درختی و مهرویلا در منزل هم امکانپذیر است :

 

 

 

ما برای تهیه هر نوع کلیپ برای هر مناسبتی هم در آتلیه خودمان فضا و اکسسوری های لازم را داریم و هم در منزل شما هم اقدام به ارائه خدمت مینماییم.

 

 

 

 

آیا نور فلاش برای چشم نوزاد ضرر دارد؟

 

 

 

یکی از سوالاتی که در مورد عکاسی نوزادی زیاد مطرح می‌شود این است که نور فلاش برای چشم نوزاد ضرر دارد یا نه؟ نوری که در حین عکاسی به نوزاد تابیده می‌شود یک نور نرم است و این نور نرم هیچ آسیبی به چشم نوزاد نمی زند .منظور ما از نور نرم مثل نور خورشید است که از پشت پرده تابیده شود یا نور خورشید در یک روز ابری ضمن اینکه نوزاد در هنگام عکاسی خواب است و چشم های بسته است.

 

 

 

آیا دمای آتلیه برای عکاسی نوزاد مناسب است؟

 

 

 

با شروع فصل پاییز ما همیشه در حین عکاسی نوزادی ، یک فن هیتر نزدیک نوزاد قرار می‌دهیم و نوزاد را کاملا گرم نگه میداریم پس نگرانی بابت عکاسی در ماه‌های سرد نداشته باشید.

 

 

 

 

منظومات عکاسی نوزادی:

 

 

 

  • همراه داشتن شیشه‌ شیر، شیر خشک، پستونک، پوشک، شانه، دستمال مرطوب، پتو یا زیرانداز کوچک، داروی کولیک شکمی (در صورت تجویز پزشک)

 

 

 

  • همراه داشتن یک یا دو دست لباس ست پدر و مادر (لباس سفید حتما همراهتان بیاورید)

 

 

 

 

  • خلوت بودن محیط آتلیه تأثیر زیادی در آرامش نوزاد و سرعت بخشیدن به عکاسی دارد .

 

 

 

  • حمام کردن نوزاد قبل از عکاسی ، به خواب خوب نوزاد کمک می کند.

 

 

 

  • نورپردازی در عکاسی نوزاد نقش بسیار مهمی دارد و یک نورپردازی درست و حرفه ای ، باعث تمایز یک عکس معمولی از یک عکس خاص میشود.

 

 

 


خوش آمدی مامان مهربون و خوشگل! میدونم که دوست داری از فندق کوچولوت کلی عکس قشنگ بگیری بهت قول میدهم برات از دل و جون مایه بگذارم.

 

 

 

سخن پایانی :

 

 

دوران نوزادی بسیار زودگذر است و در این دوران ثبت تمام لحظات ، بسیار با ارزش است . از آنجایی که کیفیت عکس هایی که در آتلیه گرفته میشود و عکس هایی که با موبایل گرفته می‌شود بسیار متفاوت است بهتر است که ثبت این لحظات زیبا را به عکاسان ماهر و با تجربه بسپارید .

 

 

آتلیه عکاسی مهناز ، آتلیه تخصصی عکاسی نوزادی است که با دارا بودن دکورهای متنوع نوزادی، لباس‌ها و اکسسوری‌های خاص، مکانی مناسب برای عکاسی از نوزاد شماست. برای آشنایی بیشتر با ما و دیدن نمونه کارهای بیشتر، میتوانید به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

 


آیا برای نوزاد باید لباس گرم همراه داشت؟


ما حواسمون به مهمونای کوچولومون هست پس براشون یک فن هیتر  آماده کردیم پس خیالتون راحت باشه.


آیا نور فلاش چشم نی نی ها رو اذیت میکنه؟


از کوچولو ها وقتی خواب هستند عکس گرفته میشه و نور دوربین هم برای همین کار طراحی شده و کاملا نرم و بدون آسیب هست.


1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *